Ruben Goudswaard - Allbyonewebsites

Super Senior
  • Aantal berichten

    108
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Ruben Goudswaard - Allbyonewebsites's trofeeën

  1. Je kan kort telefonisch uitstel vragen. als dat wordt goedgekeurd krijg je enkele maanden uitstel. Het voordeel daarvan is dat de boete vervalt. Wel wordt er rente berekend.
  2. Misschien heb ik het verkeerd maar is het niet zo dat één van de voorwaarde is dat je aan particulieren levert maar dat het dus niet zo is dat je ''alleen'' aan particulieren levert. Kortom je kan toch ook gebruik maken van het éénloketsysteem en tegelijkertijd klanten hebben waarbij de btw wel verlegd wordt? Dit mag toch beide naast elkaar gebeuren lijkt me?
  3. Kleine tikfout in de footer: Alle soortenn laadpaal en wallbox kopen voor thuis of
  4. Wat ik overigens wel vreemd vindt is dat Adobe deze afbeelding met logo’s van voetbal clubs aanbied met een uitgebreide licentie waarbij merchandise (dus ook ballonnen) is toegestaan. https://stock.adobe.com/nl/images/vector-logos-of-the-world-s-best-football-clubs/396566815?asset_id=396566815 Het lijkt mij echter dat (zoals jullie ook al melden) de voetbal clubs auteursrecht op het logo hebben dus je niet zomaar ergens dat logo op kan laten bedrukken en het vervolgens commercieël verkopen.
  5. Goed dat je er zo mee bezig bent! Ik ben zelf 13 jaar geleden begonnen met een kleine investering. Wel ben ik toen met een relatief simpele webshop begonnen en had dus ook niet veel kapitaal nodig. Indien een lening niet lukt kan je wellicht kijken of je iemand zijn poetsruimte kan huren voor een schappelijk bedrag. Dit omdat je dan ook een goede berekening aan een eventuele financierder kan laten zien wat voor cijfers je hebt als je het zelf zal gaan doen. Ik denk zelf dat het lastig wordt gezien er nu nog geen omzet en geen eigen vermogen is. Wel kan ik je Qredits adviseren. Zij geven op een laagdrempelige manier vrijblijvend advies en kunnen mogelijk ook aangeven hoe groot zei de kans inschatten dat je een lening krijgt. Ik ieder geval vindt ik ze een stuk ‘makkelijker’ en behulpzamer dan de traditionele banken. Ik kwam toevallig deze 19 jarige detailer tegen: https://vm.tiktok.com/ZSsN9BtH/ wellicht dat hij je nog tips kan geven.
  6. Goed dat je er zo mee bezig bent! Ik ben zelf 13 jaar geleden begonnen met een kleine investering. Wel ben ik toen met een relatief simpele webshop begonnen en had dus ook niet veel kapitaal nodig. Indien een lening niet lukt kan je wellicht kijken of je iemand zijn poetsruimte kan huren voor een schappelijk bedrag. Dit omdat je dan ook een goede berekening aan een eventuele financierder kan laten zien wat voor cijfers je hebt als je het zelf zal gaan doen. Ik denk zelf dat het lastig wordt gezien er nu nog geen omzet en geen eigen vermogen is. Wel kan ik je Qredits adviseren. Zij geven op een laagdrempelige manier vrijblijvend advies en kunnen mogelijk ook aangeven hoe groot zei de kans inschatten dat je een lening krijgt. Ik ieder geval vindt ik ze een stuk ‘makkelijker’ en behulpzamer dan de traditionele banken.
  7. Branko Collin en Twabla bedankt voor jullie antwoord. Ik ga me verder verdiepen in whitelabel (via de groothandels die nu ook met bedrukking leveren maar ook blanco kunnen leveren). Als zou alles qua etikettering etc. geregeld zijn omdat het white label (verpakt) wordt ingekocht mag ik dan uberhaut zonder vergunning als webshop voedsel verkopen?
  8. Hallo allemaal, Even een aantal vragen waar jullie hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb een webshop in relatiegeschenken en wil daarbij ook snoep en ander voedsel toevoegen zoals stroopwafels in blik, kauwgom verpakkingen etc. Ik ben aan het onderzoeken of het toegestaan is om - Voedsel zoals een Mars reep die niet voor losse verkoop bedoeld is te verkopen met daarop een eigen bedrukking. Dit zijn bijv. voordeel verpakkingen met daarin 5 repen. - Voedsel die wel voor losse verkoop geschikt is te verkopen met daarop een eigen bedrukking. Dit zijn bijv. de displays met losse repen die je bij de Makro kan kopen en in de voetbal kantine los verkocht worden en vaak een stuk duurdere stukprijs hebben. Bij de eerste optie heb ik op internet niet kunnen vinden hoe juridisch bindend de tekst “niet voor losse verkoop” is. Daarbij wil ik vroeg of laat ook geen risico lopen op juridische gezeur (ondanks dat ze mogelijk niet in hun recht staan). Bij de tweede optie ben ik bang dat de fabrikant moeilijk kan gaan doen ivm het feit dat ik de verpakkingen gedeeltelijk opnieuw zal bedrukken. Is zal