Robbert van den Bosch

Junior
  • Aantal berichten

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Pfinztalstraat 6, Leerdam, 4143JB, Nederland
  • Voornaam
    Robbert
  • Achternaam
    van den Bosch
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    UNIVENT B.V.
  • Websiteadres
  • Skype

Bedrijfsinfo

Robbert van den Bosch's trofeeën

  1. Het 'waarom' inschrijven voor de digitale nieuwsbrief is duidelijk: het kost minder en de interactie-mogelijkheden worden vele malen groter. Dit leidt tot grotere bezoekfrequentie en hogere besteding. Ik, als loyalty marketeer, vind het iets te makkelijk om mensen direct een cadeau te geven bij inschrijving. Je wilt volgens mij ook graag een uitbreiding van je (e-mail)bestand. Dus, geef een cadeau als men zichzelf + twee of drie anderen inschrijft op de digitale editie. De papieren nieuwsbrief, met invulformulier, levert men in de winkel in. Daar ligt ook het cadeau klaar. Wellicht niet helemaal volgens de emailregels maar je kunt in je digitale nieuwbrief heel eenvoudig aangeven dat persoon X persoon Y heeft aangemeld. En weet persoon Y ook weer 3 nieuwe personen... dan ligt er voor persoon Y ook weer een cadeau klaar. Gratis af te halen in de winkel. Fantastische loyalty marketingmogelijkheden met een winkel! Kan er helemaal in verdwijnen..!
  2. UNIVENT komt voort uit de vele positieve woorden die met 'UNI' beginnen... Unique, United, Universal, Unify... UNIVENT heeft drie bedrijfsactiviteiten: incentive travel, business events en loyalty marketing. Spreek onze bedrijfsnaam in het engels uit en je krijgt een soort unieke gebeurtenis -unique event-, en daar draait het om in mijn branche: unieke gebeurtenissen, belevingen. BIGSKY is ons group- & incentive travel-label. De naam komt voort uit Big Sky Country, Montana. De enorme 'plains' geven je een avontuurlijk gevoel; wat ook weer overeenkomt met het type reizen dat wij aanbieden. Als maatwerk overigens. Niet gehinderd door standaard-reisgidsen. Leuk topic..!
  3. Eind vorige eeuw heb ik een reclame-vrachtwagen (billboard van 6 x 2,5 meter) door Rotterdam laten rijden. Prima respons op gehad. Het gaat er inderdaad om dat je ze ziet rondrijden. Dan zal een bedrijf advertentieruimte kopen. (Vergelijk het met de belspelletjes op TV... Ik ken helemaal niemand die ooit geld gewonnen heeft. Als ik nu alleen al zou horen dat mensen uit mijn omgeving geld gewonnen hebben (al is het 20 euro) dan zou ik ook gaan bellen).... Het maakt toch niet uit wie er in rijdt..? Dat verhuren lijkt me zo'n fuzzz en de opbrengst uit verhuur is minimaal. Gooi wat studenten in een beplakte Smart en laat ze door de regio rijden. Veel makkelijker te sturen... Heb je een exclusief product dan karren die dingen door de PC Hooft en als je een belwinkel hebt dan rijden ze door de Haagse Schilderswijk. Zo wordt zo'n project haalbaar en behaal je landelijke dekking.
  4. Ik (gelukkig) ook niet... Maar 't lijkt me een ware crime... Uurtje auto huren. Verzekering regelen. Borg deponeren. Administratieve rompslomp waar je u tegen zegt... Voor je het weet staan al je Smarts in, het net onafhankelijke, Montenegro geparkeerd.
  5. Het wordt hier net zoveel gebruikt als in elk ander bedrijf: dagelijks. Het mooie is dat je een document gewoon op kunt slaan als .doc en .xls en dat je aan jou gezonden documenten in deze formaten gewoon kunt openen en bewerken. OpenOffice is bijna identiek als MS Office. Beter zelfs. Je kunt bijvoorbeeld met 1 klik je .doc of .xls documentje converteren naar .pdf. Ik begrijp niet dat bedrijven nog steeds een klein vermogen aan MS Office licenties uitgeven. OpenOffice is echt een prachtig verhaal.
  6. Ik heb de discussie gelezen en het valt me op dat er nauwelijks gesproken wordt over de marketing van het product zelf. Er wordt gesproken over een investering van € 55.000 en over auto's die door heel Nederland rijden. De grote vraag die bij mij rijst is: kun je met € 55.000 een landelijke marketingcampagne voeren om genoeg huurders van Smarts te krijgen..? En met die landelijke dekking zul je ook meerdere uitgifteloketten moeten opstarten.. Als je in Maastricht woont, en de Smart moet uit Utrecht komen... See my point..? Ik denk dat het idee wel aardig is, maar dat € 55.000 veel te weinig is om het goed en succesvol aan te pakken. Mijn mening...
  7. Hallo allemaal. Wat betreft software kan ik het OpenOffice pakket aanraden. Alle MS Office functionaliteiten. Zelfde look-and-feel. Ons hele bedrijf werkt er al tijden mee. Probeer het eens. Geheel gratis te downloaden op http://www.openoffice.org/
  8. Vraag en ik antwoord. Jarenlange ervaring heeft me veel kennis opgeleverd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.