Beste Lisa,
Ik ben ook wel benieuwd naar je specifieke kenmerken van je doelgroep. "Alle vrouwen" is namelijk veel te breed en kun je nooit bereiken. Als jij een niche zoekt en je daarop focust, dan kun je veel gerichter je marketing inzetten.
Ga het specifieker maken met demografische gegevens, zoals leeftijd, inkomen, gezinsituatie, etc. Maar je kunt ook bedenken wat de interesse is van die vrouw die bij jou kleding gaat kopen, welke bladen leest ze of tv programma's kijkt ze.
Welke middelen je in kunt zetten?
Dat hangt dus ook samen met je doelgroep. Zoek juist naar die plekken waar jouw doelgroep zich bevindt. En social media kun je juist heel goed inzetten om ze in richtingen te sturen waarin jij ze wilt laten gaan.
Ik zou je toekomstige partners, de merken waarbij je wilt inkopen, persoonlijk benaderen. Ook bij hun zal je vast een verhaal moeten vertellen waarom jij de beste webshop bent voor hun merken.
Heel veel succes met het bouwen van je webshop!