Ga naar inhoud

Wigbolt

Legend
  • Aantal berichten

    1017
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Forum antwoorden

  1. Wigbolt's bericht in eigen saus op de markt brengen was marked as the answer   
    Welkom op ondernemersforum Higherlevel.

    Anderhalf jaar geleden hadden we het hier ook over sauzen. Johnprisirie, heb je ambities voor komende zomer?
     
    Mvg,
     
    Wigbolt
  2. Wigbolt's bericht in eigen saus op de markt brengen was marked as the answer   
    Welkom op ondernemersforum Higherlevel.

    Anderhalf jaar geleden hadden we het hier ook over sauzen. Johnprisirie, heb je ambities voor komende zomer?
     
    Mvg,
     
    Wigbolt
  3. Wigbolt's bericht in kosten factureren zonder schriftelijk akkoord was marked as the answer   
    Wat is de branche en het typische orderbedrag? En hebben opdrachtgevers inkoopvoorwaarden?
     
    Hoe luiden jouw of jullie algemene voorwaarden en worden deze al in de mail van toepassing verklaard en als bijlage toegevoegd?
     
    Hoe geeft de klant aan 'kom maar langs' of 'ja is goed doe maar'? Is dit schriftelijk (per e-mail) of mondeling (telefonisch)?

    Het lijkt mij een kwestie van ondernemersrisico's zoveel mogelijk uitsluiten door zelf schriftelijk en helder te communiceren.
     
    Heb je nu een concreet probleem of wat is mis met het versturen van een expliciete (schriftelijke) bevestiging?

     
    Indien bekend, betrek ik ook wel een tweede algemeen of functioneel mailadres in een orderbevestiging.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    Wigbolt
  4. Wigbolt's bericht in kosten factureren zonder schriftelijk akkoord was marked as the answer   
    Wat is de branche en het typische orderbedrag? En hebben opdrachtgevers inkoopvoorwaarden?
     
    Hoe luiden jouw of jullie algemene voorwaarden en worden deze al in de mail van toepassing verklaard en als bijlage toegevoegd?
     
    Hoe geeft de klant aan 'kom maar langs' of 'ja is goed doe maar'? Is dit schriftelijk (per e-mail) of mondeling (telefonisch)?

    Het lijkt mij een kwestie van ondernemersrisico's zoveel mogelijk uitsluiten door zelf schriftelijk en helder te communiceren.
     
    Heb je nu een concreet probleem of wat is mis met het versturen van een expliciete (schriftelijke) bevestiging?

     
    Indien bekend, betrek ik ook wel een tweede algemeen of functioneel mailadres in een orderbevestiging.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    Wigbolt
  5. Wigbolt's bericht in kosten factureren zonder schriftelijk akkoord was marked as the answer   
    Wat is de branche en het typische orderbedrag? En hebben opdrachtgevers inkoopvoorwaarden?
     
    Hoe luiden jouw of jullie algemene voorwaarden en worden deze al in de mail van toepassing verklaard en als bijlage toegevoegd?
     
    Hoe geeft de klant aan 'kom maar langs' of 'ja is goed doe maar'? Is dit schriftelijk (per e-mail) of mondeling (telefonisch)?

    Het lijkt mij een kwestie van ondernemersrisico's zoveel mogelijk uitsluiten door zelf schriftelijk en helder te communiceren.
     
    Heb je nu een concreet probleem of wat is mis met het versturen van een expliciete (schriftelijke) bevestiging?

     
    Indien bekend, betrek ik ook wel een tweede algemeen of functioneel mailadres in een orderbevestiging.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    Wigbolt
  6. Wigbolt's bericht in Nieuwe domeinnaamregistratie en oude social media-accounts met zelfde naam was marked as the answer   
    https://blog.iusmentis.com/2017/04/05/twitteraccount-kapen-verlopen-domein-hoe-legaal-is/
  7. Wigbolt's bericht in Raar huurcontract bedrijfspand? [verantwoordelijkheid onderhoud] was marked as the answer   
    Hebben jullie elkaar inmiddels buiten dit forum gevonden? Dat lijkt mij namelijk niet meer dan logisch.
     
    Mooi toch, binnen drie uur juridische bijstand gevonden dankzij ondernemersforum Higherlevel. Dit lijkt mij zeer waardevol voor de komende twee of drie jaar huurder- of ondernemerschap.
     
    Mvg,
     
    Wigbolt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.