CloudFormz

Junior
  • Aantal berichten

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Branche
    Innovatie & concepten
  • Branche 2
    Industrie & bouw
  • Branche 3
    Life sciences

CloudFormz's trofeeën

  1. Goede tip, had er nog nooit van gehoord. Wat ook een goede tool is is een PCI compliance scan uit te voeren door een goedgekeurde PCI scanning vendor. Dit neemt ook de hele server onder de loep en geeft vaak tientallen pijnpunten weer. Een goede website voor een PCI scan is Qualys.
  2. Laser focus is hier naar mijn idee het toverwoord. Het is een erg groot en verzadigd gebied. Focus je echt 100% op een hele specifieke niche/branche en wordt een expert. Maak bijvoorbeeld een blog/vlog en deel je kennis. Als je zo nu en dan waardevolle informatie geeft gaan mensen vanzelf naar je linken en wordt je: 1 sneller gevonden in Google en 2 een autoriteit in jouw gebied. Een mooi voorbeeld is backlinko.com Die man begon met vrijwel niets en is laser focused op nieuwe SEO technieken (of verbeterd deze). Al die informatie plaatste hij op een blog, kwaliteit artikelen van elk >1000 woorden lang. Nu is hij een van bekendste/beste linkbuilders in SEO land, zo staat hij bijvoorbeeld met enkel het woord "linkbuilding" al in de top 5.
  3. Helemaal met Trizor eens. Kijk eens of je bijvoorbeeld een bekend Duits keurmerk voor jouw producten/diensten kan vinden en bekijk eens hoe Duitse klanten denken en stel je product/dienst daar 100% op in. Duitsers zijn erg gericht op harde en heldere afspraken, liefst met een contract. Zorg ook dat klanten met Duitse betaalmethoden kunnen betalen zoals bijvoorbeeld Giropay en probeer er zo betrouwbaar mogelijk uit te zien. Regel bijvoorbeeld een Duits adres (mits dit natuurlijk binnen het budget valt) en zorg ervoor dat de betreffende pagina's perfect Duits zijn. Succes!
  4. Weet niet precies wat je doet maar ik denk dat als je van te voren aangeeft periode x tot en met x op vakantie bent zullen opdrachtgevers dat heus wel begrijpen en accepteren. Jij moet natuurlijk ook even stoom afblazen en quality time voor jezelf/relatie(s). Je zou inderdaad (indien van toepassing) de klant op afstand kunnen helpen, maar val niet in de valkuil dat je in je vakantie aan het werk bent (uit eigen ervaring).
  5. Ook zou je even uit kunnen zoeken of de dienst die je wilt vergelijken mogelijk onder ACM toezicht valt. Sommige vergelijkingssites die bepaalde diensten/producten aanbieden/vergelijken hebben volgens mij een bepaalde licentie nodig.
  6. Naar mijn mening zijn de concepten ook een beetje chaotisch. Vooral de 2e en 3e screenshot. Ik denk dat dat komt omdat er veel foto's staan en ze niet met elkaar zijn uitgelijnd en willekeurig ergens staan. Kijk je bijvoorbeeld op deze shop: http://www.christineleduc-fashion.nl/lingerie Daar staan er ook wat grotere foto's maar die structuur oogt een stuk overzichtelijker. De grote "witte gaten" maken het ook wat chaotischer naar mijn idee.