waarschijnlijk niet over de ingrediënten lijst etc heen mogen drukken (dat zal ik dus sowieso niet doen). Ik ben wel blanco verpakkingen tegen gekomen die blanco (of bedrukt) kan bestellen. Deze worden vaak op beurzen etc gebruikt als reclamemateriaal. Deze zijn echter vaak een factor 5 duurder dan de consumenten grootverpakking. Hier een voorbeeld wat ik wil bedrukken: https://www.promotie.nl/mentos-canister.html Wat ik eventueel ook kan doen is zelf de ingrediënten in het ontwerp doen zoals op: https://www.bedankjes.nu/huwelijksbedankjes/weddinggum/vintage-rose-weddinggum/ Dan ben ik echter benieuwd of ik daardoor verantwoordelijk raak voor de voedselveiligheid en of dit i.v.m. Merkrecht überhaupt toegestaan is zonder toestemming van de fabrikant. Alvast bedankt voor het lezen van het topic en jullie hulp.
  9. Ik wacht met smart :P Jij bent ook expert toch ? Zie ik zo af en toe in topic's.
  10. Hallo allemaal, Ik woon in een huurhuis en heb reeds een particuliere inboedelverzekering. Nou heb ik echter ook een webshop met voorraad die ik graag ook verzekerd heb. Ik had gekekeken naar een zakelijke inboedelverzekering om de zakelijke voorraad en inventaris te dekken alleen de verzekering die ik zag verplicht een brandblusser per verdieping. In een particulier huis is dit niet praktisch en mooi gezien hij ook in het zicht en bereikbaar moet hangen en waarschijnlijk ook nog ieder jaar gekeurd moet worden. Voor de inbraakverzekering eisen ze een alarm + installatie door alarm bureau en waarschijnlijk ook een aansluiting op de meldkamer. De voorraad waarde en inventaris is onder de 10.000 en de premie is dus ook slechts 60 - 100 euro per jaar (voor de privé inboedel betaal ik ook ongeveer dat bedrag per jaar). Echter door de jaarlijkse keuring van de brandblussers + alarm installatie + kosten meldkamer ben ik om het op te zetten al 100en euro's kwijt en ook een flink gedeelte om het bij te houden terwijl de premie slechts 60 - 100 euro per jaar is. Bij mijn particuliere inboedel verzekering is een alarm en brandblusser ook niet verplicht. Zeker niet voor een lullige 10K. Ik kom er op internet niet uit dus vraag het aan jullie, weten jullie een verzekering die minder eisen stelt of waarvan de zakelijke webshop inboedel bijv. wel gedekt worden onder de privé inboedelverzekering? Alvast bedankt voor jullie moeite. Met vriendelijke groet. Ruben Goudswaard [Mod edit: titel aangepast. "Inboedel" is particuliere huisraad. Bedrijven hebben inventaris, gereedschappen en/of goederen]
  11. Maar als jij voor meer dan 90% aan particulieren levert zal je dan dus toch het kasstelsel moeten toepassen volgens de meeste HL-ers. Dus gaat het ook jou aan. Voor de zakelijke klanten zal je dan inderdaad wel een factuur moeten opstellen.
  12. Op: http://www.adrome.nl/archieven/factuurstelsel-versus-kasstelsel Las ik dit: Als u levert aan particulieren en niet contact afrekent bijv. schilder, woninginrichter, maar een factuur stuurt of als u een webwinkel heeft past u het factuurstelsel toe Ik heb webshops, lever voor meer dan 90% aan particulieren en pas zelf al jaren het factuurstelsel toe. Mag dit nou wel of niet? Volgens die site wel en volgens jullie weet niet. Hopelijk hebben jullie aan antwoord, wellicht dat de topicstarter daar ook gelijk wat aan heeft. Bedankt alvast! Toevoeging: Ook zojuist de belastingtelefoon gebeld en die gaf aan dat het waarschijnlijk gewoon mag volgens het factuurstelsel alleen als ik het zeker wou weten ik de vraag schriftelijk aan mijn lokale belastingdienstkantoor moest stellen.
  13. Ik vind het erg duur klinken. Ik zelf heb een Seat MII in 2013 geleased als privelease (maar kan je waarschijnlijk ook gewoon als kosten opvoeren alleen weet ik dan niet hoe het met je bijtelling zit). Al zou het als je hem volledig prive houd waarschijnlijk nog steeds voordeliger zijn. Ik rij ook 1500 km per maand en bij mij kost het: 210 euro per maand aan lease bedrag (tot 15000km per jaar vrij) Bij 1500 km per maand kom je op 18000 km per jaar en moet je voor het verschil van 3000 km 0,05 cent per km bij betalen (incl. btw). Dan komt het dus op 12,50 euro extra per maand. = totaal 222,00 euro per maand incl. btw. Het type wat ik heb heeft een cataloguswaarde van 12.000 euro en is all inclusive (behalve benzine uiteraard). Ik heb hem via Noordlease privelease maar als je meer keuze wilt zijn er nog andere bedrijven die wat duurder zijn maar wel meer keuze hebben. Bovendien heb ik een contract van maar 3 jaar i.p.v. 5 jaar en een laag eigen risico.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.