Imogene

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Imogene's trofeeën

  1. Hallo, Ik heb bij een reclamebureau gewerkt en wij deden daar ook al heel veel aan e-mailmarketing. Toen de wet van kracht werd, werden wij overstroomt met de vraag of wij e-mails wilde sturen aan prospects. Voor 1 oktober 2009 zag je toen echt een piek om alle klanten opt-in te maken. Ik adviseer nu ook in o.a. e-mailmarketing. Laatst heb ik nog geadviseerd bij een campagne van een re-integratiebureau om eerst een DM te sturen. Hun adressenbestand was zo oud en daar kan dan veel vervuiling in zitten. Daarnaast hadden ze ook een nieuw bestand, zonder concrete e-mailadressen. En dan vind ik het wel belangrijk dat ze eerst een opt-in doen. Spam is in mijn ogen meer wat de ontvanger ervan vindt. Daar dien je als ondernemer wel degelijk rekening mee te houden. Als je dat niet doet, dan worden ze ook zeker geen klant van je. Groet!
  2. Hoi Rick, Lekker fris oogt jouw website. :) Wat ik ook wel krachtig vind, zijn je artikelen die je plaatst. Daarmee geef je net iets meer dan een ander bedrijf. Wel vraag ik me af of je doelgroep niet wat beter kunt omschrijven. Ben je er juist voor de particulier of ook voor dat grote bedrijf met 500 medewerkers? Ik vind je in de tekst dan ook twijfelachtig overkomen en ik krijg de indruk dat je iedereen wilt bedienen en dat maakt je focus op je communicatie minder scherp. Vertel juist waarom ze bij jou moeten zijn...omdat jij de deskundige elektricien bent die volledige aanleg van elektra doet in nieuwe woningen, etc. Dus iets krachtigere woorden gebruiken en altijd in de tegenwoordige tijd schrijven. Succes!
  3. Sorry Wouter, maar ik reageer gewoon op de berichten die oplichten in het forum overzicht en daarmee ook dit onderwerp.
  4. Neuromarketing gaat allemaal om het raken van de juiste mentale triggers in het onbewuste gedeelte van het brein van de ontvanger. Zeer interessant onderwerp :-)
  5. Hallo, Ik vind het goede tips en ik denk inderdaad dat deze erg gemakkelijk zijn om zelf te gebruiken. Er zijn zoveel ondernemers die alleen maar over zichzelf of hun eigen producten praten, maar feitelijk vinden ze geen aansluiting bij de echte wensen en behoeften van hun doelgroep. Als ze alleen al eens in contact zouden treden met hun doelgroep, dan krijgen ze een ton aan informatie, wat ze kunnen gebruiken om de communicatie en hun aanbod beter af te stemmen. Dat maakt uiteindelijk het verschil tussen een goede ondernemer en één die het niet zal redden. Dus bedankt voor het delen van deze tips. Groet!
  6. Beste Lisa, Ik ben ook wel benieuwd naar je specifieke kenmerken van je doelgroep. "Alle vrouwen" is namelijk veel te breed en kun je nooit bereiken. Als jij een niche zoekt en je daarop focust, dan kun je veel gerichter je marketing inzetten. Ga het specifieker maken met demografische gegevens, zoals leeftijd, inkomen, gezinsituatie, etc. Maar je kunt ook bedenken wat de interesse is van die vrouw die bij jou kleding gaat kopen, welke bladen leest ze of tv programma's kijkt ze. Welke middelen je in kunt zetten? Dat hangt dus ook samen met je doelgroep. Zoek juist naar die plekken waar jouw doelgroep zich bevindt. En social media kun je juist heel goed inzetten om ze in richtingen te sturen waarin jij ze wilt laten gaan. Ik zou je toekomstige partners, de merken waarbij je wilt inkopen, persoonlijk benaderen. Ook bij hun zal je vast een verhaal moeten vertellen waarom jij de beste webshop bent voor hun merken. Heel veel succes met het bouwen van je webshop!
  7. Hoi Tamurt, Wat ontzettend goed dat je hier een bericht plaatst. En als ondernemer moet je zeer creatief zijn om oplossingen te verzinnen en daar ben je nu al mee bezig. Succes met jouw onderneming! Groet
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.