Aagje

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Geslacht
    Female

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    The Netherlands

Aagje's trofeeën

  1. Ja bij de Belastingen! Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker. Mooie slogan die ze zelf nog niet begrijpen. Of bedoelen ze hiermee dat ze het makkelijker voor hen zelf maken. |k denk gewoon dat ze het niet makkelijker kunnen maken omdat de koffie daar niet te drinken is. Misschien moeten ze daarmee eerst beginnen: Leuker kunnen we u bezoek niet maken, wél lekkerder? En nu maar hopen dat ze wél verstand van koffie hebben.
  2. Aagje

    Wie zijn wij?

    Hallo !!!!! Leuk om met jullie (allemaal) kennis te maken ! Leuk dat er eindelijk een forum is waar starters in de technologie veel vragen kunnen stellen. Vooral leuk dat je je overal mee mag bemoeien, doe ik altijd met veel plezier namelijk. Ik heb tijdens het lezen van deze .... ehhhh .... hoe noem je dat .... item? om jullie gelachen. Ik kan zien dat jullie er zin in hebben. Leuk dat er zoveel serieuze onderwerpen zijn die met humor worden behandeld. Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk !!!!!!!!!!!! Mijn aandacht
  3. Makkelijker gezegd dan gedaan. Het moet wel in je zitten om de signalen van emotie te begrijpen. Ikzelf begreep daar niets van en heb me laten adviseren. Daar kreeg ik te horen: Massacommunicatie (bereiken van grote groepen tegelijk): leg emotie in je product, maar stel de toekomstige klant voorop. Zijn/haar emotie weet je niet natuurlijk maar begin direct in de eeste zin met het aanspreken van de persoon die het leest. Bijv. Heeft U wel eens problemen met ..... of Zou u ook willen dat ...... Ga daarna pas je product omschrijven. Leg daar veel emotie in: je hebt hét produkt/de oplossing, noem voorbeelden. Met 1-op-1 gesprekken: stel nooit gesloten vragen. In massacommunicatie is dat heel goed te doen. Maar stel als je een persoon spreekt open vragen. Dit zijn vragen die beginnen met: waarom, hoe, wanneer, wie, waarvoor enz. Dan voorkom je dat je klant alleen maar Ja of Nee zegt en stel je automatisch interesse in hem. Aan de antwoorden kun je zien of iemand sociaal is (geeft een heel verhaal), dominant is (geeft een retorisch antwoord) of afstandelijk (stelt meestal zelf een paar vragen). Maar voor mij blijft het verwarrend, zowel sociale als dominante als afstandelijke kunnen ineens een andere weg inslaan. Verkopen blijft een apart verhaal en moet in je zitten.
  4. Oh, nou, neem me niet kwalijk. Maar als ik iets niet ben, en ook zeker niet hier bedoeld, is negatief. Ik bedoel het juist positief. Ik zag nl. dat dit forum inderdaad leeft en het op deze manier voor (nieuwsgierige) ondernemers leuk is om op de hoogte te blijven. Vandaar mijn vraag: kan iedereen hier vragen stellen, en krijgen ze hier ook antwoord op. Of moet ik eerst kijken op andere sites of ik daar mijn informatie kan vinden? Om mijn niet negatief bedoelde gevoel bij iedereen weg te halen. Dit Forum is tof en leeft nog steeds!
  5. Zat toevallig (om heel andere reden) op de site van Biopartner. Daar het volgende bericht dat ik graag in dit Forum wil delen: BioPartner Network heeft de Biotech Masterclass overgenomen van Niaba. Het prijzengeld is verhoogd van 10.000 gulden naar 50.000 euro in de verwachting dat de winnaar een biotechonderneming start. Take your chance en doe er je voordeel mee! Ben benieuwd of je meedoet hieraan en wat je ervan vindt.
  6. Als (nieuwsgierig) Aagje ben ik naar Biopartner gegaan. Helaas wordt daar in het meetingpoint geen antwoord gegeven op de vraag van Erin. ??? Ikzelf ben geen Biotechneut, maar bemoeial als ik ben, dacht ik ... check it out. Dit forum leeft wél. ;) Krijgt iedereen hier antwoord op alle vragen of worden we verwezen naar andere sites die het antwoord niet hebben of geven?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.