iemke

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Manon de Bercystraat 16, Leeuwarden, 8919BE, Nederland
  • Voornaam
    Iemke
  • Achternaam
    Becker
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    MCS Member Control Systems
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

iemke's trofeeën

  1. Een SLA stel je als volgt op: 1. eventueel stel je een catalogus op waaruit geselecteerd kan worden 2. je gaat met je klant/gebruiker de service attributen voor de dienstverlening selecteren. Denk hierbij aan thema's als veiligheid, continuiteit, service window (beschikbaarheid van ondersteuning), snelheid, frequentie van wijzigingen. Formuleer eerst breed en ga dit meer en meer verfijnen. 3. stel per service attribuut op wát je wil gaan meten en waarom. Stel het proces van de klant centraal. Dus argumenteren waarom je je zaken op een bepaalde manier moet organiseren.
  2. Reactie op Roland Ja, er zijn banken die via hun internet-banking toestaan om automatisch incasso posten in te voeren maar Fortis doet dit niet en bovendien heb je dan toch je administratie op 2 verschillende plekken in 2 verschillende databases (als je niet alle posten 1 voor 1 hoeft in te voeren). Ik vond het omslachtig en tijdrovend. We hebben maandelijks te maken met ca 20 mutaties dus ik kon mijn clieops niet 'recyclen'. Interpay verstuurt info over storno's (niet geslaagde automatisch incassos) per brief of datacom in Verwinfo-formaat. Al met al een heel gepuzzel om te kijken wie er nu uiteindelijk niet betaald heeft. Daarom hebben we ook daar in de interface rekening mee gehouden en worden de stornering-klanten ook automatisch met een acceptgiro herinnerd aan de betalingsverplichting. We hebben ca. 5% storneringen iedere maand en dat kostte enkele uren om uit te zoeken wie er nu geld verschuldigd is (op basis van reknr. van de storno zoeken in je administratie pakket ging niet, allemaal een uniek nr geven is ook heel veel werk). Als je je tijd goed kan gebruiken dan zoek je naar een eenduidige en volledige oplossing of niet soms?
  3. Is het een overweging om naast CRM - wat gericht is op het behouden van klanten - ook een functionaliteit op het gebied van campaign management op te nemen? ik werk nu met sugar en heb daar weinig klachten over maar acquisitie is voor start-ups als ikzelf van levensbelang en daar is weinig tot geen software voor die werkt. Ik heb voor een ex-baas wel eens een FO gemaakt voor campaign management waarin je een database kunt importeren en vervolgens campagnes kunt faciliteren: direct mail - mailing, e-mail, bellen, mergen van klant naar 'afgesloten' of prospect, vanwaar je in de standaard CRM functies komt. In ieder geval succes en ik ontvang graag info van je pakket als het klaar is.
  4. Hoi, Wij hebben, omdat we met hetzelfde probleem worstelden, een online dienst gemaakt waar je alleen een klanten/ledenadministratie hoeft in te voeren en up-to-date te houden. Met onze streetdanceschool (www.studio-efde.nl) hebben we ook iedere maand vrij veel incasso's. Wij versturen vervolgens tijdig je automatisch incasso's en acceptgiro's. Ook kunnen wij zien of er een automatisch incasso gestorneerd (niet gelukt) is en we maken dan automatisch een acceptgiro-herinnering aan. De andere software hiervoor dekt vaak alleen een deel van het proces. Bij ons heb je in 1 keer alles. Geen I-connect of administratiepakket nodig en ook niet op de vervaldatum alles regelen, dat doen wij dan voor je. Kosten: 12 ct per post en verder niets. Misschien is het een goed alternatief; kijk eens op onze site: www.mcsystems.nl. Daar staan ook onze contactgegevens. En sorry voor de reclame maar ik heb er al heel veel grijze haren van gekregen dus ben ook best enthousiast over wat we hebben gemaakt. Met vriendelijke groet, Iemke Becker (ibecker@mcsystems.nl)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.