Toevallig,
Deze week Rabobank gesproken voor het openen van een zakelijke rekening,
Rabobank: Het antwoord wat ik kreeg "Of ik in de middag even terug kon bellen ivm met drukte"
Ik: Uhhh ik ben toch klant,? Misschien moeten jullie mij terug bellen >;(
Rabobank: Dan zou het ook pas morgen kunnen zijn.
Ik: Mooi dan weet ik ook meteen jullie service !
2 uur later... (snel)
Meneertje van de Rabobank: Standaart praatje, wat wel een voorwaarde is dat u zicht laat verzekeren bij ons.
Ik: Ik ben al via een andere bank verzekerd, en ik wil alleen een zakelijke rekening openen.
Meneertje van de Rabobank: Dan gaat u toch naar die bank..
ik: Bedankt! tot ziens.
Over heb ik ook met SNS bank gesproken, deze vermelden dat ik geen geld kan storen en dat dit via BRINKS geldstransport moet gaan. ( Ohja je bent een bank maar kan geen geld storen Logisch ???
ABN-AMRO is vrij duur maar voor mij wel de beste service.
ING, weet niet zoveel van deze bank, maar was niet zo gek op de postbank.
DSB, Bekend verhaal.
Fortis (ABN amro) Weiger ik heen te gaan.
Probleem is dat de banken teveel macht hebben in Nederland en de service is bijna overal naar 0 gezakt!.
Mijn keuze is ABN AMRO