JeffreyNL

Senior
  • Aantal berichten

    66
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Utrecht
  • Telefoonnummer
    0307603030
  • Branche
    Communicatie & marketing
  • Branche 2
    ICT/ internet
  • Branche 3
    Media & (vak)informatie
  • Websiteadres

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Mij kunnen adviseren over bedrijfsvoering of die ik kan helpen met alles m.b.t. tot zijn of haar internet strategie.
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Ondernemerschap draait om een bepaald type gedrag en om een aangeboren missie. Het zichtbare resultaat is dat er iets van niets is gemaakt

JeffreyNL's trofeeën

  1. Je hebt ook van die partijen die te koop staande bedrijven aanbieden. Denk daarbij aan: bedrijfsovernameregister.nl brookz.nl bedrijventekoop.nl Je hebt dan in ieder geval de markt waarvan je weet dat zij bereid zijn om te verkopen. Daardoor mogelijk minder waste op jouw inspanningen.
  2. Ik heb je een reactie gestuurd met wat punten die ik snel vond. Je kan die reactie eventueel ook zelf in dit forum plakken. Dan kunnen andere daar misschien ook van leren.
  3. Ik heb het gevoel dat de website nog niet af is. Het vormt niet echt het geheel dat iedereen op dit moment wel gewend is bij webshops. Je hebt al aardig wat feedback mogen ontvangen ik zal hieronder nog wat quick wins toevoegen: Gecentreerde teksten. Je kan teksten wel centreren, maar doe dit dan met kleine alinea’s met max 4 regels. Door grote alinea’s te centreren kunnen jouw bezoekers de teksten lastiger scannen. Contactmogelijkheden toevoegen in de header. Je lijkt dan meer servicegericht. Dat geeft onbewust vertrouwen en daardoor besteld men eerder. Maak call to actions groen. Past misschien niet perfect in je website, maar dan vallen ze wel beter op. Dit verhoogd de conversie. Bij de checkout zijn alle velden nu precies hetzelfde opgemaakt. Door bijvoorbeeld velden voor postcode en huisnummer smaller te maken heeft men eerder door waarvoor het veld bedoeld is. Gevolg, meer conversie. Veel te winnen met SEO: Zorg er ervoor dat de belangrijkste zoektermen waar jij op gevonden wilt worden in o.a. de heading tags staan. Ik zie bijvoorbeeld dat de prijzen in een heading tag staan. Die horen daar niet. Niemand zoekt in Google op een productprijs. Daarnaast staan labels ook in heading tags, bijvoorbeeld ‘Beschrijving’. De HTML / tekst verhouding is ook niet optimaal. Het scoort onder de 15%. Ik mis een contactpagina. Ik zou de bedrijfsnaam in de header tonen. Ik heb het gevoel dat jij de website helemaal op maat gemaakt hebt of hebt laten maken. Waarom heb je niet gekozen voor een kant en klare SAAS oplossing? Ik denk dat dit in jouw situatie goedkoper is + het zal ook beter converteren. Ik hoop dat je hier iets mee kan.
  4. Wat is jouw website? Ik kan hem dan door wat tooltjes halen en zie dan redelijk snel wat er wel en niet goed ingesteld staat.
  5. Bedankt voor je reactie! Goed punt om te omschrijven dat een platform een website is waarop de doelgroep informatie kan toevoegen. Wij schrijven deze teksten met te veel achtergrond kennis. Om die reden is jullie feedback ook zo waardevol voor ons. We willen alle definities inderdaad aan het blog gaan toevoegen. Alle toepassingen hebben we nu halverwege de pagina terug laten komen. Wij hebben de meest gebruikte toepassingen op de pagina gezet met een doorlink naar alle gebruikte toepassingen. Veel van die toepassingen pagina’s zijn te snel geschreven en daardoor slecht verwoord. Die pagina’s gaan we verder optimaliseren wanneer we wat meer volume op de website hebben. Wij willen ons voor nu nog niet al te veel gaan focussen op portals en dergelijke, maar puur op de vraag en aanbod websites zoals bijvoorbeeld een marktplaats. Op de homepage schrijven wij inderdaad een stuk over de PaaS insteek. Maar vrijwel niemand begrijpt wat een PaaS is. Om deze reden hebben we deze info achterwegen gelaten op de pagina die we meer willen gaan pushen. Wij weten precies wie de