Kristof Groenendyk

Junior
  • Aantal berichten

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondersteunende organ
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Kristof
  • Achternaam
    Groenendyk
  • Skype

Kristof Groenendyk's trofeeën

  1. Vergeet ook niet te kijken naar de vindbaarheid van je webshop. Zo merk ik dat je je meta-tags nog niet hebt ingevuld en dat er ook nog geen backlinks naar je site zijn gegenereerd. Ik wil je dus aanraden om even werk te maken van meta-tags en op zoveel mogelijk relevanten plaatsen te zorgen voor een linkje naar je website. Denk hierbij aan o.a startpagina's en gerelateerde blogs( Ook kan je hier in je handtekening een linkje naar je webshop opnemen).
  2. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat binnen enkele jaren bijna alle prijslijsten en catalogi digitaal zullen zijn. Waarom? Het heeft enkel voordelen vind ik. Zo is het beter voor het milieu( geen papierverspilling meer), het werkt flexibeler ( je kan op elk moment aanpassingen maken en direct naar je klanten doorsturen), het is compacter ( stel je voor dat je een USB stick van 8GB vol met prijslijsten hebt staan, kan je je inbeelden hoe hoog de papierstapel zou zijn?) en het is vooraal kostenbesparend( Geen kosten meer voor papier, inkt, geschikte printer, omslagen, postzegels e.d). Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die nog wel toekomst zien in papieren folders/prijslijsten/catalogi?
  3. Heb je dit al eens aangekaart bij je leverancier? Je zou bijvoorbeeld met hem kunnen afspreken dat hij zijn prijzen iets mag verhogen als je deze producten kan dropshippen. Je maakt dan wel minder winst, maar je moet geen voorraad aanleggen.
  4. Lastig betekent niet onmogelijk ;) Waar ik op wil doelen is dat je er meer stijl kan inbrengen door meer details. Op dit moment bestaat je lay-out uit enkele paarse strepen en daartussen een flashy banner. Het moet mogelijk zijn te redesignen zodat je meer een "juwelen"-gevoel krijgt( geen idee hoe ik dit anders moest verwoorden, maar ik vermoed dat je wel weet wat ik wil zeggen). Binnengaan bij een juwelier geeft mij een gevoel van luxe door de materialen die gebruikt zijn, de kleuren, het licht dat invalt op de juwelen e.d. Dit is een gevoel dat je niet krijgt als je bij de bakker of in de supermarkt binnengaat.
  5. Ik ben volledig akkoord met wat René zegt. Het komt knullig over. Ook begrijp ik niet wat de link "aanbiedingen" rechtsboven staat te doen terwijl alle andere menu's links staan. Ook de link "links" zou ik weglaten.
  6. - De achtergrond van je website is zwart. Zwart staat in grote delen van de wereld voor kwaliteit en degelijkheid, maar in Nederland wordt het geassocieerd met overlijden. Ik zou dus een andere kleur nemen. - Je buttons links hebben ernaast een wit deel staan met een >>-teken in. Dit >>-teken is slecht te zien en overbodig. - De klok rechts heeft voor een bezoeker geen nut. - Klik ik op tarieven, krijg ik volgende url: http://www.dijksite.nl/pagina6.html die pagina6.html kan je vervangen door bijvoorbeeld tarieven zodat het resultaat is: www.dijksite.nl/tarieven/ . Oogt beter en professioneler. - Het is leuk om bij welkom iets over jezelf te schrijven, maar bij een professionele site is dit naar mijn mening not done ( zeker niet op die manier). Mensen komen naar je site omdat ze je diensten willen ontdekken, niet wie en hoe oud je bent. - Ik mis een header. Moest je dit niet willen gebruiken zou ik adviseren je lay-out om de functies heen te bouwen en niet te opteren voor een klassieke indeling zonder die header. - Wat is het nut van die links? klanten naar de concurrentie leiden? - Op je contactformulier staat er nu naam en opmerking. Wat ik me onmiddelijk afvraag is hoe je die persoon wilt contacteren als hij bij opmerking geen e-mailadres of telefoonnummer zou vermelden. Je formulier uitbreiden is noodzakelijk. Niet iedereen zal je ook contacteren met een opmerking, maar bijvoorbeeld om te horen of je voor hun een website wilt maken. Ik zou voor een neutrale verwoording kiezen zoals "boodschap" of nog beter "uw vraag". - Meta tags zijn helemaal niet ingevuld. - Ik zie in de code javascript staan. Op zich is dat niet fout of verkeerd, maar ik adviseer je dit in een externe scriptbibliotheek te zetten. Dit oogt beter, en is ook een teken van professionaliteit. Het zou handig zijn als je met de opbouwende kritiek in dit topic aan de slag gaat, en ons meld wanneer je die bemerkingen hebt verwerkt. Dan kunnen we het resultaat nog een tweede keer bekijken en evenuteel bijkomende bemerkingen formuleren.
  7. Ik zou je bedrijfsgegevens ook bij contact zetten. Nu staan deze bij "wie zijn wij" beneden op de website. Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dat niet gezien hebben( of niet verwachten dat daar bedrijfsgegevens staan).
  8. De klassieke oplossing: een contactformulier op de website dat bezoekers kunnen invullen. Wat je ook kan overwegen is een widget op je website waarlangs bezoekers met je kunnen chatten ( voorbeeld: http://www.plugoo.com/enter.php )
