Jump to content

huur.nl

Junior
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    www.marketingfacts.n

Company info

  • Location
    Nijmegen
  • Phone number
    024 - 359 44
  • Branch
    Personeel & opleidingen
  • Website address
  1. Beste Frans, Ik heb je per mail een reactie gestuurd. Groeten, Michael van Helden directshop.nl
  2. Beste Frans, Ik heb nu contact met het storingsnummer van IS en wordt als het goed is zo teruggebelt. Ik houd je op de hoogte. Groeten, Michael van Helden Directshop.nl
  3. Beste Joost, Mooie voordelen voor een eigen holding. Als ik onderstaand verhaal lees, zie ik alleen ook wel een nadeel. http://www.belastingbelangen.nl/home_artikelen/Netto_managementfee_is_gebruikelijk_loon_DGA Hoe zie jij dit in verhouding tot de voordelen die je net noemde? Alvast bedankt voor je antwoord.
  4. WIl je per se voor open source gaan? Mod-edit: link verwijderd
  5. Er zijn wel voldoende (grote) bedrijven die deze kennis / techniek nog niet voldoende ingezet hebben. Echt een gemiste kans. Juist Google waardeert ook wel de actualiteit - mits op de juiste manier gepresenteerd. Nieuwe content wordt hoger geplaatst in de zoekresultaten.
  6. Ik heb je webwinkel nog even bekeken. Je mist nog een duidelijk pagina over je klantenservice. Laat vooraf op een dergelijke pagina zien hoe klanten je kunnen benaderen. Email en bij voorkeur ook per telefoon (geen 0900 nummer). Het helpt als je er bij zet dat je (doorgaans) binnen 24 reageert. Daarnaast kun je hier zaken inzetten over de betaling. Daar voeg je ook bij of je extra kosten berekent voor transport en/of diverse betaling methoden. Bv iDEAL gratis. Vermeld ook je retourprocedure. Je bent toch verplicht om je aan bepaalde richtlijnen te houden. Vermeld dit dan vooraf. Daarmee wek je vertrouwen. Houd deze pagina duidelijk en overzichtelijk. Een paar iconen per alinea / onderwerp kunnen hierbij helpen. Zie voor een voorbeeld Ik hoop je hiermee weer wat op weg geholpen te hebben.
  7. Laatst heb ik onderstaand boek gelezen. Ik vond het erg nuttig en interessant. Juist heel concreet. Zie: Calimeromarketing 2.0 Het is wel geschreven voor wat kleinere ondernemingen, maar ik weet zeker dat je hier ook concrete zaken uit kunt halen.
  8. Ik zou niet zomaar geld weggeven. Ik zou iets 'weggeven' waar je zelf (indirect) ook nog iets aan hebt. Denk bijvoorbeeld aan een korting op je producten.
  9. Als het mijn eigen webwinkel was zou ik kijken of je nog meer aan SEO kunt doen. Ik weet niet of dat met je huidige pakket gemakkelijk kan, maar daar is zeker nog winst te behalen. Deze eenmalige investering in tijd / geld, levert je een structurele verbetering op. De investering kan zitten in de techniek, maar ook in inhoud. Bijvoorbeeld de naamgeving van je productcategorien of producten zelf. Op welke termen wordt het meest gezocht. Maak je gebruik van landing pages? Deze zijn goed om in te stellen bij Google Adwords, maar ook als ingang voor de organische zoekresultaten. Het kan zeker een toevoeging zijn om je aan te melden bij de genoemde sites. Het past waarschijnlijk best goed bij je doelgroep en levert je weer inlinks op, maar je moet ook daar weer tijd voor vrijmaken. Als je er voor gaat, moet je er ook echt voor gaan. Kun je hier wat mee?
  10. Gezien de genoemde budgetten zou ik nog niet investeren in een keurmerk. Je kunt je geld beter stoppen in je webshop, online zichtbaarheid en evt. optimalisatie (van de processen) - nadat - je live bent.
  11. Zorg voor een aantrekkelijke inhoud. Schrijf alleen zaken op die je zelf ook echt zou willen lezen. Ga geen nieuwsbrief maken om de inhoud en omdat je vind dat je elke maand minimaal vijf onderwerpen moet hebben. Als je eens een keer 'maar' twee hele interessante onderwerpen hebt is het ook goed. Zet bovenaan in je nieuwsbrief ook de (twee of vijf) onderwerpen, zodat lezers direct kunnen zien wat er allemaal te lezen is. Ik zag hem al voorbij komen, maar zorg inderdaad voor een goed pakket. Hiermee kun je een uniforme huisstijl hanteren, ontdubbelen (per e-mail erg belangrijk) en zorg voor de juiste opt-in en opt-out methoden, zodat je aan de nieuwe regelgeving voldoet. Succes !
  12. Overigens kun je op meerdere manier betalen dan alleen met credit card. Volgens mij kun je ook vooraf een storting van een bepaald bedrag doen. Dat kun je dan gewoon via de bank overmaken.
  13. Als je kiest voor voor 'helemaal niets', overweeg dan: Je kunt ook een mooie email opstellen (met relevante foto en tekst) en dus je klanten mailen. Wel meer van deze tijd, duurzaam verantwoord ;-) en het is kosten effectief.
  14. Ik zou zeggen: Ligt er aan hoe je bedrijf in elkaar steekt. Is je webshop je bedrijf (de enige activiteit), houdt het dan op 1 site, je webshop. Heb je een bedrijf en is je webshop een onderdeel van je totale dienstverlening, spreid het geheel dan over twee websites. 1. Een corporate website (met inhoudelijk informatie over je bedrijf, met uiteraard een link naar: 2. Een webshop met je producten.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept