mdeblock

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam
  • Telefoonnummer
    020 2600 170
  • Branche
    31
  • Branche 2
    32
  • Branche 3
    Huisvesting & vastgoed
  • Websiteadres

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    kennis hebben van SEO, Fulfillment en opschalen van e-commerce bedrijven

mdeblock's trofeeën

  1. Zeker interessant en ook erg benieuwd naar de link. Vwb Amazon, vernam ik van mijn SEO expert dat het een onderdeel moet zijn van je totale sales plan. Ranken duurt minimaal 6 maanden op Google, als het niet langer is. De concurrentie is immers zeer groot. Door in de tussentijd Adwords te draaien en al direct vindbaar te zijn op Amazon, kan je de SEO kosten neutraal maken en mogelijk zelfs op gaan verdienen. Helemaal na het lezen van het onderstaande argument, lijkt Amazon mij een must-do.
  2. Natuurlijk gaan de eerste gedachte naar Linked en Twitter, als je kijkt waar je prospect zich beweegt. Echter, de tijd die men besteed op facebook is vele malen hoger dan op de andere platformen. Simpel gezegd, FB geeft je meer tijd om de aandacht te pakken. Ander argument is dat mensen TW & LI bezoeken met een doel gelinkt aan hun werk. FB is meer vrije tijds besteding. Ze staan open voor nieuw type content en ideeën. Desondanks, hebben ze nog steeds de uitdagingen van hun werk in hun achterhoofd. Mocht de oplossing zich dus tonen op FB, zullen zij hier alsnog voor open staan. Resume, de langere tijd op FB vs. de andere netwerken, maakt het zeker interessant om B2B ads te tonen. TIP: Combineer je ads met retargeting. Hierdoor worden alleen de ads getoond op FB aan mensen die eerder je site hebben bezocht. Adroll is een aanbieder hiervan.
  3. Het was niet persoonlijk bedoeld maar het voelde alsof we de mighty badge gingen scannen ipv de website. Ik heb onderhand al wat nieuwe ideeen voor de tekst mede door jullie adviezen en het is me idd ook duidelijk geworden dat de USP niet echt eruit springen. Kortom er komen nieuwe foto's op, introducerend filmpje over de mighty badge en de USP zullen beter worden verwerkt in de tekst. Nogmaals bedankt ;D
  4. Ik heb de monsters van baumann hier liggen en ik kan je verzekeren die hebben een veel mindere uitstraling dan de mighty badge. Ik richt mij ook meer op de hotelketens, evenementenbranche, beurzen en de de hoger gesegmenteerde detailhandelketens etc. Ipv de hema of de kruidvat waar dat soort badges worden gedragen, deze kunnen de mighty badge uiteraard dragen maar zijn niet mijn specifieke doelgroep. Voor een cassiere of een vakkenvuller is een naambadge met een inschuifpapiertje met de naam leuk, maar al werk je binnen organisatie waarvan er meer wordt verwacht kwa service en klantgerichtheid komt er meer kijken. Ik richt me op die bedrijven en op dat gebied is de mighty badge dmv de onderstaande kenmerken veel efficienter dan de badges van baumann die je eerder noemde. Vandaar de ook wat meer corporate look van me website. Een deel van de USP's zijn dat je met de mighty badge de badge zelf kan ontwerpen, produceren en kan hergebruiken dit alles met een badge die de gewenste uitstraling heeft. Dit wordt versterkt door de lenscover die een glossy laag over de badge heen werkt wat ten goede komt aan de uitstraling van het personeel. Wanneer de klant liever heeft dat wij ze produceren is dat ook geen probleem, dus die mogelijkheid bieden wij ook. Maar laten we on topic blijven en ons bezig houden met de website en hoe ik die kan verbeteren. Ik heb al veel goede meningen en adviezen gelezen en kijk uit naar meer van dit soort reacties.
  5. Allereerst bedankt voor jullie enthousiaste reacties De website is opgebouwd via een al ontwikkelde template maar die keuze was ook bewust. Ik zie ook dat veel mensen de USP nog niet begrijpen en naar mijn idee ligt het grootste probleem bij het het visualiseren van die voordelen ipv de tekst. Meer reacties zijn altijd welkom
  6. Precies dat is ook waar ik over na zit te denken hoe ik mijn naambadges er uit laten springen. Ik moet bekennen ik ben helemaal niet van de technische kant en meer ben gericht op het ondernemen. Maar ideeen over hoe de naambadge USP's beter te belichten(foto's etc.) op een manier waarbij geen flash komt kijken zijn meer dan welkom. Daarnaast heb ik nog een vraag aan de mensen die het kopje producten lezen. Worden jullie bewust van het feit dat er ook nog 2 links (insert sheets en software) aan de rechterkant worden aangegeven voor meer achtergrond informatie over de badge, of vallen jullie deze links niet op. Ik kijk uit naar jullie reacties
  7. Ja sorry heren ik wil dit graag tot succes maken idd en zal in vervolg mijn bedrijfsnaam en link minder snel kenbaar maken. Daarnaast top die reacties over de website dat zijn punten waar ik naar op zoek was, hoe kritischer hoe beter ;) Groeten
  8. Allereerst bedankt voor jullie reacties. Het voorstel van demo producten valt onder de monsters en zijn dus bijgevoegd. Al deze bedrijven zijn idd geselecteerd in samenwerking met de brancheorganisatie van onze doelgroep dus dat zit wel goed. Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken dat we met al deze bedrijven al contact hebben gehad. Ik zoek alleen nog iets om onze spontane naamsbekendheid op te bouwen zodat de mailing blijft hangen. Het doel van de mailing is dus ook bekendheid verwerven en een beginnend klantenbestand. Dit vanwege het feit dat bij onze leverancier(buitenland) het werven van nieuwe klanten voor 47% bestaat uit referenties van bestaand klanten. Ik kijk uit naar meer opinies Groeten
  9. Mijn partner en ik hebben pas het bedrijf Uniq Print opgericht wat handeld in innovatieve naambadges die wij importeren en al gebruikt wordt in buitenland door Holland-America line. De website van Uniq Print is bijna uit de ontwikkelingsfase en wij hebben nu tot doel de website onder de aandacht te krijgen. Nu vroeg ik mij af of iemand suggesties heeft om binnen deze branche bekender te worden. Ook ben ik zeer benieuwd naar de meningen van jullie over onze website, komt het product over, wat voor gevoel geeft de website jullie, te zakelijk of juist goed? MVG Mike de Block Uniq Print
  10. Uniq Print is een bedrijf in naambadges genaamd de mighty badge, dit is een innovatief product vanwege verschillende kenmerken die te lezen zijn op de website van uniqprint Uniq Print wil zich doormiddel van een mailing van 200 speciaal geselecteerde bedrijven zich direct kenbaar maken bij potentiele klanten. Hiervoor hebben wij gekozen niet om te verkopen maar puur om ons te laten zien aan de buitenwereld. Om dit moment bevat de mailing de standaard onderdelen: persoonlijke brief, brochure, monster en een mogelijkheid tot een order starterspakket. Mijn vraag voor deze lezers is of ze uit eerdere ervaringen sugesties hebben voor een mailing waarmee je je onderscheidt van een normale mailing, en niet direct in de prullenbak belandt. Ik verstuur de mailing op naam naar aanleiding van telefoongesprekken maar toch wil ik wat unieks aan toevoegen zodat ze eerder geneigd zijn contact op te nemen/ reageren. Ik kijk uit naar jullie suggesties Groeten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.