Chris T

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    gewoon nieuwsgierig
  • Geslacht
    Male

Chris T's trofeeën

  1. Deze analogie is ontstaan na de toepassing van militaire strategieen. Principes zijn op vele manieren toe te passen. Mark Joyner heeft strategische militaire principes toegepast op marketing. Marketing is oorlog. Oorlog om de gunst van de finale gebruiker. Je kunt rechtstreeks de confrontatie aangaan, de eindgebruiker is de 'vijand' met het systeem van de meeste keuze. Dit systeem geeft de meeste vrijheid. Als marketeer ben je de zwakkere partij. In een rechtstreekse confrontatie, deadly ground, verlies je. Heavy grounds zijn de omstandigheden daar waar je op andere dan rechtstreekse methoden interactie hebt met de finale gebruiker. In mijn optiek het strijdtoneel van Guerrilla marketing. Tot je dienst ! ;-P Chris
  2. Hallo Barbara, Als je zeker weet dat het een uniek idee hebt, dan kun je kiezen tussen er niets mee doen of er iets mee doen. Vertel in ieder geval niemand wat je idee is, want daarna ontstaat er een representatietoestand waarin de hersenen uit gaan van de situatie dat het idee af is. Dus wees daar voorzichtig mee. Je kunt met je product aan de slag gaan en erop vertrouwen dat alles wat je nog moet leren op je pad komt. Aktie, doen is het verschil tussen succes hebben of niet. Om het voorgaande te relativeren is er nog een wijsheid die stelt dat als je idee werkelijk uniek is dat daarvoor een eenvoudige verklaring is. Groeten en succes Chris
  3. Hallo Joost, In een reaktie op één van de vele berichten schrijf jij het volgende: "Waar wij in uitblinken is het neerzetten van een duidelijke guerrillastrategie voor de bedrijven. Dit betekend o.a. dat marketingacties voortaan een stuk doelgerichter worden ingezet EN dat men eindelijk eens kan zien wat het resultaat eruit is." Na aanleiding hiervan heb ik twee vragen: 1. Wat is volgens jou een duidelijke strategie ? 2. Doelgerichtere akties in vergelijking tot wat of wie ? Ik wil je uitdagen om je antwoord op vraag 1 in te beperken tot 20 woorden. Wat is je favoriete marketing playfield, heavy or deadly grounds ? Ik ben nieuwsgierig naar je antwoord. Vrolijke groeten ;-P Chris
  4. Hallo Marco, Streaming media is een brede markt en er zijn voor jullie veel mogelijkheden. Ik heb over de bovenstaande quote een drietal vragen: a. Hoe doe je dat aware maken ? b. Wat zijn de mogelijkheden van streaming video en wat is daarvan de toegevoegde waarde ? c. Wat is de USP van het produkt/dienst die je levert ? Ik daag je uit deze vragen te beantwoorden. Ik ben erg nieuwsgierig hoe jij deze vragen zult beantwoorden.
  5. Joost, Ik heb veel respect voor de manier waarop je omgaat met je marketingadviesonderneming. Uit alle berichten blijkt dat je goed inzicht heb in mogelijkheden. Ik denk dat je als G-marketeer goed in staat bent contrast-analyses uit te voeren. Ik ben erg nieuwsgierig naar je top drie van inspiratiebronnen. Joost, waar haal jij je inspiratie vandaan voor je ideëen en G-marketing kennis ? Met vrolijke groet ;-P Chris
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.