Jump to content

Jvreeswijk

Senior
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

Reputation

4

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

Vision

  • I'm looking for people who
    Mij kunnen adviseren over bedrijfsvoering of die ik kan helpen met alles m.b.t. tot zijn of haar internet strategie.
  • My opinion about entrepeneurship
    Ondernemerschap draait om een bepaald type gedrag en om een aangeboren missie. Het zichtbare resultaat is dat er iets van niets is gemaakt

Recent activities

  1. Ik heb even snel een blik geworpen op je website. Het ziet er in grote lijnen uit. Eerste indruk voelt goed aan. Ik zie nu even snel de volgende verbeteringen op website niveau: Call to actions groen maken. Staat minder mooi, maar daardoor vallen ze meer op. Op achterliggende pagina’s, bijv /auto-verkopen, staan alinea’s met lange regels. Dat leest niet zo prettig. Een ezelsbruggetje: Maximaal 12 woorden op een regel. De teksten zijn duidelijk. Maar ze mogen van mij wel iets korter en straight to the point. De testimonials zijn nu niet goed herleidbaar op je landingspagina’s. Ik zou per profiel aangeven via welk kanaal die geplaatst is. Dan lijken ze direct ‘echter’. Op de FAQ pagina zou ik de hele vraag klikbaar maken en niet alleen het pijltje. Heb je al SEO / SEA conversie geoptimaliseerde landingspagina’s. Die lijken nog te missen. Blog ziet er goed uit. Alleen zou ik daar ook de tekstregels iets meer inkorten. Ik zou je aanmeld formulier niet op een rode achtergrond zetten. Het is erg smaak gevoelig en maakt het niet duidelijker. Je call to action om naar de volgende pagina te gaan valt daardoor volledig weg. Ik hoop dat je hier iets mee kan.
  2. Leuk concept. Er is nog wel ruimte voor verbetering. Ik heb dit verdienmodel niet eerder voorbij zien komen en ik ben bij aardig wat platformen betrokken. Ik ben alleen bang dat het met deze insteek niet goed gaat werken. Ik begrijp dat je de lezers niet ‘kosteloos’ te veel weg wilt geven, maar met deze aanpak ga jij je hele organische bereik missen. Ik zou er daarom voor kiezen om per artikel meer tekst weg te geven. Google gaat de artikelen dan beter indexeren en dat kan gratis relevante bezoekers via Google opleveren. Je kan daar met het schrijven van de artikelen goed rekening mee houden. Je kan ook een beetje afkijken bij FD.nl. Fd.nl geeft bijvoorbeeld aan bepaalde lezers het artikel gratis weg. Wanneer die lezer het artikel vervolgens deelt, dan moet de volgende lezer daarvoor betalen. Die volgende lezer acht dat artikel eerder als interessant, omdat diegene door een bekende getipt is en is er daarom eerder toe bereid om daarvoor te betalen. Ik zou ook het aantal views per artikel tonen. Je kan dan veel gelezen artikelen een vlammetje (HOT) geven. Ook dit kan ervoor zorgen dat andere lezers die artikelen eerder zullen gaan lezen. Op SEO gebied kan het allemaal nog wel iets beter. Koppen zoals ‘login alstublieft’ staan bijvoorbeeld in een H2, terwijl je daar waarschijnlijk niet op gevonden wilt worden. Maar waarschijnlijk is de SEO / SEA strategie nog niet echt uitgewerkt. Ik mis ook nog landingspagina’s met heldere call to actions waarmee je bijvoorbeeld auteurs kan aanspreken om zich te registreren en dergelijke. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept