Jump to content

Jvreeswijk

Senior
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

Vision

  • I'm looking for people who
    Mij kunnen adviseren over bedrijfsvoering of die ik kan helpen met alles m.b.t. tot zijn of haar internet strategie.
  • My opinion about entrepeneurship
    Ondernemerschap draait om een bepaald type gedrag en om een aangeboren missie. Het zichtbare resultaat is dat er iets van niets is gemaakt
  1. Ik heb even snel een blik geworpen op je website. Het ziet er in grote lijnen uit. Eerste indruk voelt goed aan. Ik zie nu even snel de volgende verbeteringen op website niveau: Call to actions groen maken. Staat minder mooi, maar daardoor vallen ze meer op. Op achterliggende pagina’s, bijv /auto-verkopen, staan alinea’s met lange regels. Dat leest niet zo prettig. Een ezelsbruggetje: Maximaal 12 woorden op een regel. De teksten zijn duidelijk. Maar ze mogen van mij wel iets korter en straight to the point. De testimonials zijn nu niet goed herleidbaar op je landingspagina’s. Ik zou per profiel aangeven via welk kanaal die geplaatst is. Dan lijken ze direct ‘echter’. Op de FAQ pagina zou ik de hele vraag klikbaar maken en niet alleen het pijltje. Heb je al SEO / SEA conversie geoptimaliseerde landingspagina’s. Die lijken nog te missen. Blog ziet er goed uit. Alleen zou ik daar ook de tekstregels iets meer inkorten. Ik zou je aanmeld formulier niet op een rode achtergrond zetten. Het is erg smaak gevoelig en maakt het niet duidelijker. Je call to action om naar de volgende pagina te gaan valt daardoor volledig weg. Ik hoop dat je hier iets mee kan.
  2. Leuk concept. Er is nog wel ruimte voor verbetering. Ik heb dit verdienmodel niet eerder voorbij zien komen en ik ben bij aardig wat platformen betrokken. Ik ben alleen bang dat het met deze insteek niet goed gaat werken. Ik begrijp dat je de lezers niet ‘kosteloos’ te veel weg wilt geven, maar met deze aanpak ga jij je hele organische bereik missen. Ik zou er daarom voor kiezen om per artikel meer tekst weg te geven. Google gaat de artikelen dan beter indexeren en dat kan gratis relevante bezoekers via Google opleveren. Je kan daar met het schrijven van de artikelen goed rekening mee houden. Je kan ook een beetje afkijken bij FD.nl. Fd.nl geeft bijvoorbeeld aan bepaalde lezers het artikel gratis weg. Wanneer die lezer het artikel vervolgens deelt, dan moet de volgende lezer daarvoor betalen. Die volgende lezer acht dat artikel eerder als interessant, omdat diegene door een bekende getipt is en is er daarom eerder toe bereid om daarvoor te betalen. Ik zou ook het aantal views per artikel tonen. Je kan dan veel gelezen artikelen een vlammetje (HOT) geven. Ook dit kan ervoor zorgen dat andere lezers die artikelen eerder zullen gaan lezen. Op SEO gebied kan het allemaal nog wel iets beter. Koppen zoals ‘login alstublieft’ staan bijvoorbeeld in een H2, terwijl je daar waarschijnlijk niet op gevonden wilt worden. Maar waarschijnlijk is de SEO / SEA strategie nog niet echt uitgewerkt. Ik mis ook nog landingspagina’s met heldere call to actions waarmee je bijvoorbeeld auteurs kan aanspreken om zich te registreren en dergelijke. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
  3. Hi, Ik heb even snel naar je website gekeken. Of het nu een mooie website is of niet maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het is belangrijk dat de website logisch is en het mensen triggerd om contact met jou op te nemen. Dit gebeurd over het algemeen via een website die vooral overtuigend is, qua tekst en qua beeld. Website dingen: Er zijn aardig wat 'website dingen' die beter kunnen. Hieronder de belangrijkste: Je mist heldere call to actions. De tekst in de rode knop is te lang. Maak hem kort en krachtig. Bijvoorbeeld: Offerte aanvragen met een pijl erin. Geef die knop ook een lekker afstekende kleur. Maak hem vooral groen. Op de pagina voor crowdfunding zie ik nu twee rode blokken. Daarmee krijg je keuzestress. Maak je call to actions (knoppen) daarom groen, dan is het probleem getakeld. De teksten zijn te lang. Voeg meer duidelijke H2 koppen toe tussen de tekst. Men kan dan makkelijker scannen. Zet vooral nog wat extra call to actions tussen de teksten, waarmee je verwijst naar aparte pagina's met daarop meer diepgang. Zet je USP's in de header; Voeg goede contact mogelijkheden toe in de header; Maak je header minder hoog. Daardoor krijg je meer content (incl