internationale concurrenten zijn. Zij leveren echter wat meer ‘logge’ software of software met minder functionaliteit. Zo hebben wij een stukje software waarmee gebruikers platformen met filters en dergelijke kunnen doorzoeken zonder de database te belasten. Dat zorgt er weer voor dat er meer platformen van dezelfde hosting infrastructuur gebruik kunnen maken. De internationale concurrenten hebben echter de bedrijfsvoering qua service en support waarschijnlijk beter op orde. Wij leveren bijvoorbeeld alleen in onze tijdzone support en onze support pagina’s zijn op dit moment nog alleen in het Nederlands. Om deze reden willen we nu eerst focussen op de Nederlandse markt. Zo leren we de pijnpunten kennen en kunnen we die optimaliseren voordat we internationaal support gaan leveren.
  6. Ik heb een screenshot van de landingspagina toegevoegd, maar ik denk dat je de pagina het beste online kan bekijken via: https://start-platform.com/platform-lanceren Vanuit daar kan je dan eventueel ook doorklikken naar de prijzen / bestelpagina.
  7. Ik heb even snel een blik geworpen op je website. Het ziet er in grote lijnen uit. Eerste indruk voelt goed aan. Ik zie nu even snel de volgende verbeteringen op website niveau: Call to actions groen maken. Staat minder mooi, maar daardoor vallen ze meer op. Op achterliggende pagina’s, bijv /auto-verkopen, staan alinea’s met lange regels. Dat leest niet zo prettig. Een ezelsbruggetje: Maximaal 12 woorden op een regel. De teksten zijn duidelijk. Maar ze mogen van mij wel iets korter en straight to the point. De testimonials zijn nu niet goed herleidbaar op je landingspagina’s. Ik zou per profiel aangeven via welk kanaal die geplaatst is. Dan lijken ze direct ‘echter’. Op de FAQ pagina zou ik de hele vraag klikbaar maken en niet alleen het pijltje. Heb je al SEO / SEA conversie geoptimaliseerde landingspagina’s. Die lijken nog te missen. Blog ziet er goed uit. Alleen zou ik daar ook de tekstregels iets meer inkorten. Ik zou je aanmeld formulier niet op een rode achtergrond zetten. Het is erg smaak gevoelig en maakt het niet duidelijker. Je call to action om naar de volgende pagina te gaan valt daardoor volledig weg. Ik hoop dat je hier iets mee kan.
  8. Leuk concept. Er is nog wel ruimte voor verbetering. Ik heb dit verdienmodel niet eerder voorbij zien komen en ik ben bij aardig wat platformen betrokken. Ik ben alleen bang dat het met deze insteek niet goed gaat werken. Ik begrijp dat je de lezers niet ‘kosteloos’ te veel weg wilt geven, maar met deze aanpak ga jij je hele organische bereik missen. Ik zou er daarom voor kiezen om per artikel meer tekst weg te geven. Google gaat de artikelen dan beter indexeren en dat kan gratis relevante bezoekers via Google opleveren. Je kan daar met het schrijven van de artikelen goed rekening mee houden. Je kan ook een beetje afkijken bij FD.nl. Fd.nl geeft bijvoorbeeld aan bepaalde lezers het artikel gratis weg. Wanneer die lezer het artikel vervolgens deelt, dan moet de volgende lezer daarvoor betalen. Die volgende lezer acht dat artikel eerder als interessant, omdat diegene door een bekende getipt is en is er daarom eerder toe bereid om daarvoor te betalen. Ik zou ook het aantal views per artikel tonen. Je kan dan veel gelezen artikelen een vlammetje (HOT) geven. Ook dit kan ervoor zorgen dat andere lezers die artikelen eerder zullen gaan lezen. Op SEO gebied kan het allemaal nog wel iets beter. Koppen zoals ‘login alstublieft’ staan bijvoorbeeld in een H2, terwijl je daar waarschijnlijk niet op gevonden wilt worden. Maar waarschijnlijk is de SEO / SEA strategie nog niet echt uitgewerkt. Ik mis ook nog landingspagina’s met heldere call to actions waarmee je bijvoorbeeld auteurs kan aanspreken om zich te registreren en dergelijke. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
