Jump to content

Dirk_Julicher

Junior
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Houterveld 18, Swalmen, 6071GW, Netherlands
  • First name
    Dirk
  • Last name
    Julicher
  • Company or organization name
    Internet Marketing Allround
  • Website address
  • How did you find us:
    anders

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

Vision

  • I'm looking for people who
    Geïnteresseerd zijn in deskundig advies over internet marketing naar aanleiding van de ontwikkeling van een bestaande of nieuwe website.

    Veel ondernemers kennen de succesverhalen van internet marketing, maar weten niet hoe het voor hen kan werken. Deze mensen wil ik eerlijk en vooral begrijpelijk adviseren over de strategie en mogelijkheden.
  • My opinion about entrepeneurship
    Hard werken, service en kwaliteit leveren binnen een vakgebied waar je nooit genoeg van krijgt.
  • My opinion about innovation
    Zonder innovatie staan we stil. Juist door te innoveren komen we steeds een stap verder.
  1. Sander, 'Groups' is een menu item in LinkedIn, daar kun je naar groepen zoeken. LinkedIn is niet het instrument dat je gebruikt om potentiële klanten rechtstreeks te benaderen. Zie het gebruik meer zoals Higher Level. Discussieer mee, geef meningen en tips. Bouw daarnaast actief aan je netwerk en gebruik je netwerk. Het verschil met HL is dat je uiteindelijk wel recht op de man je diensten aan kan en mag bieden. Verwacht overigens geen snelle resultaten. Maar door wekelijks wat tijd in je netwerk te investeren, zal het uiteindelijk gaan opleveren. Ik vind het echt een sterk medium, dat je wel volgens de spelregels moet gebruiken. Hier kun je een een document downloaden dat de werking van LinkedIn heel duidelijk omschrijft. http://www.hoe-linkedin-nu-echt-gebruiken.com/nl-lightversion.html. Enkele hoofdstukken ontbreken, maar die vind je in het boek welke voor 2 tientjes te koop is.
  2. Hallo Sander, Gebruik maken van LinkedIn kan ik je absoluut aanraden. Aan de ene kant kost het je niets dan wat tijd. Aan de andere kant is het een plek waar je vooral in de groepen sector je doelgroep makkelijk kan vinden. Zoek maar eens binnen de groepen op 'eigen bedrijf' of 'ondernemer'. Wat betreft SEO en het inschakelen van een SEO bureau. Mocht je hier aan willen beginnen, zorg dan eerst dat een partij een gedegen zoekwoord analyse maakt. Niemand kan je garanties geven over topresultaten. Maar met een goede analyse kun je wel de beste persoonlijke keuze maken. Wil je een kans maken op een toppositie op het zoekwoord 'logo ontwerpen' dan zal de analyse zeer waarschijnlijk uitwijzen dat er veel concurrentie is en dat dat heel veel tijd kost en daarom een flinke investering mee brengt. Aan de andere kant zullen er zoekwoorden zijn waarop je meer kans maakt, maar waar het zoekverkeer kleiner is. D.m.v. een analyse kun je beter bepalen of het de investering waard is. Succes!
  3. Als je maximaal resultaat uit LinkedIn wilt halen kan ik je aanbevelen om niet alleen de handleiding van 'Hoe LinkedIn echt gebruiken' te downloaden, maar om het boek te kopen. Voor 2 tientjes heb je alle informatie compleet. In de handleiding zijn sommige toch wel belangrijke hoofdstukken weg gelaten. Als je je sites wilt optimaliseren voor de zoekmachines, dan kun je in LinkedIn een link (van PR 4-5) naar je site plaatsen. Het is aan te raden om te doen, maar veel meer mogelijkheden binnen LinkedIn om aan je positie binnen de zoekmachines te werken ken ik niet. Ik gebruik het in ieder geval in mijn linkbuilding en verder niet. Succes!