  9. Even los van je vraag, heb je al eens uitgerekend hoeveel het zou kosten om je idee te realiseren? Om maar een paar dingen op te noemen die je moet bekostigen: de aanleg van het circuit, een pitzone waar aan de karts gewerkt kan worden, curbstones e.d een stalling voor de karts, de karts zelf, een gebouw om enerzijds alle tijden te registreren en een cafetaria. Verder heb je nog personeel nodig om in die cafetaria te staan, de huurkarts te onderhouden en om marshall te spelen. Ik vergeet vast nog wel iets. Je geeft aan dat je buiten die 18 000 euro alles moet gaan lenen. Ik acht de kans dat ze je een lening geven niet groot als ik afga op wat je nu zegt. Edit: Down was met net voor.
  10. Denk ook even aan je menu links en probeer het een logische ordening te geven. Nu staan de cadeau's en de diensten tussen de violen, altviolen en strijkstokken. Het is gebruiksvriendelijker( en zoekt gemakkelijker)als je bijvoorbeeld eerst de instrumenten zet, dan de snaren, strijkstokken, toebehoren, cadeau's en diensten.
  11. De site ziet in op het eerste zicht gelikt uit, maar toch heb ik ook enkele opmerkingen: - Bij de nieuwssectie: Je hebt er een titel staan, een klein stukje tekst van het artikel zelf en daarachter "lees meer". Maak van die titel ook een hyperlink naar het artikel. Laat ook duidelijk zien dat de titel een hyperlink is. Dit kan je doen door de titel te onderlijnen. - Je biedt via Prestar ondersteuning en professioneel advies aan i.v.m leefstijlveranderingen. Maar hoe kunnen mensen hier juist met beginnen. Er staat wel op de pagina een registreer gedeelte, maar moeten mensen registreren om zo klant te worden of moeten ze contact opnemen met jullie. Als ze zouden moeten registreren, wat mogen ze verwachten eens ze geregistreerd zijn. Bezoekers blijven hierover in het duister tasten en kunnen mogelijk beslissen daarom niet te registreren. - Kosten en baten vind ik een ongelukkige naam. Als iemand het woord kosten ziet staan op een website waarbij een dienst aangeboden wordt, zal de bezoeker eerder denken dat hij daar prijsindicaties zal vinden voor deze diensten. Herwerk de tekst zodanig dat de voordelen voor de bezoeker duidelijk worden. - Dit is misschien een subjectief gegeven, maar een lange zoekbox met daaronder een kleine button "zoek" vind ik grafisch een don't. - Bij mij staat de website links in de browser. Gevolg is dat rechts er een grote witte ruimte is. Een idee is de website te centreren. - Op de contact-pagina: Het is leuk voor de persoon in kwestie, maar de e-mails van alle leden van het management opnoemen heeft geen nut. - Bij "onze klanten" staat vermeld: "Onder het kopje "bedrijven / verenigingen" staat vermeld wie de belangrijkste klanten van Prestar zijn." Enerzijds vind ik geen bedrijven als ik op die button klik. Anderzijds vind ik dit een zeer gevaarlijke zin. Als je daar klanten noemt en een bedrijf dat ook klant is bij jullie ziet zichzelf er niet bijstaan, kan hij concluderen dat hij niet als belangrijk aanzien wordt( Ook al is hij niet heel belangrijk, je kan een klant best altijd het gevoel geven dat hij belangrijk is). Ik zou eerder opteren voor " Onder "Bedrijven/verenigingen" ( maak hier een hyperlink van naar de desbetreffende pagina) vindt u de bedrijven waar wij reeds met hebben samengewerkt. - Als ik bovenaan op alle buttons klik, zie ik onmiddelijk dat de titels van de desbetreffende pagina's niet dezelfde lettertype en grootte hebben. Ik zou opteren voor alle titels dezelfde opmaak te geven. - Je gebruikt nu twee navigatiebalken, bovenaan en links. Ik zou één van de twee verwijderen( mijn voorkeur gaat naar het behouden van de linke balk). Als je enkel de linkse balk houdt zou ik een dropdown menu gebruiken. Zo krijgen bezoekers alle opties te zien als ze op een button klikken, maar hebben ook nog het overzicht over de andere knoppen. - Zoals eerder vermeld in dit topic staat het inloggebied op een vreemde plaats. Ook de titel is niet optimaal( maak gebruik van noemen van de desbetreffende pagina in de titel). - Ook handig is het gebruik van een mod_rewrite. Zo kunnen bezoekers ook deels uit de url afleiden waar ze zich bevinden op de website.
  12. ( Off-topic) In je beginpost geef je aan dat je een bedrijfje begonnen bent. Ik neem aan dat je dan ook een kvk- en een BTW-nummer hebt. Ik vond het nergens terug op de website. Best dat je dat ook vermeld bij contact. On-topic: Heb je ook al bedrijven benaderd om deze producten te verkopen? Bij het zien van je producten moet ik onmiddelijk denken aan campings. Het systeem weegt niet veel, dus inbouwen in een caravan is mogelijk. Mensen die vaak reizen met hun caravan zullen er de voordelen van zien en er interesse in hebben( je moest maar eens op een camping komen waar de hygiëne en de faciliteiten niet top zijn). Je marge is dan lager zijn, maar het aantal verkochte producten hoger.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.