seotube

Senior
  • Aantal berichten

    86
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

seotube's trofeeën

  1. @jamesjones Die docusign ziet er heel net uit. Dat is hetgene waar ik opzoek naar was een link dat ik alleen hoef te sturen naar de klant zodat die gewoon maar hoeft te klikken. Bedankt! :)
  2. Daar 1 van mijn activiteiten die ik uitvoer kookworkshops zijn. Wil ik eerst even mijn huidige gang van zaken schetsen. Klant vraagt prijsofferte. Ik stuur prijsofferte op. Klant gaat akkoord. Ik stuur dan factuur met daarbij de algemene voorwaarden. Tot nu toe is er nooit iets fout gelopen. Maar ik wil bereid zijn op alles moest er ooit iets gebeuren dat ik gedekt ben. OK de algemene voorwaarden zijn verstuurd naar de klant en "normaal" gezien alsook gelezen en ontvangen door de klant. Maar ik wil een duidelijk bericht van de klant terug dat deze de algemene voorwaarden heeft gelezen en akkoord gaat met deze voorwaarden. Geen gedoe van - druk die algemene voorwaarden eens af en zet er even de handtekening onder - vervolgens inscannen en terug sturen per mail. Wat een gedoe vind ik dat. Ik zou graag willen weten wie van jullie gebruik maakt van het digitaal ondertekenen. Klant klikt op een link. Er wordt een pdf geladen waar de klant enkel maar op een knop hoeft te drukken dat hij/zij akkoord gaat met deze voorwaarden.
  3. Ik heb zeer goede ervaringen met Opencart. Heel veel mogelijkheden. Ook veel keuze van templates en plugins. Ik had ervoor Woocommerce maar die vond ik minder, omdat er functionaliteiten er niet in waren zoals verschillende verzendmogelijkheden op vlak van gewicht en dergelijke. Magento vind ik een te zwaar pakket voor een beginnende webshop. Kan je misschien inderdaad op termijn voor kijken zoals boven werd aangegeven. Succes
  4. Ik werd 1 van deze dagen benadert via de Facebook pagina van 1 van mijn producten die ik aanbied door iemand die een event gaat organiseren waar zo'n 800 man aanwezig zou zijn. Het product dat ik onder andere aanbied is namelijk een Braziliaanse frisdrank. De organisator wou dus dit drankje dan ook in zijn concept gieten en een samenwerking met mij aangaan voor dat event. Probleem is - ik heb hier geen ervaring mee. Ik run nu namelijk een webshop met een beperkte stock. Als restaurants/particulieren bij mij bestellen dan koop ik dat aantal pakketten in lever ik dat gewoon af en word ik gelijk betaald bij levering/afhaling. In dit geval heb ik geen zicht hoeveel de afname zal zijn op die dag. Ik wil namelijk met niet teveel stock zitten daar het drank is met een vervaldatum op. Ik wil hier heel graag mee samenwerken omwille van de omvang van publiek dat er aanwezig zal zijn alsook de gratis promo dat ik kan doen die dag. Graag tips hoe ik dit best kan aanpakken. Voorschot vragen en achteraf het surplus laten bij betalen ofzo?
  5. Ik gebruik het zelf ook en heb hier geen problemen. Klanten maken hier ook geen problemen rond. Klanten bellen me zelfs om te vragen wanneer ze langs mogen komen. Ik zou meer denken als die klant fysiek bij jouw langskomt dat je net nog een praatje kan doen met die klant. Wat ik toch meestal doe. :)
  6. Ik zie nog niet direct goede effecten met het posten van plaatjes op de Facebook pagina ipv gewoon tekst. Af en toe stel ik ook eens open vragen aan de "fans" om te weten te komen wat ze precies willen. Krijg ik nagenoeg nooit reactie op. @Sandra Leuke website. Kende ik nog niet.
  7. Deelnemers bezien me toch als vertrouwelijk. Stellen me steeds praktische vragen van hoe ze dit of dat kunnen snijden. Steeds geef ik hieraan een uitgebreide uitleg alsook neem ik het mes zelf in handen voor het voor te doen. Ik geef ze ook steeds raad welk soort materiaal ze best kunnen gebruiken bij het bereiden van hun gerechten voor als ze thuis zijn. Bij onbekend materiaal voor de deelnemers geef ik een iets langere uitleg dan bij een gewone braadpan/anti-kleefpan van een bepaald merk.
  8. Alvast bedankt iedereen voor de nuttige reacties. Ik ga alvast eens reageren op jullie reacties. @Fvddungen Soort van sponsorpakketten heb ik voorzien. De merken die ik opsomde zijn merken die gespecialiseerd zijn in enkel keukenmessen/potten/pannen. Deze partijen zullen dan enkel aangesproken worden op grond van hun specialiteit. @HITC Die folders en flyers zijn inderdaad bijzaak die ik dan ergens zou neerleggen of in het receptenmapje zou steken die ik steeds meegeef met de deelnemers op het einde van de kookworkshop. Uiteraard is het de bedoeling van product placement van de merken zodat mensen tijdens de kookworkshop zelf de kwaliteit kunnen ervaren van deze merken. Naar een koksmes/pan kijken in een folder brengt uiteraard geen verkoop met zich mee. Dat is uiteraard zo. Mensen willen liever de kwaliteit ervaren van een bepaald door er eerst in handen gehad te hebben er ook mee gewerkt te hebben voor aleer