formulier) boven de vouw; Zet in het formulier alleen die velden die jij ook echt nodig hebt om verder te kunnen. Zet ook ook belofte in het formulier, bijvoorbeeld: binnen 2 uur reactie. En toon juist bij je formulier o.a. de gemiddelde beoordeling van je bedrijf. Alle onbewuste vragen moeten beantwoord zijn voordat men contact met je opneemt. Iedereen denkt: Is dit bedrijf wel echt goed? Hoe lang zal het duren voor ik een reactie krijg etc. Zeg ook even dat je vertrouwelijk met de gegevens van je klant omgaat. Op je contact pagina staat het woord contactformulier. Dat soort woorden moet je niet gebruiken. Het zet je bezoeker niet aan tot actie. in plaats van die kop zal het woord Stel uw vraag meer acties opleveren. Google dingen: Zoekwoord optimalisatie: Optimaliseer je pagina’s voor google. Belangrijke termen voor jou: Bedrijfsfilm laten maken, bedrijfsvideo maker etc. Deze zoekwoorden komen niet terug op je website. Zorg ervoor dat de zoekwoorden terugkomen in enkele koppen. Maar ook in je tekst en meta data. Zorg voor een zoekwoord-dichtheid van zo’n 3%. Dan weet je zeker dat Google begrijpt dat je op die woorden gevonden wilt worden. Link structuur: Je geeft op iedere pagina 10 links (stemmen) weg naar andere websites. Je moet juist zoveel mogelijk links naar jouw website krijgen en zo min mogelijk weggeven. Dit zijn slechts enkele verbeteringen die los staan van de uitstraling. De uitstraling is vaak een kwestie van smaak. Succes!
  4. Is het teruggeven van de BV aan de verhuurder ook schriftelijk vastgelegd? Dan lijkt de verhuurder nu de wettelijke eigenaar. Wanneer de verhuurder nu de eigenaar is, dan zal de verhuurder ook tot betaling moeten overgaan. Uiteraard alleen wanneer de factuur klopt. De factuurdatum ligt namelijk later dan de overdracht van de BV heeft plaatsgevonden.
  5. Wat mij betreft is eHerkenning de toekomst. Wij hebben ook een E-herkenning op de zaak. Volgens mij is E-herkenning puur voor overheid gerelateerde zaken. Het is een soort DigiID voor jouw bedrijf. Daarmee kan jij jouw offertes waarschijnlijk nooit geaccepteerd krijgen :(.
  6. Nee, deze komen eigenlijk allemaal in de spamfolder terecht.
  7. Voordat je de plugin gebruikt misschien even handig om dit te bekijken: https://wordpress.org/support/view/plugin-reviews/yith-woocommerce-ajax-navigation?filter=1. Vaak worden de zoekfunctie, waar jij naar op zoek bent, gebaseerd op Elastic search. Er is helaas wel wat technische kennis vereist om dit te implementeren. Met elastic search blijft het zoeken, ongeacht een zeer groot aanbod, enorm soepel.
  8. Bij e-mail berichten met PDF documenten waarin het woord Factuur in het onderwerp staat, wordt de PDF bijlage automatisch opgeslagen op Dropbox. Exact Online haalt deze PDF documenten op en verwerkt dit automatisch. Een collega controleert het vervolgens in Exact Online. Alles is daardoor automatisch gearchiveerd en voor iedereen inzichtelijk.
  9. Bij ons geven klanten akkoord met slechts een klik. Werkt al jaren prima. Wij werken met Harvest. Daarin is dat mogelijk.
  10. Ik ben op zoek naar iemand die een app voor mij kan ontwikkelen. Ik heb zelf helemaal geen ervaring wat betreft het realiseren van apps en ben daarom op zoek naar een goede en betrouwbare ontwikkelaar. Weten jullie misschien iemand of ben jij diegene die ik zoek? Hieronder een summiere omschrijving van de app: Men moet kunnen zoeken naar content. Zoeken kan op land, provincie en plaats. Per gevonden item moet een foto met contactgegevens weergeven worden. De gegevens moeten geladen worden uit een MYSQL database en het beeldmateriaal van een FTP webserver. Gebruikers hebben de mogelijkheid een keuze te maken voor een bepaalde content. Na het maken van een keuze, moet men een foto kunnen maken en deze foto kunnen uploaden naar de website (website wordt in een parallel lopend project gerealiseerd). Bij het uploaden van de foto zal er automatisch een watermerk op de foto geplaatst worden. Voordat men een foto kan maken, moet er een account aangemaakt worden, account aanmaken kan met volgende gegevens (naam, beroep, e-mail adres, wachtwoord en plaats). Men kan de foto plaatsen wanneer men ingelogd is. De toegevoegde foto’s zijn niet met de app te bekijken, maar alleen op de website. Na het maken van een foto moet men deze kunnen plaatsen op Facebook, om zo naamsbekendheid te krijgen. Ik kijk met belangstelling uit naar jullie reactie.
