Bram de Vos

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Bram
  • Achternaam
    de Vos

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam

Bram de Vos's trofeeën

  1. Beste Erik, Goed dat je zo kritisch bent, dat helpt alleen maar de voor- & nadelen helder te krijgen voor lezers van dit forum. In principe is Yuky een online boekhoudprogramma, met de mogelijkheid om facturen te genereren, bankafschriften in te lezen en indien gewenst zelf boekingen aan te maken. Alleen biedt Yuki deze software aan in combinatie met een set diensten die het leven van een ondernemer makkelijker maken zoals het genereren van boekingen op basis van gescande documenten, het automatisch aanmaken van debiteuren & crediteuren, het matchen van betalingen die niet automatisch gematched zijn, etc. Deze diensten zijn een combinatie tussen slimme software en deskundige mensen. In vergelijking met zelf de boeking invoeren ten opzichte van scannen en dan door Yuki laten boeken zie ik de volgende verschillen: 1) Tijd, het scannen van bijvoorbeeld inkoopfacturen gaat veel sneller dan dat je alles zelf moet overtikken, crediteur aanmaken, nummeren, rekeningnummer kiezen, etc. 2) Kennis, voor het aanmaken van boekingen heb je zelfs met de nieuwste software nog enige boekhoudkennis nodig. Het scannen kan iedereen. 3) Digitaal archief, bij scannen heb je direct je document aan de boeking hangen, en kan je deze online opvragen, doorzoeken, printen, etc. Vind je als ondernemer boekhouden leuk en wil je graag zelf boeken dan is Yuki waarschijnlijk niet de juiste keuze. Wil je als ondernemer zo weinig mogelijk tijd besteden aan je boekhouding dan is Yuki een kostenefficiënt alternatief voor het opsturen van alle documenten naar een administratiekantoor. Groeten, Bram
  2. Best Eric, Bedankt voor het warme welkom om het forum van Higherlevel ;D Mijn naam en bedrijfsnaam staan netjes bij het bericht, dus Google even als je het niet vertrouwd, en nee we worden ook niet betaald door Yuki. We zijn gewoon een tevreden klant, niets meer niets minder. Het verschil met het opsturen van de boekhouding in mapjes is de snelheid van verwerken, binnen 24 uur is alles actueel, en de kosten. We betalen 0,95 cent per document gegarandeerd. De meeste boekhouders werken per uur waardoor je maar moet afwachten wat de kosten worden. Daarnaast komen ook steeds meer facturen digitaal binnen, deze kan je direct naar het systeem mailen, scheelt toch weer een paar bomen. Het was een eis van ons dat de transacties in Nederlands worden verwerkt door een aantal vaste mensen bij Yuki. Ik heb er geen behoefte aan dat Jan en alleman mijn adminstratie ziet. Het geheim van Yuki is slimme technologie. De computer doet het grootste deel van het tikwerk wat nog voordeliger is dan offshoring in bijvoorbeeld Africa. Groeten, Bram
  3. Wij zijn sinds een half jaar volledig overgestapt op Yuki, hiervoor werkten we met Afas Small Business 2008, overigens een prima pakket. Reden om naar Yuki te gaan is de verwachtte tijdbesparing bij het overtikken van informatie vanaf facturen naar het boekhoudsysteem. In eerste instantie vond ik de marketing van Yuki wat vaag maar een gesprek met directeur Han Knorren (die mij pro-actief belde, dat zouden meer bedrijven moeten doen) gaf mij een duidelijk beeld van de mogelijkheden en onmogelijkheden van Yuki. We scannen alle verkoopfacturen (die uit een branche specifiek pakket komen), inkoopfacturen en bankafschriften en kasstaten wekelijks in met onze HP Officejet 8500 pro printer. Yuki maakt alle debiteuren, crediteuren & boekingen aan. Aangezien ik zelf een administratieve achtergrond heb controleer ik zelf regelmatig alle boekingen maar dit kun je ook door een accountant laten doen. Correcties kan je zelf eenvoudig doorvoeren of door Yuki uit laten voeren. De online software is zeer gebruiksvriendelijk en geeft een actueel beeld van je bedrijf door de verwerking binnen 24 uur. Zo verwacht ik de complete balans, verlies & winst rekening over 2009 eind deze week in concept al gereed te hebben. Je ziet wel dat Yuki een pakket in ontwikkeling is, nog niet alle interfaces zijn even logisch en soms wil een functie wel een niet werken. Ook worden documenten wel eens verkeerd geboekt maar deze problemen worden snel opgelost door je contactpersoon die je kan mailen en bellen. Kortom als je een niet al te complexe adminstratieve eisen hebt dan is Yuki een unieke innovatieve oplossing, die ik zeker iedereen aan kan raden. Mochten mensen nog specifieke vragen hebben reageer dan even...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.