Jump to content

Brandon Kindt

Super Senior
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Industrieweg 30-10, Maarssen, 3606AS, Netherlands
  • First name
    Brandon
  • Last name
    Kindt
  • Company or organization name
    Correctnet C.V.
  • Website address
  • How did you find us:
    anders
  • Skype

Register

  • What age group do you belong to?
    < 18
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  1. Zie fotos voor ons (nog) kleine magazijn!
  2. Beste lezer, Wij willen een Renault Espace (2e hands) overkopen van iemand en op de zaak zetten. Waar moet ik allemaal rekening meehouden en wat is er allemaal aftrekbaar? Groet, Brandon
  3. Het is niet netjes maar als jij niets met hem op papier hebt staan over het idee of over concurrentiebeding etc. Kan je niks doen..
  4. Beste mede lezer, Momenteel zijn wij een VOF en gaan morgen een LTD oprichten, kunnen wij onze huidige KvK aanpassen of krijgen wij dan een nieuw KvK nummer? [titel aangepast - mod]
  5. Ik zou de header aanpassen. De header is erg onscherp. >;(
  6. Makkelijker kunnen ze het niet maken.. ;D
  7. Bij de Rabobank weet ik uit ervaring dat je elke naam kan invullen. Ik heb namelijk wel eens voor de grap dit uitgetest en t.n.v. Koning Hasan gedaan. Vanaf Rabobank naar ING kan wel met een andere naam maar vanaf ING naar andere bank kan weer niet. :)
  8. Ik vindt de website in een perfect mooie stijl. Het oogt zakelijk en ook normaal zeg maar.. Ik zou er weinig aan veranderen. Als je teveel veranderd dan herkennen sommige klanten je niet meer.
  9. Wij werken zelf samen met een LTD en dat gaat prima.. Het gaat er ook om hoe JIJ je presenteert naar buiten toe.
  10. Dit is zover ik weet 24 uur dus is gewoon een privé opname en dan terug boeken.. Doe ik ook wel eens bij familie..
  11. Daarom nemen wij altijd de volgende stappen als hoster: - E-mailen - 2e E-mail - Per post - Telefoontje Dan hebben we ondertussen wel met de klant gesproken, dit is weer een typisch gevalletje van: "Ons geld is al binnen en het maakt ons niet. "
  12. Hoi Jasper, Wij maken gebruik van Belcentrale en hebben zeer veel mogelijkheden, kijk eens op hun website: www.belcentrale.nl :)
  13. Dat is positiever dan ik dacht. Wellicht kan je het op een akkoordje gooien met je huidige provider bij verlenging van je pakket (mits je tevreden bent natuurlijk). Inderdaad positief, alleen jammer dat er hosting bedrijven zijn die dubbele winst willen maken op dit "soort" zaken.. Zelf zijn wij SIDN deelnemer en rekenen gewoon de inkoopprijs, het kan namelijk 100 redenen hebben wat er ook gebeurt als de klant de quarantaine kosten betaald zijn wij al tevreden.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept