George Kroonder

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    George
  • Achternaam
    Kroonder
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Aessence

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Utrecht
  • Branche
    Industrie & bouw

George Kroonder's trofeeën

  1. Het hangt er voor een groot deel vanaf hoeveel van de 1500 leden ook actief zijn. Gaan betalen voor iets dat eerst 'gratis' was is altijd een afknapper voor gebruikers. Als het een hechte community is wellicht iets minder. Toch zou ik eens peilen of 12 euro/jaar niet geaccepteerd zou worden door een groot deel en dan een gratis trial aanhouden voor nieuwe members. Je kan ook de gratis service "knijpen" (maar niet te veel) en dan tegen een fee meer functies/snlheid/bandbreedte beschikbaar stellen. Misschien kan je ook differentieren in gebruikers. Als er een groep is die graag veel toernooien speelt, zet dan een limiet op het aantal toornooien per dag/week/maand en hang een prijs aan extra/meer van dat soort acties. Als een deel van je members een paar uur per maand spelen en anderen hele dagen achterelkaar dan is dat ook iets om op te differentieren. Of combinaties natuurlijk. Maar houdt vooral rekeningmet waarom je members nu bij jou servers aanmelden. Als de enige reden is dat het gratis is, dan zit je met een lastig probleem. Groet, George.
  2. Het probleem met incidentele en relatief kleine vorderingen is dat je er al snel meer kosten voor moet maken dan dat het oplevert. Als je alleen all de tijd van de reacties in dit forum zou "verkosten" dan is dat al meer dan de vordering. Hoe je met wanbetalers omgaat is je eigen keuze en ook afhankelijk om wat voor levering het gaat (poduct of dienst). Mijn advies is in dit sooort gevallen geen incassoburo in te schakelen; daar is de vordering te klein voor. Stuur 2x een herinnering, bel tussendoor met je klant en vraag waarom hij niet betaalt, en daarna een aanmaning. Geeft het daarna uit handen aan een deurwaarder. Vaak is het dan na de eerste brief wel gebeurd of kan je er snel een kantonprocedure van maken. Hou er wel rekening mee dat je er altijd (wat) bij inschiet ook al krijg je de volledige vordering toegewezen. Zorg in ieder geval dat de opdracht en levering duidelijk onderbouwd zijn en leg vanaf het begin de communicatie vast; bewaar kopieen van brieven en complete telefoonnotities (met datum, tijd, naam en bericht). Succes, George.
  3. Ik weet niet of dit de reden is om voor kleur te kiezen, zou denken dat een leuke achtergrond gewoon wat serieuzer (minder knullig) uitziet en meer aanspreekt bij klanten. Maar je kan ook een mooie zwart/wit folder laten maken... Dit is de doelgroep die ingaat op de "discoboer" folders. Kijk een hoe er met deze doelgroep gecommuniceerd wordt; haal b.v. een paar tijdschriften. Als je folder bij de leerlingenraad op tafel ligt met die van je concurrentie, dan wil je toch de meest aansprekende folder hebben, en niet de saaiste al dan niet met afgezaagde termen... Het gaat tenslotte om een feest! Waardeer de eerlijkheid en nuchterheid van je opzet, maar dit is niet de "mindset" van je doelgroep die het feest wil organiseren. De folder moet ze warm maken voor het "beste feest van het jaar" (of tofste, coolste, vetste, etc.) en dus die emotie overbrengen, aanstekelijk zijn. Dat hoeft niet schreeuwerig of druk. Maar misschien wel meer "feest" zeggen... Succes, George. P.S. Mijn ouders hebben tot 1999 een drukkerij gehad, heb zelf ook wat DTP ervaring en ben vroeger ook jong geweest. ;D
  4. Vergeet ook niet dat Google al een tijdje met froogle.com bezig is om een shopping portal op te zetten... met alleen maar comerciele (product) resultaten. Bij het zoeken in Google naar bepaalde informatie (b.v. over computer hardware) leveren de resultaten al bijna alleen maar commerciele links op, tenzij je je zoekopdracht zorgvuldig samenstelt. Het idee achter Google van eenvoudig zoeken en ranking op basis van (o.m.) relevantie verwijzigen wordt dus al behoorlijk geweld aangedaan. Ik ben in ieder geval voor een (duidelijke) scheiding van commerciele en niet-commerciele resultaten. De vraag is of dat voor Google realiseerbaar is...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.