  7. Nog een paar punten die handig zijn om te weten: 1. Heb je ergens erg veel kennis van en ken je jouw markt door en door? Maak dan een pagina aan waarin je objectief vertelt over je branche/niche met bijvoorbeeld feiten/data (stop ze bijvoorbeeld in een mooie infographic) maar zorg ervoor dat het meeste tekst is (indexering). Vervolgens promoot je die link op verschillende manieren zodat het bij mensen terecht komen die ook in die branche zitten en als je pagina echt goed is ontvang je vanzelf natuurlijke backlinks. Het voordeel is dat je de pagina objectief hebt gehouden waardoor het niet als reclame overkomt en men daardoor sneller er naar zal linken. 2. Ga opzoek naar gebroken links in jouw branche/niche. Het komt regelmatig voor dat op sites met grote authoriteit links staan die niet meer werken. Heb jij de informatie die die link gaf wel (vaak geeft de link aan wat het was), stuur de site waar de link op staat een mailtje dat je een gebroken link hebt gevonden en dat je een goede vervanger hebt. 3. Wanneer je aan e-mail outreach doet, vermeld dan niet gelijk in volle details wat je aanbied. Stel je stuurt een bericht naar een populaire blogger. Verdiep je dan eerst even in een van de laatste posts en personaliseer de e-mail daarmee. Geef aan dat je iets interessants voor zijn/haar blog hebt en vraag of je de link toe mag sturen. 4. Youtube SEO. Maak goede en waardevolle video's en upload ze naar Youtube. Vul bij tags de gewenste zoekwoorden in alsmede een korte samenvatting van de video in de omschrijving met daarbij de link naar je website. Video's van Youtube worden namelijk wel eens getoond in Google als er goede overeenkomsten zijn. Daarnaast heb je gelijk een extra link, al is het waarschijnlijk no-follow. 5. Maak artikelen op je website en maak ze minimaal 1200 woorden lang. Uiteraard is het belangrijk om de tekst af te wisselen met bijvoorbeeld video's, infographics enz. Er is onderzoek hiernaar gedaan en het blijkt dat pagina's met meer (kwalitatieve!) content doorgaans hoger ranken dan artikelen met bijvoorbeeld 250 woorden. Heb nog wel wat punten als er animo voor is ;)
  8. Hallo Benm, Laten we on-topic blijven, mijn laatste mening: 2 factor authenticatie is een extra laag beveiliging (geen primaire authenticatie) om hackers het een stuk moeilijker te maken. Namelijk: 1. Men logt eerst in met hun gebruikersnaam en wachtwoord (de standaard authenticatie). 2. Vervolgens moet men een stap nemen met "iets" dat ze persoonlijk bij zich dragen, zoals een telefoon. De device en andere id's (die samen 1 id vormen) worden vooraf op een registratie pagina verzonden en aan de gebruiker gekoppeld. Dan gaat er in de database een "schakel" om die ervoor zorgt dat 2FA aanstaat en de gebruiker/hacker voortaan stap 2 te zien krijgt. Device ID spoofen heeft in dit geval dan ook geen enkele zin. Je moet de exacte samengestelde ID hebben om de tijdgebonden toegangscode aan te kunnen vragen/in te vullen. Ofwel, spoofen of niet, als hacker is het hetzelfde alsof je een >25 karakter wachtwoord moet kraken binnen 3 minuten. Natuurlijk, als de hacker je kent (toegang heeft tot je mobiel), via social engineering toegang krijgt en weet welke id's er verzonden waren en daar de correcte string van te maken ja dan is het te omzeilen. Maar dat is ook vrijwel niet te beveiligen. "Een bijkomend voordeel van iets als mobile-friendly website bouwen is dat het min of meer automatisch -alle- devices ondersteund, ook toekomstige. Bovendien werkt het ook vanaf laptops en desktops, wel zo handig." Precies
  9. Goede vraag inderdaad. @benm "Een app die uitsluitend een webview bevat is m.i. niet meer dan een veredelde bookmark die nog ruimte in neemt ook" Niet helemaal mee eens. Zo gebruik ik bijvoorbeeld de webview in Android om device ID en nog een paar ID's mee te sturen om op die manier een 2 factor authenticatie "app" mogelijk te maken. Een ander voorbeeld: Bijvoorbeeld de app van Ziggo, Nu.nl, TVgids enz.: die apps kunnen ook prima een webview zijn. Wat ik bedoel is: als je perse een app wilt maken wat niet specifieke Android/iOS functies nodig heeft, waarom zou je dan de moeite doen om enorm veel ontwikkeltijd er in te steken als het met html/js/sql etc. ook prima kan? Al helemaal als je al de webcode hebt ontwikkeld.
  10. Phonegap is een goede tool. Zelf doe ik het volgende (Android): 1. Download Android Studio. 2. Maak een webview aan en laad op die manier je site in (de url van je "online app"). Zie voor een webview (is een onderdeel in Android) tutorial deze link: https://developer.chrome.com/multidevice/webview/gettingstarted 3. Publiceer naar de playstore. Voordelen van deze aanpak: - Je webpagina(s) fungeren als het ware de app, dit in plaats van een native app gebouwd met Java. Je kunt gewoon webpagina's maken zoals je developers gewend zijn. - Aanpassingen? Pas gewoon de webpagina's aan en de "app" is aangepast zonder je gebruikers naar de Playstore te sturen voor elke update. Geen gedoe met Android versies, een model voor verschillende resoluties e.d. - Je kunt zelfs sommige Android functies oproepen vanuit de webpagina. Succes!
  11. Inderdaad, je zou een aparte shop kunnen maken voor gitaren. Wat je ook nog kunt doen is kijken hoe potentiële klanten de webshop doorlopen en waar ze wel en niet met hun muis over heen gaan, waar ze wel/niet op klikken en hoe ze de pagina lezen/scrollen. Een goede dienst hiervoor is https://mouseflow.com/
  12. @Ruud: met die stelling ben ik het eens. Start-ups bestaan initieel vaak uit een klein team waarmee veel sneller en beter geschakeld kan worden. Vaak hebben de oprichters ook een sterke visie (droom) en de passie en drang om succesvol te worden. Iets wat grotere bedrijven naar mijn idee minder hebben (echte passie en visie). Een mooi voorbeeld is het Nederlandse Adyen (betaalprovider). Van de andere kant beschikken grotere bedrijven over grotere cashflows om snel ideeën te realiseren en te lanceren. Dat laatste heeft dan ook weer een voorsprong omdat het bedrijf al naam heeft gemaakt. Toch hebben grotere bedrijven vanuit mijn optiek vaak een gebrek aan passie/ambitie.
  13. Hallo Hans, Bedankt voor je reactie. Dit is interessant voor: - Stichtingen - Verenigingen - Administratiekantoren - Vrijwel elk bedrijf die online producten/diensten willen verkopen en betalingen/facturatie/correspondentie willen automatiseren. Waarom? Bedrijven kunnen 24/7 hun producten/diensten verkopen zonder handmatige tussenkomst (op evt. order afhandeling na) Veel bedrijven laten mensen betalen per overboeking (dit hebben we zelf ervaren bij een al draaiende webdienst). Er wordt vooraf een (proforma)factuur gemaakt, betaalgegevens worden per e-mail/telefoon e.a. uitgewisseld en vervolgens moet de betaling 14/30 dagen later worden gecontroleerd. Dit proces wordt helemaal geautomatiseerd. Gaat dit werken? Ja, het werkt al in een lichtere versie erg goed bij onze andere webdienst met kleine en grote (>5.000 medewerkers) bedrijven.
