Alle bedrijven in

Junior
  • Aantal berichten

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Alle bedrijven in's trofeeën

  1. Er is vanuit Allebedrijvenin contact geweest met de heer Haan om onderstaande te bespreken. Helaas een grove fout die niet gemaakt had mogen worden.
  2. Beste Johan, Je hebt helemaal gelijk, dit kan niet en is zeer slordig. Helaas is de partnermailing door ons naar een oud e-mailbestand verstuurd. Hierdoor hebben ook uitgeschreven nieuwsbrieflezers de mail ontvangen. Erg slordig en nogmaals mijn excuses. Ik neem direct contact op met mijn collega die de nieuwsbrief verstuurt om alle gegevens van jou te verwijderen. Ik zou je graag een digitaal bloemetje willen sturen, maar ik denk dat je van ons liever geen e-mails meer ontvangt :). @Sabra: bedankt voor het aanbod. We hebben onlangs ons nieuwsbriefbestand helemaal opgeschoond en ik vertrouw erop dat er geen dingen meer fout gaan. Anders weten we nu met wie we contact op moeten nemen ;). Met vriendelijke groet, Sven Wiggers Allebedrijvenin
  3. Beste Johan, Mijn welgemeende excuses hiervoor, dit is inderdaad erg slordig. Ik zie dat er in ons systeem helaas iets mis is gegaan. Ik heb u nu opnieuw verwijderd uit al onze bestanden en nu kan ik u verzekeren dat u geen bericht meer van ons zult ontvangen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Sven Wiggers Allebedrijvenin
  4. Beste Johan, Vervelend dat u onze e-mailnieuwsbrieven nog steeds ongewenst ontvangt. Het is niet onze bedoeling geweest u lastig te vallen. Onze excuses voor het ongemak. U ontvangt onze nieuwsbrief omdat uw bedrijf in onze database geregistreerd staat. U heeft zich in het verleden aangemeld op een van onze lokale stadsportalen. Daarmee heeft u toestemming gegeven om van ons een nieuwsbrief of partnermailing te ontvangen. Hierdoor is uw e-mailadres meegenomen in deze mailing. Wij hebben niet eerder een uitschrijving op de nieuwsbrief van u ontvangen. Desalniettemin nemen wij uw reactie zeer serieus en zullen uw e-mail adres direct uit ons mailingbestand verwijderen. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers sven.wiggers@allebedrijvenin.nl Alle bedrijven in B.V.
  5. Geachte leden van het forum, We beseffen dat de inhoud van de e-mail om het account te activeren voor enige verwarring heeft gezorgd. De e-mail is nader bekeken en naar aanleiding van de feedback inhoudelijk gewijzigd. We willen benadrukken dat onze nieuwe klanten, naast deze e-mail, tevens een welkomstbevestiging en een voortgangsrapportage per e-mail ontvangen. We willen nogmaals onze dankbaarheid uitspreken voor elke vorm van geleverde feedback. Mochten er in de toekomst nog vragen of onduidelijkheden zijn waarbij wij kunnen helpen, dan kan iedereen mij via het onderstaande e-mailadres rechtstreeks bereiken. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers Sven.wiggers@allebedrijvenin.nl 0900 - 222 888 9
  6. Geachte leden van het forum, Vorige week zijn er op het forum diverse berichten verschenen met hierin feedback van onze klanten over ons product en onze service. We hebben desbetreffende personen telefonisch benaderd en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. We waarderen iedere vorm van feedback en streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden. Mochten er in de toekomst nog vragen of onduidelijkheden zijn waarbij wij kunnen helpen, dan kan iedereen mij via het onderstaande e-mailadres rechtstreeks bereiken. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers Sven.wiggers@allebedrijvenin.nl 0900 - 222 888 9
  7. Beste Peter en Walter, We willen jullie bedanken voor de feedback. Er is besloten het e-mailadres abonnementen@allebedrijvenin.nl aan te maken. Klanten die hun vermelding willen annuleren kunnen een bericht naar dit e-mailadres sturen en krijgen een autoreply dat het bericht is ontvangen. In eerdere berichten wordt gesuggereerd dat we ontvangen annuleringen en/of overige brieven negeren of zelfs vernietigen. We willen benadrukken dat dit absoluut nooit en te nimmer het geval is geweest. Alle ontvangen correspondentie wordt op een correcte wijze verwerkt. Mochten er nog vragen zijn over dit proces, dan kan er met mij contact opgenomen worden. Nogmaals bedankt voor de feedback en wij hopen hiermee het probleem opgelost te hebben. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers sven.wiggers@allebedrijvenin.nl
  8. Beste Willem, Ik begrijp uit uw bericht dat u geen behoefte heeft aan contact met Allebedrijvenin BV. Mocht u hier in de toekomst anders over denken, dan zou ik graag uw contactgegevens ontvangen om samen met u uw situatie door te nemen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers
  9. Beste Rollufje, Zou u mij uw contactgegevens kunnen e-mailen? Ik zorg dan dat er spoedig telefonisch contact met u opgenomen wordt om het bovenstaande te bespreken. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers sven.wiggers@allebedrijvenin.nl
