SvR

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student
  • Geslacht
    Male

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Ede

SvR's trofeeën

  1. Niet dus. Want ik ben zo mateloos geirriteeerd door die reclames, dat ik vertik dat merk te kopen. Zonder nu een discussie over marketing te beginnen, maar het uiteindelijke doel van marketing is niet naamsbekendheid, het is sales. Naamsbekendheid is leuk, maar dat kan je niet op de balans zetten en daar woorden de aandeelhours niet warm van. Dus nee, ze bereiken er hun doel niet mee. Alles werkt door, naamsbekendheid zorgt voor sales (is natuurlijk productafhankelijk) en is dus zeker wel belangrijk. En niet iedereen is mateloos geirriteerd, vergeet niet die 'leuke' reclames, of de mensen die er niet doorheen prikken (zoals wij als 'experts' wel doen). Jij bent niet de wereld... Mooi verhaal hierboven trouwens over de evolutie van de mens. Een nieuw soort marketing, dat is denk ik hetgeen waar men op wacht. Marketing is nu altijd gericht op het voldoen aan de behoeften van een consument.(of de eerder genoemde naamsbekendheid dus) Wie kan daar het beste op inspelen. Misschien grijpt men weer terug op zoals het vroeger ging; je had een goed product en men kocht het. En de vraag hoe je dat het beste kan doen. Ik kan me nu alleen maar indenken dat we dat doen aan de hand van marketing, mensen informeren of overtuigen... Maar misschien verandert dit in de loop der jaren.
  2. Erg kaal ja. Ik zou zoiezo wat meer leven erin brengen door het gebruik van wat foto's. Wat typische bedrijfsfotos, je kent het wel. Verder helpen streepjes (ondoorbroken of niet) van grijs of wat dan ook vaak om het een en ander wat op te breken. Leuk iniatief verder!
  3. Hier een strategisch marketingplan, voor een fictieve hechtmachinefabrikant: http://members.lycos.nl/sjoerd101/school/Strategisch%20marketingplan.doc
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.