Wecommerce

Senior
  • Aantal berichten

    36
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    informatie willen uitwisselen....

Wecommerce's trofeeën

  1. Beste forum bezoekers, Wij hebben een nieuwe tool bedacht waarmee we een kopie website in een andere taal (staat nog niet op onze website overigens) genereren binnen een paar minuten. Eentje die automatisch bijgehouden en vertaald wordt en vindbaar is in Google, wat extra marketing voordelen oplevert. Nu was mijn vraag, wie van de mensen hier spreekt een andere taal dan Frans, Engels of Duits die de moeite wil nemen even 5 minuten door een demo heen te lopen. Wij willen van iedere taal graag weten hoever we ongeveer zijn qua prestaties. Is het 80% goed of 95-97%. In de meeste talen zitten we nu wel rond dat laatste percentage merken we, maar ik wil geen valse verwachtingen scheppen bij andere talen. Als iemand me even kan helpen zou dat fijn zijn. Ik kan uiteraard ook even wat tips geven rondom SEO of online marketing in ruil. Ik kan een demo maken van een website die je doorgeeft of een demo van onze eigen site in die taal. We hebben nog niet alle talen maar al wel een hoop Europese talen + Russisch + Japans. Chinees komt er ook nog aan.
  2. Hoi Prinsrachid. Ja, dat snap ik. Doe het in Nederland wel vaker. Wij sturen gewoon over en weer facturen normaal gesproken dus dat lukt wel. Snap dat veel partijen daar evt. niet aan zouden denken overigens...
  3. Voor onze nieuwe tool zijn wij bij sommige websites best bereid barterdeals te sluiten, bv in de vorm van linkbuilding of iets anders wat voor ons nuttige publiciteit kan opleveren. Dan kunnen wij best wat maanden een abonnement verstrekken. Maar ik kan me voorstellen dat de zakelijke cultuur in sommige landen anders is dan hier in Nederland. In Nederland is dat volgens mij vrij goed geaccepteerd, maar hoe is dat bv in Duitsland, Engeland of Frankrijk? Het moet namelijk niet zo zijn dat het product dan als 'minderwaardig' wordt gezien, want dan doen we het vanwege ons imago liever niet. Iemand ervaring? En hoe is dat op beurzen? Kun je daar zoiets voorstellen? Als beurzen over een paar maanden weer mogelijk zijn tenminste .... ;-)
  4. Hoi Michiel, Had als online marketeer een aantal keer hetzelfde probleem met mijn webshops (o.a. Hockeygear.eu. Inmiddels ook vertaald naar Hockeywebshop.de, Hockeywebshop.fr, Hockeywebshop.es, Hockey-webshop.com) en heb eigen urls gebruikt. Bevat de url die je in je basistaal hebt een trefwoord? Zo ja, dan is er vaak sowieso reden om voor een landafhankelijke url te kiezen. Is de url een merk én .com of niet landafhankelijk zoals .eu, .shop, oid dan zou ik niet altijd overgaan naar landafhankelijke urls. Hoeveel het voor de ranking uitmaakt als je goed scoort valt te bezien. Op korte termijn is het prettig dat je meelift op je oude url, maar voor lange termijn kan ik uit ervaring spreken dat meerdere landafhankelijke urls beter werken. (Overigens, qua .de. Hockeywebshop.de draait nog geen jaar, maar stond al vrij snel in de hoogste regionen en daar kwamen de laatste maand al tienduizenden euro's uit...) Inmiddels heb ik hier ook een tool voor gemaakt in de vorm van Shoptranslate.com, waarmee ik het shops gemakkelijker maak een buitenlandse webwinkel te vertalen én te runnen, en daar kies ik het liefst voor aparte urls. Ook is dit, zoals hier al wordt gezegd al heel veel beter voor het vertrouwen en de beleving van evt. klanten' Daarnaast kun je idd. je instellingen anders runnen, qua valuta, design, verzendkosten, plugins, e.d. Vaak is het niet zo simpel. Meestal beginnen bedrijven op die manier, maar komen ze er na een tijdje achter dat er dan een of meerdere van de volgende problemen ontstaan zoals: - Nadat alles vertaalt is is het invoeren van de vertalingen per product veel werk - Nieuwe producten? Ondergaan weer het complete proces -> tijdrovend - Voorraad bijhouden? Is alles gekoppeld? - Instellingen en plugins e.d. up to date houden - Prijzen invoeren is tijdrovend, zeker als je het anders wilt doen als de basistaal - SEO in andere talen is niet altijd eenvoudig Al met al kan het met kosten / tijd nogal uit de hand lopen....zeker als je veel producten hebt. Vraag gerust eens advies. Wij zijn in onze verkenningsfase qua klanten, dus ik hoor graag van mensen die een crossborder shop hebben tegen welke problemen ze aanlopen.