  4. Ik heb je site nogmaals bekeken en ik vind dat je hem verbeterd hebt. Je beschrijft in ieder geval je concrete diensten op de verschillende pagina's. Ik moet je diensten wel nog steeds zoeken. De pagina 'Marketing' bijvoorbeeld. Onderaan staat dat je advies geeft. Maak juist die woorden 'vet'. Alles is marketing voegt voor mij weinig toe, Ms&s geeft advies en werkt samen met... heeft wel meerwaarde voor mij. Succes!
  5. Vooropgesteld; mijn antwoord over LinkedIn is meer een gratis online tool die je kunt gebruiken ter promotie dan een directe tip voor Jacinta. Toch kan ook zij LinkedIn gebruiken. Er zijn bijvoorbeeld 17 Nederlandstalige groepen waarin het onderwerp mode valt. Onder andere een groep bestaande uit 293 leden van mode entrepreneurs. Door hierin mee te discussiëren over interessante onderwerpen en tips en adviezen te geven aan anderen ga je ook verkeer rondom je website creëren. Of dit direct de juist gekwalificeerde doelgroep voor Jacinta is, daar ben ik niet van overtuigd. Aan de andere kant zullen er vast hele netwerken van uitsluitend vrouwen te vinden zijn binnen het platform. Sluit je daarbij aan, laat je zien en een hoop vrouwen zullen je website gaan bezoeken. Twitter is een heel ander verhaal. Als je er bedrijfsmatig mee start moet je er goed over na hebben gedacht. Doe je dit niet, dan is het vaak verspilde moeite. Bij Twitter wil je relevante volgers bereiken. Maar hoe ga je juist die volgers bereiken en behouden? Dat is per organisatie en product verschillend en niet als losse praktijk tip te benoemen. Om volgers te bereiken en te behouden zijn er over het algemeen wel wat voorbeelden te noemen die voor je eigen situatie interessant kunnen zijn zoals: [*]Leuke/opmerkelijke actie (Zie post van Scaut) [*]Word nieuwsbron over een bepaald onderwerp [*]Ga andere personen volgen binnen je vakgebied en interesses [*]Reageer op tweets van Twitteraars met veel followers [*]Plaats een 'follow me' button op je website Het komt er in ieder geval op neer dat je iets te melden moet hebben of iets teweeg kan brengen. En je moet er de tijd voor nemen. Het is geen proces dat binnen een week staat. Wil je het bedrijfsmatig gebruiken, dan moet je er een plan voor opstellen en er een bepaalde periode voor uittrekken. Je kunt het zo creatief maken als je maar wilt.
  6. En als we het hebben over online promoten, dan zie ik mogelijkheden als LinkedIn en Twitter nog niet voorbij komen in de posts...
  7. Hallo Ms&s, Tijdens het bekijken van je site en met name de diensten die je aanbiedt dacht ik steeds: 'Maar wat doe je nu concreet?'. Ik lees/scan de pagina over marketing en vraag me af of je visitekaartjes zelf ontwerpt? Geef je advies, of ga je voor mij aan de slag? Dezelfde vragen stel ik mij bij 'sales'. Om antwoord te krijgen op mijn vragen ben ik de pagina's echt gaan lezen waarna ik uit kwam bij: 'Weten hoe wij werken? klik hier'. Die onderliggende pagina gaf mij al iets meer informatie waar ik nieuwsgierig naar was. Ik zou er echter niet bij uitkomen aangezien ik de pagina scan en niet lees. Werk daarom ook niet met de tekst, klik hier, in een link. Maak de tekst van de link bijvoorbeeld: Bekijk hier hoe wij werken. Of Bekijk hier onze aanpak. Overigens zou je mij als bezoeker van je site meer interesseren als ik meteen zou begrijpen wat jij voor mij kan betekenen en dus niet een pagina dieper hoef te graven daarvoor.
  8. 3-1 Nederland in finale tegen Argentinië... (Hoop ik) ;)
  9. Als je Google Adwords goed inzet krijg je meer en relevanter verkeer naar je website. Als het aantal verkopen tegen valt, kan dat ook betekenen dat je onvoldoende stuurt op conversie op de site. Daarmee wil ik aangeven dat niet alleen de campagne, maar zeker ook de landingspagina goed in elkaar moet zitten.
