jochem.spekken

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Eindhoven

jochem.spekken's trofeeën

  1. Rambole met hun geweldig genoten. Dat getuigtg dat er een woordkunstenaar is beziggeweest! Had liever gewild dat ik hem zelf had bedacht :)
  2. Beste Marja, Voor jezelf beginnen is een spannende en uitdagende tijd! Lekker cliché, maar zeker de waarheid. Wat je allereerst duidelijk moet hebben, is wat je aanbied. In jouw geval is dat een djembe-workshop. Ga met deze dienst lekkere brainstormen. Welke associaties krijg je erbij? Waar kan je het allemaal wegzetten? Kan het therapeutisch werken? Kan het gebruikt worden voor teambuilding? Kun je het inzetten voor de professionele djembe speler? Bedenk daar een heel speelveld omheen en kies vervolgens een segment dat je wilt gaan benaderen. Hoe je dat doet? Ik geloof persoonlijk niet in flyeren, dm of e-mailings. Dat is 1000 - of meer in de leegte schieten en hopen dat er één iemand hapt. Met de persoon die hapt bouw je vervolgens geen lange relatie op. Probeer lekker de guerilla-marketing te voeren. Ga inderdaad bij verkooppunten djembe-workshops geven. Het geeft sfeer aan de muziekwinkel en de bezoeker neemt wellicht je workshop af. Ga eens langs bedrijven (ik verwacht vooral non-profit) en verkoop je workshop onder het motto teambuilding of ontspanning. Probeer ook eens bedrijven te interesseren om hun klantendagen op te frissen met een djembe-workshop etc etc. Mijn belangrijkste tip: denk zo breed mogelijk, filter een haalbare en rendabele doelgroep en laat zien wat je doet. Succes! Jochem Spekken www.deachtsaligheeden.nl PS. Ga ook eens aan de slag met Twitter en andere passende social media. Daar kun je je voordeel meedoen. Netwerken, netwerken en nog een netwerken!
  3. Ik ben van mening dat een bedrijfs- of merknaam niet bij uitstek een betekenis hoeft te hebben. Sterker nog, in veel gevallen komt dat zelf gemaakt over. Wat dacht je van bedrijfsnamen als: Vindex, Camex, Pentax...... en ga zo maar door. Daar raak je niet opgewonden van. Probeer eens op het gevoel in te spelen. Wat is Yahoo? Wat is Google? Wat is Hyves? Kijk naar wie je bent en niet wat je wilt zijn. En geef daar een verrassende draai aan. Of denk eens in metaforen. Dat maakt het geheel allemaal wat speelser en spannender.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.