cheetah

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

cheetah's trofeeën

  1. Gezien er vandaag nog steeds geen geld op de rekening stond heb ik wederom contact met Directpakket gehad. Ik ontving van hun een transactie overzicht welke ik bij Multipaysafe heb gecontroleerd. De transactie heeft plaatsgevonden op het tijdstip welke directpakket aangaf. Multipaysafe gaf te kennen dat hun met een vertraging werken van 2-3werkdagen. In deze kan directpakket er dus niets aan doen dat mijn geld nog niet geretourneerd is. Het is onderweg en komt helemaal goed. De vertraging zit bij MultiPaySave De afgelopen dagen loopt het contact prima! Beter dan bij menig bedrijf. Binnen enkele minuten reactie op emails. Daar dus geen klagen meer aan. Het lijkt erop dat de problemen serieus opgepakt worden.
  2. Zoals belooft even een update. Het is inmiddels maandag en het geld staat NIET! op mijn rekening. De heer fons van Directpakket laat wederom een steek liggen of rent pech hem achterna? Ik heb inmiddels weer het verzoek ingediend om mijn geld retourneren. Word vervolgd.
  3. Zojuist tot 2x toe contact gehad via emaili met fons van Directpakket. Hij zou mijn geld met Ideal hebben teruggestort. Controle op mijn rekening wees nog nergens naar, maar het is zaterdag en slechts een paar minuten geleden, dus ik hou even een slag om de arm. (voordeel van de twijfel). Zodra het geld binnen is zal ik jullie daarvan op de hoogte stellen.
  4. Voor iemand die twijfelt om verzendingen via Directpakket.eu te versturen adviseer ik met KLEM! niet doen!! Als je het toch doet, betaal dan op rekening. Eerst leveren dan betalen. Ik zal mijn motivatie uitleggen. Vorige week dinsdag had ik een pakket aangemeld voor verzending. Na enig aandringen werd dit pakket Vrijdag afgehaald. De ontvanger belde me zaterdag dat het pakket op afgeleverd stond, maar hun hadden niets ontvangen. Zowel zaterdag als maandag heb ik diverse telefoontjes en emails gestuurd naar directpakket. Echter niemand gaf thuis. Emails worden niet beantwoord en te telefoon eveneens niet. Vanochtend kreeg ik van Autogarage Geva in Geleen die zaken deed met Directpakket.eu een telefoontje. Ze hadden mijn laatste zending welke door Directpakket.eu als afgeleverd gesorteerd stond in hun bezit. Ze hadden al dagen geen contact meer gehad met de eigenaar van Directpakket.eu en deze weigert om de zendingen te komen halen en te versturen. Ik heb dus betaald voor een dienst die niet gaat gebeuren. Gelukkig kan ik mijn pakket bij de autogarage alsnog terug halen, maar mijn geld ben ik kwijt. Het bedrijf adviseerde me om geen zaken meer te doen met Directpakket.eu gezien hun zelfs geen response meer ontvangen. Afin, Dit is mijn ervaring..
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.