  9. Hi, Ik heb even snel naar je website gekeken. Of het nu een mooie website is of niet maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het is belangrijk dat de website logisch is en het mensen triggerd om contact met jou op te nemen. Dit gebeurd over het algemeen via een website die vooral overtuigend is, qua tekst en qua beeld. Website dingen: Er zijn aardig wat 'website dingen' die beter kunnen. Hieronder de belangrijkste: Je mist heldere call to actions. De tekst in de rode knop is te lang. Maak hem kort en krachtig. Bijvoorbeeld: Offerte aanvragen met een pijl erin. Geef die knop ook een lekker afstekende kleur. Maak hem vooral groen. Op de pagina voor crowdfunding zie ik nu twee rode blokken. Daarmee krijg je keuzestress. Maak je call to actions (knoppen) daarom groen, dan is het probleem getakeld. De teksten zijn te lang. Voeg meer duidelijke H2 koppen toe tussen de tekst. Men kan dan makkelijker scannen. Zet vooral nog wat extra call to actions tussen de teksten, waarmee je verwijst naar aparte pagina's met daarop meer diepgang. Zet je USP's in de header; Voeg goede contact mogelijkheden toe in de header; Maak je header minder hoog. Daardoor krijg je meer content (incl formulier) boven de vouw; Zet in het formulier alleen die velden die jij ook echt nodig hebt om verder te kunnen. Zet ook ook belofte in het formulier, bijvoorbeeld: binnen 2 uur reactie. En toon juist bij je formulier o.a. de gemiddelde beoordeling van je bedrijf. Alle onbewuste vragen moeten beantwoord zijn voordat men contact met je opneemt. Iedereen denkt: Is dit bedrijf wel echt goed? Hoe lang zal het duren voor ik een reactie krijg etc. Zeg ook even dat je vertrouwelijk met de gegevens van je klant omgaat. Op je contact pagina staat het woord contactformulier. Dat soort woorden moet je niet gebruiken. Het zet je bezoeker niet aan tot actie. in plaats van die kop zal het woord Stel uw vraag meer acties opleveren. Google dingen: Zoekwoord optimalisatie: Optimaliseer je pagina’s voor google. Belangrijke termen voor jou: Bedrijfsfilm laten maken, bedrijfsvideo maker etc. Deze zoekwoorden komen niet terug op je website. Zorg ervoor dat de zoekwoorden terugkomen in enkele koppen. Maar ook in je tekst en meta data. Zorg voor een zoekwoord-dichtheid van zo’n 3%. Dan weet je zeker dat Google begrijpt dat je op die woorden gevonden wilt worden. Link structuur: Je geeft op iedere pagina 10 links (stemmen) weg naar andere websites. Je moet juist zoveel mogelijk links naar jouw website krijgen en zo min mogelijk weggeven. Dit zijn slechts enkele verbeteringen die los staan van de uitstraling. De uitstraling is vaak een kwestie van smaak. Succes!
  10. Is het teruggeven van de BV aan de verhuurder ook schriftelijk vastgelegd? Dan lijkt de verhuurder nu de wettelijke eigenaar. Wanneer de verhuurder nu de eigenaar is, dan zal de verhuurder ook tot betaling moeten overgaan. Uiteraard alleen wanneer de factuur klopt. De factuurdatum ligt namelijk later dan de overdracht van de BV heeft plaatsgevonden.
  11. Wat mij betreft is eHerkenning de toekomst. Wij hebben ook een E-herkenning op de zaak. Volgens mij is E-herkenning puur voor overheid gerelateerde zaken. Het is een soort DigiID voor jouw bedrijf. Daarmee kan jij jouw offertes waarschijnlijk nooit geaccepteerd krijgen :(.
  12. Nee, deze komen eigenlijk allemaal in de spamfolder terecht.
  13. Voordat je de plugin gebruikt misschien even handig om dit te bekijken: https://wordpress.org/support/view/plugin-reviews/yith-woocommerce-ajax-navigation?filter=1. Vaak worden de zoekfunctie, waar jij naar op zoek bent, gebaseerd op Elastic search. Er is helaas wel wat technische kennis vereist om dit te implementeren. Met elastic search blijft het zoeken, ongeacht een zeer groot aanbod, enorm soepel.
  14. Bij e-mail berichten met PDF documenten waarin het woord Factuur in het onderwerp staat, wordt de PDF bijlage automatisch opgeslagen op Dropbox. Exact Online haalt deze PDF documenten op en verwerkt dit automatisch. Een collega controleert het vervolgens in Exact Online. Alles is daardoor automatisch gearchiveerd en voor iedereen inzichtelijk.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.