Ik heb inderdaad een businessplan, Marktonderzoek is verricht, Prognoses zijn ook aanwezig. Het moederbedrijf ( FS Promotion, is toegespitst op Sales Promotion & Loyalty, Direct Martketing en Direct Sales dus wat betreft marketing en dergelijk beschikken wij al over de middelen en kennis)
De marketing heb ik ingeschat op 5% van de investering. Het is voor dit product zeer gemakkelijk verkopen. Het is voor de partijen die meedoen een waslijst aan voordelen. Het voornaamste deel van deze 5% is gereserveerd voor Signage bij de aangesloten partijen. Het grootste deel van de investering is gereserveerd voor het opbouwen van een organisatie achter het project. De adminstratiesystemen, bedrukking, de apparatuur voor het secundaire project etc. omdat dit bijna gelijk loopt aan het hoofdproject.
Onze voorlopige prognose ( zijn bezig met het zoeken naar middelen om de kosten te verlagen, zodat de benodigde investering ook lager zou kunnen zijn ) bestaat uit een waar cijferfeest. Werkelijk alles wat wij willen gaan besteden en wat onze geschatte omzetcijfers zijn staan er in vermeld.