Veel tekst is wellicht nodig om hoog in Google te komen.
Er zijn maar weinig websites die met weinig tekst hoog in Google komen.
Tevens is het optimum van tekst - beeldverhouding ca 15 procent plaatje en 85 procent tekst.
Bij een bedrijf als FranconiQue gaat het de klant om de zogenaamde zekerheden. Het vertrouwen en de prijs. Wat ik overigens wel mis aan beeldmateriaal is bijvoorbeeld een vrachtwagen(die zijn er neem ik aan).
De website ziet er bijzonder goed uit. Dit soort websites produceren is altijd weer een uitdaging en kan alleen als de samenwerking en de input van de klant erg goed is. Desondanks krijg ik te weinig het gevoel van de website van een koeriersbedrijf, misschien is de website daar wel te mooi voor.
Enige echte slechte punt van de website is het filmpje op de pagina bedrijf. Dit filmpje laat zien dat FranconiQue op het behoorlijk unieke woord FranconiQue op nummer 1 in Google staat. Dit staat namelijk bijna iedere website. Hier bestaat zo vaak een misvatting over. Op nummer 1 in Google sta je namelijk pas echt als je gevonden wordt op dingen waar je op gevonden moet worden om wat te verkopen, dus bijvoorbeeld, koerier, koeriersbedrijf, of pakketje (laten) bezorgen.
Grappig detail is dat er op onze website deze week een stukje is verschenen over op nummer 1 in google en toch weinig bezoekers
Verder, mooie website en een bedrijf met een goede betrouwbare uitstraling. 90 punten voor onze concurrent webdesigner.