Klopt,dit was allemaal precies in dezelfde week gebeurd dag erna vroeg ik om annulering omdat ik zelf niet zeker over hun was. Ik had sowieso 7 dagen bedenktijd en ik heb zeker meer dan 10x gebeld kreeg de degene die mij benaderde en hij gaf aan dat hij het zou regelen en het juist e-mailadres moest doorgeven waarop ik antwoorde dat voor de zekerheid 2 mailadressen zou geven omdat ik zeke wilde zijn dat ik die annuleringsformulier zou binnen krijgen. Zou hij die dag regelen 7februari inmiddels heb nog niks binnen gekregen maar wel aantal dagen erna Eem factuur binnen op beide e-mailadressen dat ik door had gegeven en tussen tijd sprak ik ook ene Eric klaver die mij zei dat ik een mail naar de directie moest sturen omstanders medewerkers niet zomaar een annulering mochten plaatsen. En wanneer hun je e-mail beantwoorden is na 5 werkdagen terwijl ze een bedenktijd geven van 7dagen dan is het toch begrijpelijk dat die bedenktijd verloopt en dan hoor je samen met je leden of hoe je het ook wilt noemen naar een oplossing te zoeken en niet steeds telefonisch want 7maart vorige week dus was de laatste keer dat ik velde dat ik een bewijs heb terwijl ik mails heb verstuurd en aantal keren heb gebeld dat is al bewijs dit is geen bedrijf deze gasten zijn puur op geld en ik ga hier tegen rustig aangifte tegen doen zodat er niet meer gedupeerde mensen zijn heel jammer dat het zo moet maar dan speel ik het spelletje mee maar dan 10x beter, iedereen mag weten dat ze op wat uit zijn snel geld verdienen er is al enige bewijs dat meerdere mensen klagen over ze.
Groetjes,
Jeremiah Larsey