rickerdwerf

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

rickerdwerf's trofeeën

  1. Dag allemaal! Ik ben op dit moment bezig om binnen een organisatie de inkoop te ordenen. Wij hebben een magazijn met artikelen die nodig zijn voor reparaties die wij zelf uitvoeren. Er wordt door iedere afdeling afzonderlijk ingekocht zonder communicatie met de magazijnbeheerder die over inslag, opslag, uitslag en retouren gaat. We lopen tegen het volgende aan: Iedere afdeling (uitvoering als management) bestelt zijn eigen spullen bij de bij hun bekende leveranciers. De magazijnbeheerder bestelt ook een aantal facilitaire artikelen, maar staat voor alle andere leveringen volledig buitenspel. De magazijnbeheerder moet natuurlijk wel de levering aannemen en verwerken dus daar moet communicatie tussen zitten (wat er op dit moment niet is) of een ander beleid. Het wil af en toe eens voorkomen dat de magazijnbeheerder de hele week geen leveringen ontvangt en op één dag een zeer grote hoeveelheid (zonder weet daarvan) die hij die dag niet kan wegwerken. Dit zijn mijn krabbels over dit onderwerp: - Iedere afdeling heeft één aangewezen persoon die besteld, maar planning gaat naar magazijnbeheerder voor aankomst goederen. - Magazijnbeheerder neemt volledige inkoop als magazijnbeheer op zich. (qua tijd mogelijk) - Iedere afdeling heeft één aangewezen persoon die besteld, maar goederen mogen alleen binnen een bepaald venster worden geleverd. Hoor graag jullie gedachtes. Stel gerust vragen!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.