Er zijn ook verschillende indiase partijen die dit soort scripts aanbieden, bijvoorbeeld agriya.com en ndot.com. Ik heb zelf geen ervaring met deze scripts, dus weet niet of deze scripts aan te raden zijn.
Maar Riekus heeft gelijk, je moet wel met iets unieks komen, anders houdt het snel op. Het enkel creeren van een platform waar ondernemers hun 'deals' kunnen plaatsen is waarschijnlijk onvoldoende. Groupon heeft dat zelf ook een tijd gehad in de VS, maar is daar mee opgehouden. De reden is niet bekend gemaakt. Vermoedelijk omdat de aanbiedingen niet scherp genoeg waren, doordat er geen sales team bij betrokken was.
Daarnaast moet je rekenen op hoge marketinguitgaven om je emailbestand groot genoeg te krijgen. Pas met een relatief groot emailbestand wordt je interessant voor ondernemers. En dat zullen niet je enige kosten zijn: ideal&paypal transactie fees, onderhoud website, klantenservice, etc. LivingSocial is het overigens, ondanks diepe zakken, niet gelukt om het rendabel te krijgen en houdt er binnenkort mee op in NL.