Productfotograaf01

Senior
  • Aantal berichten

    40
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Productfotograaf01's trofeeën

  1. Ja, geen probleem. Ik bedoelde met "met een fiscalist zitten" ook een betaalde opdracht.... Maar dan vind ik het wel prettig als iemand al gekeken heeft naar mijn vragen zodat er geen vragen als verrassing komen.
  2. Hi, Ik zoek een fiscalist om mee te gaan zitten, gewoon betaalde klus, liefst in de buurt van Aalsmeer / Amstelveen. Ergens anders op dit forum heb ik uiteengezet waar ik advies over nodig heb, maar daar komen geen reacties op. Ik hoor graag van iemand !
  3. Hi Vnis, Dank voor je reactie ! Lijkt mij ook dat ik even moet gaan zitten met een fiscalist... Maar ik wil graag dat een fiscalist dit leest en deze situatie al in zich heeft opgenomen en op basis daarvan zegt ; JA, ik kan je helpen met je vragen en ik stel graag een plan met je op. Dus als er fiscalisten zijn die perfect met die bijltje kunnen hakken, ik hoor graag van jullie. @Vnis, als jij iemand kan aanraden dan hoor ik dat ook graag. Met vriendelijke groet,
  4. Het concept komt uit denemarken, de hele productie kant is ingericht en nu moet ik ervoor zorgen dat de site hier in de benelux zo goed mogelijk gaat lopen. Dus de input van higherlevel wordt gewaardeerd. Dat is toch niet zo heel vreemd ofwel ? :/
  5. Hiya... De afgelopen 3 maanden zijn de verschillende landen sites de lucht in gegaan, voorheen was het 1 internationale site. Ik vraag feedback omdat we per land nog veel kunnen aanpassen. Daar hebben we best wel veel mogelijkheden toe. Wat we doen op grafisch gebied, heb je het filmpje niet gezien? Als je klikt op prijzen, dan zie je toch een heel drop down menu waarin je heeeeel veel opties aan kunt vinken ? En hoe snel we zijn, je ziet toch dat je kunt kiezen uit opleveretijden van 24 uur / 72 uur / 1 week ? Wel even goed kijken dan he ;)
  6. Maar waarom dan half februari zo'n 20 reviews ineens en daarna niets meer? [Edit] En in totaal zijn het ook maar 47 reviews, verspreid over een jaar. Voor een internationale organisatie waarbij het dagshift-team in Vietnam alleen al 12 medewerkers telt voelt dat voor mij erg scheef. Dat heeft te maken met dat heel india vervolgens deze mensen gaat benaderen op facebook en linkedin.... ;) Dus daar zijn we wat anders voor aan het bedenken. Maar je hebt groot gelijk, het staat nu een beetje 'raar'
  7. Hi John, Goed weer van je te horen :) Die 'blanco' profielen... dat zijn klanten die via de site betellen en dan een automatische review mail krijgen. De niet blanco profielen, zijn van mensen die de tijd hebben genomen om bij trustpilot dat profiel helemaal in te vullen OF van mensen die via een facebook account zijn ingelogd. Zitten nog een hoop taalfoutjes in ja... ook de U en jij... Working on it ! Hoe is verder de algehele beleving van de site ? En wat vind je van de dienst zelf ?
  8. Omschrijving van je concept: "Remove The Background B.V." verzorgt digitale beeldbewerking, met name productfoto's voor E-tailers. Er zijn al veel bedrijven dit dit doen (vooral in het verre oosten), alleen is de manier waarop Remove The Background dit doet zeer vernieuwend. - Men maakt een een account aan op http://www.removethebackground.nl - Creeert een template waarin men aangeeft wat voor bewerkingen er gedaan moeten worden aan de productfoto's. - Bij het aanmaken van je template zie je exact wat de kosten zijn, geen gedoe met complexiteit staffels of contracten etc. - je upload je foto's - Betaalt via Paypay / Creditcard (IDEAL wordt nu geintegreerd ) - Via geautomatiseerde emails word je gedurende het hele proces op de hoogte gehouden en je download ze als ze klaar zijn. Iedereen krijgt altijd 1 - 3 productfoto's gratis als "Free trail". Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: In de grote lijnen staat alles goed.... De nederlandstalige website is nu 7 dagen in de lucht... Er zitten tekstueel / grafisch VAST EN ZEKER kleine foutjes in de site die ik 'niet meer zie' omdat ik het meeste al 1000x langs heb zien komen. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Productfoto's moeten nu eenmaal bewerkt worden. Het is een noodzakelijk kwaad. Het is niet Sexy, dat moet je het ook niet willen maken. - Wij willen het eenvoudiger maken voor e-tailers om snel te laten doen. - Een duidelijker prijsstructuur handhaven zodat men exact weet waar men aan toe is. Daarbij willen we het zo goedkoop mogelijk aanbieden, liefst met zo min mogelijk tussenkomst van persoonlijk contact. Natuurlijk zijn we bereikbaar, maar we proberen de noodzaak ervan tot een minimum te beperken. Dat scheelt in personeel en dus in de kosten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Veel bedrijven hanteren complexiteitsstaffels en lastige contracten met aparte prijsafspraken. Als je 10.000 afbeeldingen wilt laten doen, weet je nooit precies wat het kost. OF je moet eerst alles opsturen en ze een inschatting laten maken, maar dan ben je al zover in het proces dat je bijna niet meer rond wil gaan shoppen. Door het aanmaken van een template, kan een klant DIRECT een heldere en lage prijs krijgen. Onze kwaliteitscontrole zit in Vietnam. Het werk wordt wereldwijd gedaan door freelancers waardoor we 24 uur per dag onze diensten aan kunnen bieden en geen problemen hebben met schaalbaarheid als mensen met grote hoeveelheden productfoto's komen. Daarnaast bieden we een API aan waardoor wij productfoto's via derden kunnen ontvangen en aanbieden. Momenteel wordt er druk gewerkt aan de integratie met drie grote E-Commerce platforms : Magento, Shopify, Prestashop. Ontwikkelaars zijn vrij om ook voor andere platforms koppelingen te maken, hiermee kunnen deze ontwikkelaars een kickback verdienen. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Voorheen heb mijn andere site http://www.uwproductfotograaf.nl onderworpen aan een facelift via Higher Level, dat is me toen ERG goed vallen. Ik hoop dat mensen positief reageren op deze vernieuwende manier van digitale beeldbewerking en dat ik middels opbouwende kritiek dit initiatief nog veel succesvoller kan maken.
  9. Lol, dat is niet eens een slecht idee! 'