dave lorrez

Senior
  • Aantal berichten

    53
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

dave lorrez's trofeeën

  1. Hi Kees, Bij paypal kan je toch ook gewoon per cc betalen, je hoeft geen paypal account al schuiven ze dat natuurlijk niet echt naar voor >;( Verder heb je ook deze service van amazon http://aws.amazon.com/fps/ en dit hier http://saasy.com/ maar geen ervaring mee.. Dave
  2. Dit zijn ook 2 goede [*]http://www.iconshock.com/ [*]http://www.istockphoto.com
  3. Het heeft vooral voordelen voor de gebruiker , net omdat die gewend zijn om met Google te zoeken. Verder zal het je op SEO vlak geen aarde ad dijk brengen ;)
  4. Dan zou ik zeker dit hier aanraden : [*]Don't make me think [*]Delivering happiness
  5. Je surft met de mensen die je uitnodigt gewoon naar de site van de concurrentie ;) Dan hoef je het niet zelf te maken en heb je wel de feedback... Dave
  6. Hi Sandra., Het beste wat je kan doen is een persoon of 3 uitnodigen om een gebruikerstestje te doen, dat zal je veel meer concrete info verschaffen dan 20 reacties hier. We kunnen wel zeggen.."ik zou het zo doen" " volgens mij is dit beter" "bij mij werkt dit perfect" maar daar ben je weinig mee. Zelf hou ik van de categorie display die wehkamp gebruikt. Als je bijvoorbeeld op kinderkleding klikt, dan krijg je enkel de subcateg. te zien in de navigatie en ben je alle andere overbodige troep (categor.) kwijt. Dat mis ik bij jouw design..het staat nogal vol en zorgt ervoor dat even duurt voor ik weet waar ik precies zit. Een broodkruimel bovenaan zou ook al een goede hulp kunnen zijn. Wat je filters betreft, ik vrees dat tabs daar niet de beste oplossing zijn. Check de zoekfunctie bij Yelp.com eens, die hebben ook een bijzonder groot aanbod aan filters en lossen dat goed op. Maar nogmaals, mijn mening is misschien niet die van een doorsnee gebruiker ;)
  7. Ik kan me ook niet vinden in het artikel en misschien had ik het beter moeten omschrijven als "connecteren met mensen die ergens op eenzelfde lijn zitten" Iedereen heeft het over conversie shit en A/B - multivariable testen maar daarmee ga je niet veel leren over het publiek die je eigenlijk wilt/zoekt. Ja je kan je conversie dankzij die technieken misschien iets/veel de hoogte in krijgen maar wat als 60% van je bezoekers eigenlijk geen interesse heeft in wat je hebt te vertellen/verkopen ? Geen enkele test die je dat zal vertellen.. Precies door contact te zoeken met mensen/je bezoekers en niet enkel je kop te tonen aka mailen/twitteren/facebooken (zoals de politiekers dat zo goed kunnen) als je iets van ze nodig hebt (iets verkopen dus) kan je er verdomd veel van leren en zal het je vroeg of laat meer opbrengen dan welke ninja seo of conversie verhogende techniek dan ook ;) Jij zit met je site in de 'modebranche' en kan best een groot publiek aanspreken en boeien als je het goed aan boord legt. Denk gewoon niet aan 'ik wil/moet verkopen' maar eerder aan 'hoe kan ik jullie boeien ?' Enkel gebruik maken van email marketing is old school, ze ook via facebook , twitter, netlog, hyves proberen aan 'je vast te hangen' is een andere must geworden. En het hoeft niet altijd aan de voorkant te gebeuren. Hoeveel zijn er hier die dat bijvoorbeeld via een bedankpagina (na de sale) proberen to doen ? Ze hebben je net hun centen toevertrouwd, wees er maar zeker van dat iemand op dat moment op je lijst krijgen een stuk makkelijker gaat dan wanneer ze nog 'koud' zijn. Soms moet je een beetje 'out of the box' denken en oudere technieken aanpassen aan de tijd waarin we leven :) Dave
  8. Een prachtig voorbeeld van een 'cleane' webshop is deze hier http://www.archiduchesse.com
  9. Wat ik ZEKER wel zou doen op je site is aan lead generation gaan doen ipv Adsense :o
  10. Bij imagelinks zou ik toch nog de alt gaan gebruiken : http://www.e-tail.be/rel-nofollow-en-image-alt-tekst-test/ Dave
  11. @pjvdmeer zoals gezegd stop ik totaal geen tijd in kw tags maar ik zou de jouwe wel gebruiken om mijn kw research uit te breiden en nieuwe pagina's op basis vd woorden die ik bij jou vind aan te maken ;)
  12. Kan alleen maar ja knikken dat Pagerank niks heeft te maken met het aantal bezoekers dat je over de vloer krijgt..niet in de verste verte. Laat mij een paar PR4-5-6 links kopen op 'spammy' sites en bij de volgende update spring ik van 3 naar 5 maar ik zal er geen bezoeker meer door krijgen. Pagerank is gewoon de som van alle linkjuice dat een pagina krijgt en op zijn beurt doorgeeft en is een waardeloze metric om te gaan bepalen hoe goed een pagina/site het doet. Ik zeg niet dat PR 0,0 aan waarde heeft maar niet voor het meten van 'succes' in ieder geval. Je gebruikt geen analytics programma meer om te zien hoeveel bezoekers je over de vloer hebt gekregen (vroeger in 1995 misschien wel :o) maar je stelt doelen voorop met je site en aan de hand van data die je verzamelt ga je gaan uitvissen waarom die doelen niet (voldoende) werden bereikt en probeer je een actieplan op te stellen om verbeteringen aan te brengen. Je bent niks met data waar je niks mee doet/aan hebt/niet relevant zijn voor je biz...je kan er mooie charts mee maken maar daar ga je niet rijker van worden ;) Teveel mensen stellen geen doelen (weten het soms gewoon niet) op en weten dat ook niet wat ze wel of niet nodig hebben uit hun analytics data.. Dave
  13. Voor die paar luttele % aan bezoekers die de 'andere' zoekmachines me binnen brengen ga ik er toch mijn tijd niet aan hangen. Inderdaad niet veel werk als je site 10-100 pagina's telt maar als je 1000-5000-10000 pagina's hebt een verdomd tijdrovend werkje die geen aarde aan de dijk brengt. De tag is wel zeer handig om het keyword research van een ander te copy/pasten :o Dave
  14. Ik moet even iets missen maar er zijn toch een boel zaken (of het nu op een adwords landingspagina of andere is) die je absoluut niet met GA kan 'meten' of uitvogelen en ben je aangewezen op tools zoals crazyegg, clicktale,etc om mogelijke conclusies te trekken en die in een GWO test te verwerken. Dave
  15. Mooi voorbeeld van een niet adwords pagina die drastische resultaten met zich meebracht : http://www.tribal-im.com/nl/weblog/website-usability/productpagina-verbetering-met-de-google-website-optimizer/ Dave
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.