ze over gaan tot aankoop. Mensen kunnen dan achteraf uiteraard overgaan tot de aankoop die de fabrikanten ter beschikking hebben gesteld aan mij. Recepten heb ik altijd ter hande en deze krijgen de deelnemers steeds mee in een nette map. Zijn de deelnemers zeer enthousiast over dat ze zo'n mapje mee krijgen. @Jamie van Soest Doelgroepen: verjaardagsfeesten - vrijgezellenfeesten - teambuilding van bedrijven - verenigingen die als groepsactiviteit een kookworkshop hebben ingepland - particulieren die in groep een nieuwe keuken willen ontdekken Ik heb al beginners en amateurs over de vloer gehad. De essentie van de kookworkshop is voornamelijk in een relaxe sfeer al kokend iets bijleren. Dit gebeurd steeds in groep. Ik kies daar speciaal de gerechten voor uit dat mensen steeds met elkaar moeten samenwerken. @TwaBla Ik ben van mening dat je materiaal waarmee je werkt ook veel zegt over hoe jezelf je zaak bekijkt en hoe je jezelf als bedrijf wil profileren. Als bedrijf wil ik kwalitatief materiaal. Materiaal waar ze nu mee werken is al behoorlijk professioneel materiaal. Ik doe steeds enquete op het einde van sessie met de vraag wat ze van het materiaal vonden en dergelijke. Steeds kwamen er positieve reacties over het materiaal. Een youtubekanaal heb ik al waar ik al enkele gerechtjes op heb staan. Ik heb ook al aan dit idee gedacht uiteraard, maar heb hiervoor nog niet de stap gezet. Ik denk dat er hiervan al teveel zijn op internet. Het is maar een youtube filmpje. Er is geen look&feel van het product zelf voor de mogelijke koper. Korting op materiaal: OK Betaling per bezoeker - hoe bedoel je? verkopen van de producten van de fabrikant zelf: OK commissie op verkoop: OK
  9. Ben ik ook van plan om deze te benaderen. Maar ik wou even hier ook de ervaringen weten van andere forumleden.
  10. Ik ben al een jaar actief in het aanbieden van Spaanse - Zuid-Amerikaanse kookworkshops aan bedrijven en particuliere groepen. Dit concept begint toch een bepaald succes te hebben bij het grote publiek. Uiteraard begint er nu en dan eens wat slijtage te komen op bepaald materiaal dat steeds ter beschikking wordt gesteld van de deelnemers. Zou het interessant zijn voor mij om naar bedrijven te stappen zoals "Demeyere" - "Green Pan" - "Zwilling" - .... Voor materiaal te vragen in ruil uiteraard voor promotie die ze mogen voeren tijdens de kookworkshops (flyers - rollup banners - eigen rollup banner met hun logo's op) en misschien ook via mijn websites. Iemand ervaring met deze toestanden? Hoe staan bedrijven tegenover zulke concepten? Van andere sectoren zijn ook welkom. Alvast bedankt.
  11. - Ik vind die splash screen ook overbodig, dat is zo '90. Ik zie geen meerwaarde. - Hoofdpagina is veel te lange tekst. Bij het zien klik ik gelijk al weg. - Bij pagina 'nieuws' kan ik blijven scrollen. Pagina inkorten. - links pagina - naast die logo's kan ik niet naast kijken - maak ze eens kleiner
  12. Ik ga het proberen en dan zien wat het effect ervan is. Sowieso zullen mensen die pre-order bestellen minder moeten betalen dan mensen die bestellen als het product op stock is.
  13. Ik wil op de website naast de recepten ook enkele producten verkopen zoals droge ingrediënten en frisdrank. Ik heb niet bepaald veel plaats in mijn persoonlijke ruimtes. Wat ik wel weet is dat bepaalde dranken dat ik wil importeren zeer veel vraag naar is en dat in bulk wil aankopen met uiteraard een flinke korting. Maar de aankoop gebeurd na een soort pre-order procedure dat mensen hun gegevens kunnen achterlaten vanaf wanneer ze echt daadwerkelijk kunnen bestellen via mijn website. Dit is om een echt idee te hebben hoeveel ik zou kunnen verkopen via mijn eigen website dan dat er gezegd wordt in het straat en dergelijke. Bij een succes zal uiteraard het aanbod vergroot worden naar meerdere producten. Wat is jullie idee ivm de pre-order of zou ik gelijk een kleine voorraad inslaan en gelijk beginnen verkopen?
  14. Ik vind die .eu beetje plaats gebonden namelijk ja Europa. Terwijl mijn website niet bepaald plaats gebonden is maar overal ter wereld een plaatsje heeft. Voorbeeld Carrefour.eu: Ja Carrefour heeft hier en daar vestigingen in Europa en niet buiten Europa dus in deze context is .eu meer dan logisch. Ik heb reeds .org al ingenomen. Ik zal eens een mail sturen naar de huidige eigenaars van deze domeinnamen. Ik vrees dat ze het niet bepaald goedkoop gaan overleveren. @Christine Ik zou bij de internationale versie me meer willen focussen op de kwantiteit en kwaliteit van recepten. Om zo een behoorlijk aantal bezoekersaantal te genereren en op deze manier adverteerders op de internationale website te plaatsen.
  15. .com kennen ze overal wel. ;) Hmm net gecheckt zijn reeds al bezet. Een .eu vind ik beetje vreemd klinken >;( Wat denken jullie van een .org dan?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.