Lighthouse-ict

Junior
  • Aantal berichten

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female
  • Adres
    Zevenhuizerlaan 83, Heiloo, 1851MT, Nederland
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Lighthouse-ict B.V.
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Lighthouse-ict's trofeeën

  1. Marco, jouw You tube filmpje is toch ook wel erg leuk!!! ;D
  2. Inderdaad een leuke topic...... het vorige bedrijf(je) van ons heette PeeCee.nl........ naar een oud Suske en Wiske album waarin een peeceetje rondsprong. Meteen domeinnaam aangevraagd...En onze werkzaamheden betroffen inderdaad ook het repareren etc. van pc's. ;D Helaas niet haalbaar gebleken en een andere richting in de ict gekozen....het management, >;( ligt niet zo goed tegenwoordig, dit woord) wat kon omdat mijn ega een dijk van een cv had opgebouwd onderhand en de markt er (een paar jaar geleden althans) om zat te springen. Omdat we dicht bij de kust wonen, vaak op het strand zijn en vuurtorens mooi, bedachten we -met misschien internationale aspiraties in het achterhoofd- de naam vuurtoren in het engels te gebruiken voor het nieuwe bedrijf. En nu, een paar jaar later gebruiken we hetzelfde woord in het grieks; Pharos voor onze volgende tak in het bedrijf! Eenvoudig bedacht, maar de mensen herkennen én onthouden deze namen snel, merken we! groet, Petra
  3. Hallo Sarah, in ieder geval zo veel mogelijk de link van je site op alle relevante startpagina's (en -dochters) laten vermelden? groet Petra
  4. Wij hebben sinds kort een nieuwe dienst waarbij we met dezelfde vraag zaten; de -evt.- klanten of per maand te laten betalen, misschien per kwartaal en uiteindelijk hebben we besloten om onze dienst per jaar af te laten nemen............. Maar........ iedereen mag eerst een maand lang gratis van deze dienst gebruik maken! Hopelijk gaat het werken! :)
  5. Didi; heel heldere omschrijving van de gang van zaken met payroll organisaties! Tenminste, waar wij zaken mee doen, Zo werken wij al jaren samen met de eerste payroll organisatie in Nederland, tot grote tevredenheid van alle partijen! Petra
  6. Beste Wouter, dank; vooral ook voor de Hallo-link! Aan de hand van de berichten aldaar besluit ik het mailtje ook als spam te zien en zal er niet op ingaan! groet Petra
  7. Een voor mij nieuw bedrijf stuurt 'n mailtje met de volgende aanhef; Geachte heer/mevrouw, Moben is de nieuwe manier van het opbouwen van een ondernemersnetwerk en geschikt voor iedere Nederlandse onderneming, van eenmanszaak tot BV, van kapper tot aannemer. Moben brengt deze bedrijven op een slimme manier bij elkaar. Mogelijk kunt u uw producten veel goedkoper inkopen of komt u in aanraking met een partij die al lange tijd op zoek is naar uw unieke dienst. Dit alles wordt gecombineerd door op dagelijkse basis via e-mail bedrijfsprofielen uit te wisselen, dus na aanmelding ook die van ....(onze bedrijfsnaam) De belangrijkste kenmerken van Moben: Voor elke vijf e-mails die u over een bedrijf ontvangt, ontvangen minimaal vier andere bedrijven een e-mail over Lighthouse-ict B.V.! Geheel kosteloos! Moben financiert dit door maximaal één op de vijf e-mails voor acties te gebruiken. Bedrijfsprofielen worden slim bij elkaar gezocht voor een zo hoog mogelijk rendement. Voor Lighthouse-ict B.V. kan dit bijvoorbeeld om bedrijven gaan rondom uw vestigingsplaats Bergen NH. U ontvangt nooit meer dan één e-mail per dag. Wij versturen alleen e-mails naar ingeschreven bedrijven en hebben een duidelijk privacybeleid. Uitschrijven is te allen tijde mogelijk. Ga direct van start. Vul uw profiel in en begin vandaag nog met het uitbreiden van uw ondernemersnetwerk. Uiteraard word de aandacht getrokken door de gratis dienstverlening maar ik zit niet te wachten op 'spam' van andere bedrijven. Wie heeft ervaring met Moben? bedankt voor de evt. reactie, Petra