  14. Omschrijving van je concept: Hallo, Momenteel zijn we met een klein team begonnen aan de bouw van een nieuw concept. Het wordt een project dat we direct internationaal willen gaan neerzetten. Wat is het: [bedrijfsnaam] is een online dienst waarmee je met enkele klikken betalingen kunt ontvangen via iDEAL, Mister Cash, DIRECTebanking, Creditcard, PayPal, Google Checkout en overboeking. Alle betaalmethoden zijn "automatisch" in de zin dat de betaling automatisch verwerkt wordt. Zelfs bij de overboeking methode. Een distribuerende PSP. Nu denk je wellicht, die zijn er al genoeg. Dat klopt, daarom gaan we een stuk verder. Kenmerken / mogelijkheden - Automatisch betalingen ontvangen - Recurring betalingen - Automatische correspondentie met je klant, evt. via je eigen mailserver: - Zelf in te stellen bedankt e-mail na betaling of e-mail met download link - Betaling mislukt, e-mail opvolging - Recurring payment: klant ontvangt e-mail met directe betaal link - Complete whitelabel oplossing: - Gebruik je eigen domein, bijv. betalingen.domeinnaam.nl - Gebruik je eigen huisstijl / logo - Gebruik je eigen mailserver - Automatisch factureren: - Eigen facturatie dienst - Of: koppeling met Moneybird, MultiVers, Shopify - Erg gebruikersvriendelijk, less is more - Elegant design - Responsive - Automatische taal detectie, vertaling in NL, EN, FR, DE en SP. - Naadloze integratie in website, webshop, weblog - Connectie met social media Er zijn straks 2 weergave opties op het betaalformulier: Producten in een winkelwagen stijl of enkel het totaalbedrag tonen. NAW gegevens vragen ja/nee (ja wanneer automatische facturatie aanstaat) Enz. Link: http://bit.ly/1hF5etp Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Momenteel hebben we een statisch concept van het betaalformulier gemaakt. Algemene teksten zijn nu nog Engels, Nederlands wordt bij live versie automatisch getoond. We hebben erg gelet op design, usability en er voor gezorgd dat het er professioneel en veilig uitziet. Usability punten: - Alle elementen hebben een gele achtergrond wanneer de muis er overheen gaat om sectie's duidelijker te maken - Winkelwagen: - Prijzen worden automatisch gecalculeerd - Klik op aantal en de standaard waarde 1 verdwijnt zodat je direct een getal kunt invoeren - Klik op aantal en klik vervolgens weg zonder een waarde in te vullen, de standaard waarde wordt 0 - Klik op het kruisje en de waarde wordt 0 - Euro tekens staan netjes uitgelijnd - Noot: bedragen worden nog met een . getoond. Dit wordt later een , - Betaalmethoden sectie: - Klik op een logo om de radiobutton te selecteren of direct op de radiobutton - Wanneer op een logo of radiobutton geklikt wordt scrol je automatisch naar betaalgegevens en wordt het veld company automatisch actief gemaakt. - Land: klik op het keuzemenu en klik op backspace om snel te zoeken Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Informatie volgt later, het gaat momenteel enkel over feedback van het betaalformulier Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Informatie volgt later, het gaat momenteel enkel over feedback van het betaalformulier Wat voor feedback hoop je te krijgen: Graag willen we feedback over het design, usability en het "gevoel" dat je erbij krijgt. Wat kan beter/anders voelt het gemakkelijk en solide aan? PS. De responsive versie is actief (wanneer je je browser venster kleiner/groter maakt.), echter nog niet afgerond, graag daar nog geen feedback over. Ook de mobiele detectie is nog niet helemaal gereed, telefoons met >750px scherm zullen dan ook nog geen mobiele versie zien. De how link naast de kleine slotjes is nog niet actief.
  15. Hallo Peter, Bedankt voor je snelle reactie. Even een voorbeeld: Bedrijf A levert goederen/diensten aan zowel b2b en b2c Bedrijf A is in dit geval de leverancier. Nu wil bedrijf A het betaling en factureringsproces automatiseren en komt onze dienst tegen (bedrijf B). Bedrijf A geeft van te voren aan wat er verkocht wordt, prijzen etc. Bedrijf B zorgt ervoor dat deze gegevens in een PDF bestand (factuur die aan de eisen voldoet natuurlijk) komen te staan met de gegevens en producten van bedrijf A en stuurt deze automatisch per mail naar de klant van bedrijf A. Is bedrijf A of B verantwoordelijk voor de factuur? Heeft bedrijf B vergunningen/certificering nodig? Bedrijf B verstuurt gegevens in naam van bedrijf A met door bedrijf A aangegeven producten/diensten en bedrijf A levert ook de diensten aan de klant die op de factuur staat. Hopelijk is de situatie nu helder?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.