  5. Bedankt voor al jullie uitgebreide en zeer snelle reacties.... Ik denk dat ik het maar ga proberen. Magento heeft een 'soort van' onestepcheckout, maar er zijn nog steeds 6 stappen te zien. Ikzelf denk dat twee of drie stappen beter zijn. Eén stap vind ik zo onoverzichtelijk. Eens kijken of ik zo'n module ook nog kan vinden of dat ik die kan laten bouwen... Als er iemand nog aantoonbare gegevens heeft om de conversieverhogende werking van de onestepcheckout te tonen hoor ik dat graag. Iedereen zegt het namelijk wel, maar ik zie maar weinig data... mvg Niels
  6. Beste heren en dames, Wie van jullie heeft ervaringen met webwinkels met onestepcheckout? Ik wil deze wellicht implementeren in een magento website maar twijfel nog teveel over het nut ervan. Heeft er iemand goed of slechte ervaringen mee? Hoor graag van jullie, Niels
  7. Hoi Micha, Bedankt voor je bericht. Ik zal eens kijken bij de reviews op iPadclub en iPhoneclub. Bedankt voor de tip. Had er nog niet aan gedacht reviews voor 'andere' apps te bekijken. Niels
  8. Beste iPad-bezitters, Op dit moment ben ik voor mijn website www.cursusvoor.nl een iPhone app aan het ontwikkelen. Nu zit ik ook te denken aan een iPad app, maar wil eerst weten hoe gebruikers van dat soort apps het liefst navigeren en de apps gebruiken. Lijkt het jullie verstandig om de iPad app te baseren op de iPhone app? Of zal ik meer de normale website als uitgangspunt nemen? Ik ben zelf leek wat betreft iPad dus hoor graag suggesties en opmerkingen. Wat vinden jullie bijvoorbeeld irritant in sommige apps? En wat goed?
  9. Dank je. Zo zie je maar weer hoe weinig mensen de regels lezen ;) Mijn fout...zal me voortaan gedragen.
  10. Mijn excuses Joost. Hoe kan ik dat voorkomen? Mag ik geen updates meer geven over de site en de publiciteit? Als dat zo is: haal het laatste berichtje dan maar weg hoor. Ik dacht dat het wel interessant kon zijn en dat mensen wellicht nog wat nieuwe tips wisten voor me.
  11. Nog even een update: inmiddels zijn we een maand onderweg en gaat alles super. We zitten inmiddels op ruim 27.000 cursussen van ruim 2100 aanbieders. Qua publiciteit gaat het vrij goed, vooral bij aanbieders lijkt de site steeds bekender te worden. Ook zijn we al op de radio geweest bij BNR. Aanbieders zijn enthousiast en we zijn nu bezig een wat betere zoekmachine te ontwikkelen omdat de gebruikers soms nog wat verward raken van het systeem. Heb inmiddels een uitgeefpartner gevonden in de persoon van Peter Runhaar en een tekstschrijfster in de persoon van Franka van Beeck. Hopelijk krijgen we steeds meer bezoekers! Ik hou jullie op de hoogte! Als je nog tips hebt om meer bezoekers te krijgen hoor ik het graag!
  12. Nog even een korte aanvulling: vanaf vandaag is Cursusvoor.nl officieel live! Ik hoop dat jullie mijn site in jullie gedachten houden als je een cursus, opleiding of training zoekt. Zie het persbericht op: ANP Perssupport O ja, en om 13.30 word ik geinterviewd door BNR nieuwsradio....mocht je de radio aan hebben staan...
  13. Over die segmenten was ik al na aan het denken idd, maar goed dat je het nog even aanstipt. Ruim budget? Nee, nog niet. Heb maar enkele duizenden euro's te besteden. Ik hoop dat dat ruime budget nog gaat komen ;)
  14. Ik ben op dit moment Cursusvoor.nl nog flink aan het verbeteren en uitbreiden. Zo kun je binnenkort zoekresultaten filteren door nog een trefwoord in te geven en je kunt op provincie zoeken. Ook is het mogelijk beoordelingen van aanbieders te geven. Ik hoopte dat forumleden wellicht hun ervaringen met aanbieders door wilde geven, zodat er al wat ervaringen in staan voordat de persberichten de deur uit gaan. Zou iemand mij kunnen helpen? Ik ben er zeer dankbaar voor. Wellicht kan ik voor die personen nog wat betekenen of zo? Niels Arts
  15. Ik zal eens na gaan denken hoe ik een dergelijke nieuwsbrief in kan steken, want ik wil wel nuttig zijn voor de inschrijvers. Een 'loze' nieuwsbrief alleen om e-mailers te wijzen op je site vind ik niet echt klantvriendelijk namelijk. Bedankt voor jullie reacties. We gaan er eens flink mee aan de slag. Vandaag een goed gesprek gehad met één van de grootste, zo niet de grootste IT-opleiders / software-ontwikkelaars van Nederland over samenwerking en de vooruitzichten zijn goed. Dus dit soort publiciteitsinitiatieven zitten er dan ook snel aan te komen denk ik zo! :)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.