miklo32

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

miklo32's trofeeën

  1. Ja, het is de bedoeling dat ik onderzoek wat er aan de marketing en de organisatie daarvan kan verbeteren. Dit zonder in confict te komen met de afdeling Corporate Communications. Ik heb mijn hoofdstukindeling als volgt gemaakt. Hij is door de opdrachtgever goedgekeurt maar het probleem is dat de HBO en het bedrijf verschillende stukken willen zien binnen de scriptie. Voorlopig ziet hij er zo uit: Hoofdstuk 1 Probleemstelling 1.1 Probleemstelling 1.2 Deelvragen 1.3 Methoden van onderzoek Hoofdstuk 2 Interne analyse 2.1 Inleiding 2.2 Missie 2.3 marktdefinitie 2.4 Doelstellingen 2.5 Strategiën 2.6 Waarden en normen 2.7 Financiële situatie 2.8 Organisatie 2.9 Conclusie Hoofdstuk 3 Externe analyse 3.1 Inleiding 3.2 Concurrentie 3.3 Macro omgevingsanalyse 3.4 Geaggregeerde marktfactoren 3.5 Conclusie Hoofdstuk 4 Marketing en Communicatie 4.1 Inleiding 4.2 Externe marketing 4.3 Interne marketing 4.4 Communicatie Hoofdstuk 5 Strategische analyse 5.1 Inleiding 5.2 BCG matrix 5.3 SWOT analyse 5.4 Conclusie Hoofdstuk 6 Aanbeveling 6.1 Conclusies 6.2 Aanbevelingen 6.3 Samenvatting 6.4 Bronvermelding
  2. Voor mijn afstudeeropdracht moet ik de organisatie van de marketing binnen een businesslijn onderzoeken. Is het dan een goed idee om een marketingplan opzet te gebruiken? Groeten Chris
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.