SalonPretty

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Geslacht
    Female
  • Land
    Nederland
  • Voornaam
    Rianne
  • Achternaam
    Van der Stel

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam

SalonPretty's trofeeën

  1. Ja ik heb juist een huurcontract. Ik zou een nieuw apparaat kunnen nemen. Dan moet ik een nieuw contract afsluiten en komt het erop neer dat ik die reparatie als nog zou moeten laten uitvoeren. ik snap dat er regels zijn maar zijn er niet altijd uitzonderlijke situaties? Ik heb nooit iets met mijn apparaat gehad en CCV heeft mij nooit een nieuw contract aangeboden om mijn service in de zaak te verbeteren aangezien je tegenwoordig ook contactdoos kan pinnen. Ik vind het gewoon niet netjes hoe er op deze manier met klanten wordt omgegaan. Maar ik kijk daar waarschijnlijk ook anders naar omdat ik alleen werk en echt mijn best moet doen om mijn klanten te behouden terwijl zo'n groot bedrijf mij niet mist als ik geen klant meer bij ze ben.
  2. Tot 50 transacties is volgens mij €45,- ex btw daarna is het vanaf 50-100 transacties per maand €50,- ex btw
  3. Ik heb juist een huurcontract om te voorkomen dat ik iedere keer een nieuw apparaat moet aanschaffen.
  4. Ik had een contact voor 36 maanden en die wordt dan stil zwijgend verlengd met iedere keer een jaar. Omdat ik het niet eens ben met de kosten wilde ik mijn contact opzeggen maar dan zit ik aan een opzegtermijn van 3 maanden vast. Dat betekent dat ik die €299,- voor de reparatie moet betalen en nog 3 maanden mijn contact kosten dus daar schiet ik niets mee op. Over de levensduur van het apparaat heb ik niets gevonden. ik vind het gewoon niet in verhouding en daarbij heb ik nooit iets met mijn apparaat gehad dan kunnen ze toch ook een beetje met mij meedenken. 6 jaar lang ben ik al klant ze hebben altijd optijd de factuur af kunnen schrijven. Heb ik dan na 6 jaar als trouwe klant geen recht op een andere oplossing.
  5. Goede middag, Gister is mijn pinautomaat gevallen hierdoor doen verschillende knopjes het niet meer op het apparaat. Ik heb een huurcontract vanaf 2011. Sinds 2011 heb ik ook nog steeds hetzelfde pinautomaat. Nu zegt CCV dat extrene schade voor eigen rekening komt dit kost mij €299,- ik heb dit apparaat nu al 6 jaar en er is nooit iets mee geweest behalve het vervangen van de batterij. Nu had ik 6 jaar geleden dit apparaat kunnen kopen voor een kleine €1000,- en dan zou ik nu na 6 jaar voor een reparatie €299,- moeten betalen terwijl er nooit iets mee is geweest. Ik vind dit krankzinnig en ben van mening dat het apparaat zijn levensduur wel zo'n beetje heeft bereikt. Er valt met CCV niet tot een oplossing te komen. Ik wil het hier niet bij laten zitten. Ik snap heel goed dat als er schade is dat ik die moet betalen maar zo'n hoog bedrag op een oud apparaat vind ik niet meer in verhouding. Ik heb een schoonheidssalon en werk alleen dus voor CCV ben ik niet belangrijk genoeg. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven wat ik nu zou kunnen ondernemen om dit op te lossen. Alvast bedankt allemaal Rianne
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.