Mylifetime

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Mylifetime's trofeeën

  1. Sorry, late reactie. Had even niet de tijd eerder te reageren. Heb mijn klant inmiddels gebeld en via zijn voicemail een bericht achter gelaten. De klant heeft beloofd de rekening deze week te betalen. Was er niet aan toe gekomen vanwege een verhuizing. Als dit alsnog niet gebeurt, ga ik een incassobureau inschakelen.
  2. Ik heb voor het eerst ook zo'n klant die niet betaald. Eerst de factuur niet en nu is er op de betalingsherinnering ook al niets gedaan. Heb gebeld, maar werd niet opgenomen. Het gaat hier wel om een bedrag van € 900,-. Mag ik nu bij de eerste aanmaning extra kosten rekenen? Wat is nu verstandig? Een aanmaning versturen en anders een incasso bureau inschakelen en die kosten doorberekenen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.