  8. Ik hoop niet ooit, maar zéér binnenkort -binnen een paar maanden- onze nieuwe dienst 'marktklaar/- waardig' te hebben....! Daarvoor wil ik het bekendmaken op HigherLevel om de evt. reacties te peilen en te verwerken/aan te passen... we hebben er achter de schermen zó hard en lang aan gewerkt om de techniek achter het systeem werkend te krijgen en bijna is het zover! En vervolgens.... dat het tevreden klanten oplevert! -wie niet-
  9. Ik sluit me geheel aan bij de visie van Alex, vooral bij de laatste zin: De duur van een opdracht hangt niet af van de voorkeur van de ZZP'er maar van de behoefte die van een opdrachtgever uitgaat. Veelal worden ZZP'ers ingezet voor eenmalige projecten met een duidelijke start- en einddatum. Het hangt dus geheel van de aard van het project af hoe lang de interimopdracht zal duren. De interimopdracht is daardoor beter te vergelijken met een bouwproject van (bijv) een aannemer. Deze lopen veelal ook voor langere tijd (> 9 mnd ) maar zijn wel degelijk als ondernemersactiviteit te bestempelen.
  10. Fred, nee, gelukkig hebben we niemand hoeven te ontslaan OMDAT ze niet in vaste dienst zijn. De medewerkers worden betaald via een Payroll bedrijf. Men krijgt een uitstekende honorering voor de uren dat ze werken; werken ze niet krijgen ze niet betaald. Heel simpel eigenlijk. Dat laatste bleek afgelopen winterperiode van pas te komen toen er geen werk was voor onze -overigens goed opgeleide- ict managers.. vr groet Petra
  11. Als klein B.V.'tje, werkzaam in een momenteel "moeilijk" segment, prijzen we ons gelukkig dat juist door o.a. de geringe omvang van ons bedrijf, we zeer flexibel hebben kunnen reageren op de malaiseperikelen. Ik sluit me aan bij punt 3 van de column wat er WEL kan; we hebben ons dienstenpakket een andere, wel rendabele, richting kunnen geven. Plus het feit dat de mensen die voor ons werken, niet in vaste dienst zijn maar worden verpayrolled.. anders had het er een stuk slechter voorgestaan!:)
  12. Even een berichtje aan Zeemeeuw; wat een herkenning voor veel ondernemers! (in ieder geval voor ons) Leuk stukje; het geeft goed aan waar het niet goed zit... Petra
  13. Graag zou ik wat meer willen weten over de inhoud van de opdracht? En de gevraagde skills? Petra
  14. Gil, ik ben blij dat je tevreden bent met de gegeven antwoorden en wens je succes in Belgie met je plannen! Ik weet niet of het de bedoeling is (n.a.v. je laatste opmerking) op dit forum dat er namen van goede en slechte accountmanagers genoemd worden en daar waag ik me ook liever niet aan.....Ik wil nog wel even reageren op het antwoord door Stefan: citaat: Daarnaast werken de gerenommeerde interimbureaus met hoge marges: 30% - 35% van het verkooptarief. Ongeacht of het een verlenging is o.i.d. Daarnaast zijn er kleinere / onbekende bureaus die met lagere marges werken. Die leveren ook minder toegevoegde waarde (langer op geld wachten) en minder continuïteit. Opdrachtgevers (grote bedrijven) werken doorgaans het liefst met prefered suppliers en doen geen zaken met de kleintjes. Teveel administratief gedoe. Deze prefered suppliers kopen overigens wel weer bij de kleintjes in, maar dat terzijde. Ik ben het met de inhoud en strekking van je verhaal gedeeltelijk eens Stefan maar met bovenstaande kan ik het niet eens zijn: wij zijn een klein/onbekend bureautje die inderdaad met lagere marges werken maar daardoor leveren we juist wél een toegevoegde waarde. Wij zijn immers veel flexibeler -wel aan te bevelen in deze woelige tijden- kunnen ook sneller leveren omdat we niet zo star zijn als de "groten" . Bij ons gaat kwaliteit juist bóven kwantiteit en o.a. dat is in onze bedrijfsvoering een stabiele, bindende factor gebleken. Ook de betaling gaat bij ons bijzonder snel, want we willen dus niet een naam krijgen die verschillende "groten" gecreeërd hebben.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.