IPS Training

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    De Houtakker 51, Bemmel, 6681CW, Nederland
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    IPS Training
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

IPS Training's trofeeën

  1. Mijn grootste Yes momenten zijn de momenten waarop de client ziet dat hij baat heeft gehad bij het werken met ons: daadwerkelijk resultaat uit de trainingen. Niet de momenten dat je opdrachten binnenhaalt zijn dus de Yes momenten voor mij, maar het zien dat hetgeen dat je doet succes heeft. Geweldig. Hun succes is ook ons succes.
  2. renep stelt de juiste vraag. Wat vinden zij zo lastig? -Bellen voor een afspraak? Daar kun je heel goed een extern bureau voor inschakelen, maar is wel duur. Zorg wel voor goede afspraken met zo'n bureau en dat je een bureau kiest dat werkt conform jouw visie. Dus dat ze jouw naam in de markt gaan verpesten door bv een agressievere methode dan past bij het bedrijf. Besteed dus veel aandacht aan de selectie. -Gesprekken met prospects? Niet aan te raden om dit een extern bureau te laten dien. Als dienstverlener ben je bezig met een niet tastbaar produkt, waar vertrouwen een belangrijke rol speel in het verkoopproces. Vertrouwen bouw je op en zou ik persoonlijk binnen de organisatie houden. -technieken tijdens gesprekken? luister- en spreekvaardigheden, kwalificeren, presenteren, omgaan met bezwaren, closen etc? Maak het jezelf, op wat voor manier dan ook, eigen: Volg een training of leer door vallen en opstaan, analyseer wat goed en fout gaat etc.
  3. Mijn bedrijfsnaam komt vanuit mijn passie en daarmee de passie van mijn bedrijf: Improving Personal Skills/ Improving People Skills. Aldus IPS.
  4. Het leveren van een goede service is afhankelijk van de focus van een bedrijf. Per definitie kan een bedrijf die ingericht is om produkten tegen de LAAGSTE prijs te leveren geen full service bieden. (verwar service niet met vriendelijkheid) Vanuit zakelijk oogpunt is er overigens geen goed of slecht. Met beide foci is geld te verdienen als je het goed doet. Het moet binnen de visie van de onderneming passen. Voor mijn bedrijf is de klantrelatie en de service absoluut heilig. Momenteel kunnen ondernemingen zich uitermate onderscheiden door goede klantenservice te bieden. Juist omdat deze in Nederland zo beroerd is. Wij merken bij onze trainingen dat ondernemers zich daar steeds bewuster van worden. Mijn ervaring is dat een goede service oa. nog meer plezier brengt in het ondernemen vanwege goede verstandshouding en minder crisismanagement en je minder tijd hoeft te steken in acquisitie (Let op dat goede service niet alleen kan zorgen dat je later terugkomt, maar dat jouw medewerkers die het klantcontact hebben ook de kans hebben direct in te spelen op de klantbehoeften. Mischien hebben ze nog wel iets nodig waar ze niet direct aan gedacht hadden, maar jij als expert hen wel bij kunt helpen). Bedenk ook dat mensen die slecht behandelt zijn dit ongeveer 5x vaker rondvertellen dan mensen die goed behandelt zijn. Het is dan ook lastiger een goede naam op te bouwen dan hem weer kwijt te raken.
  5. Let op de woorden van StevenK. De kracht van reklame zit hem in de herhaling. En herhaling kost geld, veel geld. Denk na over jouw doel. Wat wil je bereiken? reklameacties betreffen veelal 'toonbankprodukten' of 'brandbuilding'. En past het binnen het stadium waarin jouw bedrijf zich bevind? Gezien jouw verhaal zou ik als het mijn bedrijf was nog niet voor deze actie kiezen. succes
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.