  10. Maar dat vroeg ik niet - ik vroeg hoe jullie gaan voorkomen dat er misverstanden ontstaan rond het al of niet bij jullie aankomen van opzeggingen, per email of per post, want daar lag in ieder geval in het verleden een groot deel van de problemen. Ik heb liever dat u ze hier beantwoordt, dan hoef ik uw reaktie niet te kopieren en hier te plakken. Ik ben nogal lui, namelijk. Beste Peter, Opzeggingen kunnen per direct gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd. In onze welkomstbrief kunnen klanten duidelijk terug vinden voor wanneer zij uiterlijk het abonnement bij Allebedrijvenin op kunnen zeggen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over ons vernieuwde opzeggingsproces. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers sven.wiggers@allebedrijvenin.nl
  11. Beste Luc, Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding van uw bericht en de voorgaande berichten van andere leden van HigherLevel willen wij ter verduidelijking het nieuwe opzeggingsproces uitleggen. Opzeggingen kunnen gedaan worden middels brief, fax en e-mail. Met iedere klant die per e-mail opzegt nemen wij persoonlijk contact op. Mocht er met een klant binnen 2 werkdagen geen contact opgenomen zijn, dan kan het zijn dat de e-mail bij ons niet is aangekomen. Wij adviseren deze klanten dan om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 0900 – 222 888 9 (lokaal tarief). De opzeggingen die via brief of fax binnenkomen, worden binnen 2 werkdagen schriftelijk bevestigd. In onze welkomstbrief kunnen klanten duidelijk terug vinden voor wanneer zij uiterlijk het abonnement bij Allebedrijvenin op kunnen zeggen. Wij bekijken ieder probleem of iedere onduidelijkheid individueel en zoeken samen met de klant een passende oplossing. Wij zijn blij met alle ideeën en feedback en horen dit graag van jullie zodat wij hiermee iets kunnen doen. Jullie kunnen feedback kwijt op dit forum of het via e-mail naar mij sturen. Het is voor ons belangrijk om in dialoog te blijven met onze klanten zodat wij onze service hierop aan kunnen passen. Ook willen wij jullie herinneren aan het feit dat, als jullie nog problemen hebben, jullie mij je contactgegevens kunnen e-mailen zodat wij contact op kunnen nemen om de problemen op te lossen. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers sven.wiggers@allebedrijvenin.nl
  12. Ik ga er vanuit dat jullie de stappen die jullie nemen ook delen en dat de deelnemers aan dit forum ook hun kant van het verhaal kunnen plaatsen zodat we weten dat je goed bedoelde bericht ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd? Beste Luc, Wij bekijken ieder probleem of iedere onduidelijkheid individueel en zullen iedere klant persoonlijk behandelen. Heeft u vragen of is er nog iets onduidelijk, dan horen wij dat graag. Stuurt u ons een e-mail met uw contactgegevens, dan nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers Hoofd Klantenservice sven.wiggers@allebedrijvenin.nl
  13. Toch even een kritische vraag - het probleem bij het afmelden lag juist in het door jullie ontkennen van de ontvangst ervan, en de onmogelijkheid van de verzender dat te kunnen weerleggen. Hoe gaat een verandering in de methode van afmelden daar iets aan veranderen? Gaan jullie direct een email terug sturen dat de opzegging ontvangen is en het proefabonnement per xx-xx-20xx zal aflopen? En wat als men die email niet van jullie ontvangt? Beste Peter, Onze klantenservice bevestigt per post alle annuleringen, ook de annuleringen die via e-mail binnenkomen. Mocht u nog andere vragen hebben over het afmeldproces, dan horen we dit graag. Stuur mij uw contactgegevens en ik neem contact met u op om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers Hoofd Klantenservice sven.wiggers@allebedrijvenin.nl
  14. Geachte leden van het forum, We volgen de berichten op dit forum al geruime tijd en we nemen de klachten en onduidelijkheden die hier vermeld staan zeer serieus. Het is nooit onze bedoeling geweest om klanten te misleiden en wij betreuren het ten zeerste als dit bij sommige klanten zo is overgekomen. In de toekomst willen we deze onduidelijkheden voorkomen. We zijn inmiddels al langere periode bezig om intern een aantal processen aan te passen. We hebben heel veel aan jullie berichten en mede op basis hiervan hebben wij besloten ons beleid aan te passen. Zo accepteren we per direct ook annuleringen via e-mail en vermelden we in onze welkomstbrieven duidelijk de einddatum van de proefperiode. Daarnaast komt op zeer korte termijn onze nieuwe website online waarmee we beter inspelen op de wensen en behoeften van onze klanten. Allebedrijvenin heeft als doel het MKB te helpen op het gebied van online vindbaarheid en wil fungeren als een partner van haar klanten. We willen iedereen die momenteel onenigheid heeft met ons bedrijf of dit in het verleden heeft gehad vragen uw contactgegevens via e-mail naar ons te sturen. Deze e-mail kan naar sven.wiggers@allebedrijvenin.nl verzonden worden. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om uw klacht of onduidelijkheid te behandelen. We zullen deze allemaal naar redelijkheid inhoudelijk en persoonlijk beantwoorden. Wij vertrouwen erop samen met de klant tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Sven Wiggers Hoofd Klantenservice Allebedrijvenin sven.wiggers@allebedrijvenin.nl
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.