  10. Ik zie mijzelf niet snel deze smiley op mijn auto antenne bevestigen. Er zullen vast personen zijn die deze producten wel willen afnemen. Er moet een reden voor zijn, zoals een WK inderdaad. Wellicht kan het voor bedrijven nog interessant zijn. Ik denk aan een sticker die ik ooit ontving van een regionale televisiezender. Ontzettend veel personen plakte deze op hun auto, huis of GFT bak in de hoop de gelukkige winnaar van een dagprijs te worden. Ik wil hier mee aangeven dat je mensen ook een reden kan geven om een dergelijk product te gebruiken. Succes in ieder geval!
  11. Op verzoek van hoofdsponsor Hyundai heeft de FIFA zelfs besloten dat de Japanse sterspeler Keisuke Honda niet meer aan het WK mag deelnemen! ;)
  12. Beste Frank, Ik zie veel goede tips voorbij komen, maar ik mis een hele belangrijke namelijk; zoekmachine optimalisatie. Zeker als je Google adwords campagne veel bezoekers oplevert is het van belang om op de juiste woorden (en die zie je waarschijnlijk terug in je Adwords campagne) ook aan de linkerkant goed te scoren in de zoekmachines. Uiteindelijk betaal je daar geen kosten per klik op je advertentie... Ik zie dat je een nieuwe webshop wilt gaan bouwen. Bedenk je van tevoren heel goed welke mogelijkheden de webshop moet hebben. Weet ook of je webpagina's voor de zoekmachines wilt optimaliseren. Wil je dit achteraf aanpassen, dan kost het je veel extra tijd en geld. M.a.w. laat je ook goed inlichten door specialisten. Succes en groeten, Dirk Julicher
  13. Ik zie SEA en SEO als twee zeer bruikbare middelen om het relevante zoekverkeer naar je website te vergroten. Welke vorm het meest geschikt is, is afhankelijk van verschillende factoren. Denk aan: concurrentie op zoekwoorden, product/dienst, tijdsdruk en bijvoorbeeld de huidige status van een site (zijn er wel goede landingspagina's voor een Adwords campagne?) etc. Positief vind ik dat veel bedrijven starten met SEA om van daaruit het resultaat te meten. Als de resultaten positief zijn maakt men de keuze voor SEO. Je haalt dan heel veel informatie uit je SEA campagnes voor je SEO. Samenvattend vind ik het een niet beter als het ander, maar is het afhankelijk van de situatie. Daarnaast vullen SEA en SEO elkaar prima aan.
  14. Hele goede post Frank, ik ben er van overtuigd dat veel ondernemers hiermee geholpen zijn. Toch plaats ik een kanttekening bij onderstaande quote. Om misverstanden te voorkomen, je verhaal is behoorlijk compleet, overzichtelijk en voor iedereen te begrijpen. Een waar doe-het-zelf pakket is samengesteld. Chapeau daarvoor!! Toch durf ik te stellen dat voor veel ondernemers, in het kader van tijd is geld, het uitbesteden van SEO een kosten en baten voordeel oplevert. Waarom? Ten eerste kost SEO gewoonweg veel tijd, zeker als je het voor het eerst probeert toe te passen. Daarnaast is het vaak nog een kunst om de onderdelen van SEO die worden opgesomd juist toe te passen. Als voorbeeld het bepalen van de te optimaliseren keyword(combinatie). Je bedenkt een keyword combinatie waarop je gevonden wilt worden en toetst dit in de keywords tool. Ja, je ziet veel maandelijks zoekverkeer. Je weet dan echter nog niet hoeveel concurrentie er op dat zoekwoord zit en welke status deze concurrenten hebben op het web. Dit zijn uiteraard belangrijke factoren waarop je moet beslissen of je het juiste keyword te pakken hebt. Is er nog wel een reële kans om een goede positie te verkrijgen? Steek je tijd in SEO, maar haal je er wel voldoende rendement uit? Etc. SEO is zeker geen hogere wiskunde, laten we daar duidelijk over zijn. Maar om het hele proces optimaal uit voeren én in stand te houden, dat is moeilijker dan menigeen denkt.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept