We leven in het beeldschermen tijdperk.
In het openbare domein komen in rap tempo steeds meer beeldschermen die ons voorzien van informatie, communicatie, branding, promotie, training, gaming, sfeer, sieraden en entertainment.
Beeldschermcommunicatie verschuift van een standaard passief medium naar een innovatief, creatief en flexiebel kanaal. Met de komst van nieuwe technieken zoals touch, touchless, swipe, online, mobile, QR, Augmented Reality, gezichtsherkenning etc. ontstaat interactie en dus actieve sturing.
Deze verschuiving maakt dit systeem steeds krachtiger, waardevolle
Algemeen
De branche behoort tot één van de snelst groeiende in de wereld.
Digital Out Of Home media is the 3rd fastest growing media worldwide, just
behind on-line video and mobile, and is expected to grow 3X the rate for the
media business overall. According to an Arbitron Study.
DiSiN Academie
Digital Signage ( beeldschermcommunicatie ) is volop in de spot, we zien een explosie van mogelijkheden en technieken.
Om hier efficiënt en effectief mee te kunnen werken heeft u specifieke kennis en vaardigheden nodig.
De DiSiN Academie verzorgt merk onafhankelijke gecertifice
Follow The Speed.
Beeldschermen vormen de gateway naar een andere wereld.
Gevuld met informatie, reclame en entertainment vangen ze telkens weer onze aandacht.
In Nederland hangen nu zo'n 40.000 beeldschermen in het openbare domein; in het winkelcentrum, bij het tankstation, in de tram, op de sportschool en in het stadion.
Het einde is nog lang niet in zicht. We lopen behoorlijk achter in vergelijk met het buitenland.
We leven in het beeldschermen tijdperk.
Maar alles verandert bliksemsnel zeker ook in het beeldschermen landschap.
Nieuwe technieken, nieuwe producten, a