Ik denk dat je met 900 adressen een mooi aantal hebt.
Maar ik vermoed dat je met een "flyer in de bus" jezelf geen plezier doet.
DM valt of staat met aandacht. Hoe meer tijd en energie je er in stopt, des te beter het resultaat, waarschijnlijk.
Ter inspiratie:
Ik was lang geleden langzaamaan in kartonnage gerold. Eerst verpakkingen, toen mappen.
De cursus "hoe schrijf ik een goede verkoopbrief" (kon toen nog bij ptt post) gevolgd. Beste geld dat ik ooit heb besteed.
Begonnen met 15 adressen per keer, als test naar grafisch ontwerpers en reclameburo's.
Ongeveer 20% respons bij de grafisch vormgevers, en ongeveer 15 bij de reclameburo's.
Ik kon ongeveer 2500 adressen van de vormgevers vinden, en die hebben door de jaren heen allemaal een keer post van mij gehad.
Brief op mooi papier, met de juiste datum, persoonlijke aanhef waar mogelijk, echte blauwe handtekening, fotokaart met voorbeelden erbij, en een reactiekaartje waar de naam van de geadresseerde al op stand, met "stuur mij documentatie", bel me en "haal mij uit je bestand"
Kaartje kon door de fax, maar mijn adres stond er ook op.
Gemiddelde respons is boven de 20% gebleven.
Ik stuurde documentatie in een eigen mapje op. Dat mapje werd jaren bewaard omdat het zo mooi was.
Introductie van een opvolgende range rover:
Handgeschreven uitnodiging naar de mensen die het uitgaande model hadden gekocht, om naar de introductie te komen.