Yvonne_

Junior
  • Aantal berichten

    27
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Yvonne_'s trofeeën

  1. Goh, wat vervelend zeg! Ik heb hier zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar er is vast wel iemand op het forum die je kan helpen. In ieder geval goed van je dat je er achteraan gaat! Heel veel succes ermee
  2. Wauw, wat een mooie site dat expectedvalue.nl!
  3. Ik denk dat het inderdaad zoiets is. Een fiets op zich is natuurlijk niet onveilig. En mensen die 300-400 euro voor een step uitgeven hebben denk ik eerder een Gazelle of een Giant dan een fiets van de Aldi. Het gaat denk ik meer om dat een step bij uitstek geschikt is voor met de hond, en een fiets niet. Al zou ik er persoonlijk voor kiezen om de voordelen van de step aan te prijzen. Dat het beter is dan een fiets, of dat een fiets minder geschikt is zou ik buiten beschouwing laten. Dat geeft toch een beetje een negatieve tint aan de boodschap.
  4. Nog een kleine toevoeging: Goed dat het keurmerk en veilig betalen logo's goed zichtbaar is op je homepage!
  5. Leuke website! Lekker fris en fruitig. Misschien is het een idee om de lijst met productcategorieen in een kader/box oid te plaatsen ipv zo in een lijst zonder opmaak? Oogt denk ik professioneler. Ik had zelf voor een andere naam gekozen, daar 'uw' zorgt voor wat afstandelijkheid voor mijn gevoel. Maar dat is wellicht iets persoonlijks. Je bent in ieder geval goed bezig!
  6. Hoe gaat het nu met je slijterij? Ik ben wel benieuwd!
  7. Dat denk ik ook, Jamie! Een rekening bij een andere bank is zo geopend en als ik klant was van ING zou ik me, ook al was er volgens de berichtgeving geen gevaar voor de klanten, niet helemaal prettig meer voelen. Nu dit onderwerp in de spotlights staat is het niet lang meer wachten tot er een onderzoek gepubliceerd wordt over welke banken het meest en minst veilig zijn. En dan zal er vast een aantal klanten van de minst veilige bank naar een van de veiligere banken overstappen..
  8. Daar zit het 'm precies in: ik vraag me dus af of mensen bij zo'n gebeurtenis dus wel behoefte hebben aan die zichtbaarhei. Het is natuurlijk compleet anders dan het vieren van een geboorte of verjaardag. Dat zijn meestal bije aangeegenheden. Ik mag dan ietswat skeptisch zijn, ik vind je idee heel sterk en het getuigt van een hoop creativiteit en vindingrijkheid Dat is volgens mij gewoon een kwestie van onbekendheid. Mensen zijn naar mijn gevoel heel erg bezig met zichtbaarheid bij persoonlijke gebeurtenissen. Zie de Abraham en Sarah die we voor de deur zetten bij een 50-jarige, de 25-jaar-getrouwd erehagen en de tegen-het-raam-gevlogen-ooievaar bij een geboorte. Ze weten alleen (nog) niet dat je ook bij een overlijden op een gepaste manier met die zichtbaarheid om kunt gaan. Zomaar een idee. Zit er niet binnenkort een begrafenis in een van de Nederlandse soaps? Als daar terloops een aantal van die rouwtekens in voorkomen (en volgens mij is dat bij de commerciële omroep wel te regelen) dan kan ik me nauwelijks voorstellen dat dat niet tot een (explosieve) stijging van de vraag leidt.
  9. Jouw manier van redeneren gaat er bij mij niet helemaal in. Je plaatst dit bericht voor tips en advies. Dan is iemand zo vriendelijk om je van tips te voorzien en interesse in je te tonen dus dan probeert diegene z'n dienst aan jou te slijten? Er zijn ook mensen die het leuk en leerzaam vinden om een ander te helpen, je hoeft niet overal direct iets achter te zoeken. Wat je doelgroep betreft: als je niet wil vertellen wie je doegroep is, zeg het dan gewoon. Want ik dring niets op, ik ben gewoon nieuwsgierig. Het komt op mij nogal clueless over dat je van nichemarket naar iedereen met een of meerdere honden gaat en ik probeerde gewoon te helpen. Dat je nu dan stelt dat je prima weet wat je doelgroep is betekent dat je of niet duideijk ws over je doelgroep in je vorige post, of je weet dus echt niet waar je het over hebt. Enfin, ik steek m'n energie liever in iemand die wèl op m'n advies zit te wachten dus succes met je kraampje.
  10. Nog een toevoeging: Het is naar mijn mening beter om te redeneren vanuit de beleving van de klant. Als ik mijn klant vertel dat ik zijn klantbeheer kan optimaliseren en hij is op zoek naar een efficientere manier om zijn klanten te beheren, dan denk hij: ahh wat handig. Maar als ik hem vertel: we gaan ervoor zorgen dat je jouw klanten optimaal tevreden kan houden. En daarmee kan je ook nog eens zorgen dat ze terug blijven komen, wat je omzet dus verhoogt! Dan denkt hij: wauww, dat wil ik! Het is exact dezelfde dienst. Maar het verschil is dat ik in het eerste geval vertel welke dienst ik lever en in het tweede geval vertel wat die dienst concreet voor hem gaat betekenen.
  11. Het gaat er niet om of iets een dienst of een product is. Als ik een klant adviseer mbt zijn klantbeheer is dit ook geen product, het is een dienst. Vanuit mijn belevingswereld vertel ik hem wat hij het beste kan doen om zijn klantbeheer te optimaliseren. Vanuit zijn belevingswereld zorg ik ervoor dat zijn klanten beter tevreden kan houden. Het gaat om het verschil tussen hoe een ondernemer iets ziet en hoe de consument/klant het ziet.
  12. Prachtig voorbeeld dit, simpel en doeltreffend. Gebruikte een docent Marketing bij mij op school ook altijd.
  13. Je geeft verder totaal geen inhoudelijke reactie. Bijvoorbeeld op de suggestie om je doelgroep zou kaderen. Ook op mijn vorige post niet echt. Waarom niet? Ben je niet bezig met wie je doelgroep is?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.