WashBar Benelux

Junior
  • Aantal berichten

    21
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Ondernemend zijn, sparren, kennis delen
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Dienstverlenend, Eigenaarschap & verantwoordelijk

WashBar Benelux's trofeeën

  1. Gelukkig ken ik de (meeste) cold caller technieken, maar ik weet heel zeker dat ik daar geen enkele waarschuwing voor heb gekregen bij de KvK
  2. Ik zou deze vraag eerst aan de belastingdienst voorleggen ;D
  3. Bob de bouwer , ik nomineer je hierbij tot held van de dag Thanks, ziet er direct beter uit!
  4. Owjee, mijn eigen topic even niet meer terug gelezen. Dank jullie wel voor de feedback. Deze ga ik allemaal eens goed doornemen en bekijken hoeveel zaken ik kan toepassen om het geheel nog wat minder "hobby" uitstraling te geven. Mocht ik ergens op vastlopen dan hoop ik hier wat kennis te vinden die me een stukje op weg kan helpen. Om daarmee te beginnen... ik stoor me al vanaf het begin dat de slider niet tegen het menu aankomt, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Als iemand tips heeft graag. De kleurstellingen ga ik mee aan de slag. Zodra ik klaar ben voor de volgende feedback meld ik me zeker weer. Thanks all
  5. Vreselijk nieuws, gecondoleerd en sterkte aan alle die dicht bij hem stonden
  6. Dag allemaal, Voor mij zeker een Yessss momentje, 3 weken live met de webshop en zojuist de vierde order verstuurd. Vooraf rekening gehouden met 3 maanden aanloop zonder orders dus ik ben blij. Ben er zeker van dat maanden meelezen op hl zeker heeft bijgedragen aan deze fijne start dus dank jullie wel voor het delen van alle adviezen, risico's en leermomenten. Marlies
  7. Dag Elle, Dank je wel voor de feedback, De halsbanden zijn niet van eigen merk , mogelijk komt dat in de toekomst nog. We gaan onderzoeken of, en zoja welke producten we onder eigen naam willen produceren. Het herroepingsrecht is inderdaad lang en dit hebben we bewust gedaan. We geloven in de producten en gaan er vanuit dat de retouren direct worden teruggestuurd en maar een enkeling gebruik zal maken van de verlengde termijn. Een stukje extra service/zekerheid voor de klanten. Vergeet niet je vriendinnen met honden op de website te wijzen :-)
  8. Dank jullie wel voor de feedback, een aantal zaken heb ik direct aangepast. De footer ben ik nog niet tevreden over, ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik deze beter kan maken.
  9. Dag Allemaal, De afgelopen dagen ben ik hard bezig geweest jullie tips te verwerken. Morgen gaat ibizabully live. Zouden jullie nog eens willen kijken voor laatste tips? Alvast heel erg bedankt. Marlies
  10. Jullie hebben me al overtuigd De komende dagen ga ik de shop moderniseren....de uitdaging word clean houden maar wel modern. Ik meld me als ik klaar ben voor de volgende lading tips, kritiek en complimenten :-) Marlies
  11. Dank jullie allemaal voor de feedback! @highio Dank je voor de checklist, ik dacht dat ik alle verplichtingen al voldaan had maar met deze checklist toch nog wat zaken gevonden, en aangepast Waar de naam vandaan komt staat al op de over ons pagina (nu de over mij pagina geworden) maar heb het nu ook op de homepage staan. Voor de conversie zal ik nog moeten leren en ervaren wat werkt. @John Je hebt helemaal gelijk, ik heb het nu direct in het zicht geplaatst. @Ritzema Dank je wel. Wij hebben in huize Marlies nu ruzie in de familie :-) Mijn partner en ikzelf zijn helemaal voor het clean design van dit thema. Nu hebben we zelf een broertje dood aan drukke websites maar wellicht moeten we hierop terugkomen als de feedback aanwijst dat wij de enige zijn die dit mooi vinden. @twabla Jazeker, al zal elke bulldog lover er een andere associatie mee hebben, en dat zijn mijn toekomstige klanten! @DaMedia Jammer zeg, nu snap ik het vanuit een commercieel (seo) oogpunt wel maar om af te haken omdat de naam je niet veel zegt vindt ik jammer. Mijn afwegingen waren een "pakkende" naam die eenvoudig blijft hangen en die iets zegt over mijn drijfveren. Coolblue verkoopt niet alleen airco's of blauwe producten en Mac Donalds ook geen gegrilde clowns, en toch kent iedereen deze namen. Whats in the name zullen we maar zeggen. Nogmaals bedankt, ik probeer de feedback zo goed mogelijk te verwerken en ga nog eens snuffelen door de thema's.
  12. Hoi Bigdeal, Dank je wel voor de review. Bij de bovenste zin moest ik even slikken. ik heb hard gewerkt aan de shop en was zelf uitermate tevreden met de look & feel , lekker simpel. Maar het ziet er dus verouderd uit dat was niet de bedoeling. Kan je aangeven wat je exact bedoeld met verouderd? De doelgroep is inderdaad beperkt en jou idee om het dan persoonlijker te benaderen ga ik overwegen. Menu is aangepast goed punt. De V.I.P service heb ik ook aangepast. Binnenkort komt daar ook een handgemaakte sofa met het ibizabully logo op. Ons bullenverhaal heb ik verplaatst naar onder de over ons. Nogmaals bedankt voor het kijken, dit is mijn eerste webshop dus alle tips zijn welkom. Marlies
  13. Dag John, Dank je wel alvast voor de feedback. De tagline heb ik toegevoegd, evenals een (voorlopige) illustratie voor het ibizabully keurmerk. Goed idee! Het kussen is inderdaad nog niet het echte kussen, het voorbeeldkussen is nog in de maak en zodra deze af is komt daar een foto van. Het bestelproces was inderdaad nogal ingewikkeld, ik ga hiermee aan de gang om het gebruikersvriendelijker te maken. De maattabellen ga ik bekijken of ik dat netjes voor elkaar kan krijgen evenals de aanspreekvorm (na maanden dezelfde teksten lezen word je daar een beetje blind voor dus daar heb ik hulptroepen voor ingeschakeld). De kernwoorden en title tags ga ik nog aanpakken. bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.