  11. Ben ik benieuwd hoe je een one step checkout ontwerpt die voldoet aan de wet. Dat wil zeggen dat een klant, voordat de bestelling definitief geplaatst wordt, een totaaloverzicht van de bestelling en alle ingevoerde gegevens krijgt voordat de overeenkomst tot stand komt. (bron) Laad je dat na het invullen door de klant opnieuw in de pagina of komt er dan toch een tweede stap achteraan? EDIT bron even toegevoegd. Hoe wij dit zelf doen is als volgt: Aan de linkerkant kan de gebruiker zijn of haar gegevens invullen. Vervolgens kan de gebruiker in het midden de betaal en verzendoptie kiezen en ziet de gebruiker aan de rechtekrant een overzicht van zijn of haar bestelling. Voor dat de gebruiker op akkoord kan klikken, moet deze akkoord gaan met het plaatsen van de bestelling en de algemene voorwaarden. Na het plaatsen van een bestelling heeft de gebruiker de mogelijkheid de bestelling te wijzigen. Wanneer de gebruiker dat niet doet, zal de bestelling definitief zijn. Ik heb hier een aantal jaar gelerden een klein artikeltje over geschreven. Edit: Ik heb het artikel weg gehaald omdat dit misschien als spam gezien kan worden.
  12. Om het kort te zeggen wat Wouter zegt: huh? (Ben een leek idd) Wat de beste heer bedoelt is niet allemaal verschillende domeinnamen registreren voor Google, dit is achterhaald en in feite webspam. Je kan er mee wegkomen indien je unieke webshops hebt (net als bv Coolblue) maar als het weinig inhoud heeft en heel erg op elkaar lijkt ben je snel de lul. Je kan gereport worden namelijk en een Google webspam medewerker kan hier handmatig actie op ondernemen. Een betere oplossing is een goede pakkende naam verzinnen en vanuit daar handelen, bijvoorbeeld toppieshop.nl/aarbeien, toppieshop.nl/peren. Je kan profiteren van Google maar een merk opbouwen daarnaast is een stuk logischer dan 50 domeinnamen die 50 verschillende producten aanbieden. Helemaal als de webshops gerelateerd zijn. Uiteindelijk bepaalt zoals al aangegeven werd de authoriteit van je website of je bovenaan komt te staan, hoewel een keyword domeinnaam + authoriteit nog steeds overtreft. Gebruik geen streepjes en maakgeenhelelangedomeinnamen.nl beperk je tot twee woorden het liefst. Authoriteit is inkomende links, dit zou je tweede prioriteit moeten zijn na het live zetten van je webshop. Nee, ik doel niet op het registreren van meerdere domeinnamen. Daar heb je niks aan. Nieuwe domeinnamen krijgen namelijk niet automatisch bekendheid op het internet. Je kan daarom het beste alle pagina's op de website optimaliseren aan de hand van de informatie die je kan verkrijgen met de keyword tool, zie bovenstaand de uitleg hierover. Je hoeft ook geen speciale pagina's aan te maken, je kan uiteraard ook je productpagina's optimaliseren. Dit is zeker geen spam, wanneer je je netjes aan de regels houdt. De authoriteit heeft naar mijn mening niet veel met de vindbaarheid van je website te maken, maar dat kan ook komen door enige gebrek aan kennis op dit gebied. Wat naar mijn mening belangrijk is, is goed geoptimaliseerde pagina's, met een juiste zoekwoord dichtheid en een goede populariteit, die je kan verkrijgen met links vanaf andere websites naar je eigen webpagina's.
  13. Omdat F77 van plan is een webwinkel te beginnen, ging ik er van uit dat hij op de hoogte was van deze termen. Het komt er op neer dat je voordat je de content voor je website gaat schrijven, eerst goed onderzoek doet met de keyword tool van Google. Met deze tool kan je zien hoe vaak er op een bepaald woord gezocht wordt. Wanneer je dat weet, kan je de webpagina's goed optimaliseren op populaire zoektermen, hierdoor genereer je meer traffic.
  14. Gewoon een eenvoudige domeinnaam gebruiken. Vervolgens voor alle belangrijke zoektermen (herleiden met keyword tool van Google) een goede landingspagina opzetten en linken vanaf je homepage of vanaf een achterliggende pagina op het 2e niveau. Onthoud goed dat de info in de heading tags, meta tags, in samenwerking met overige inhoud op de pagina's goed bij elkaar aan sluiten. Tevens moet je broncode w3c strict, met een optimale html tekstverhouding en semantisch zijn. Dat is voor onpage zoekmachine optimalisatie belangrijk.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept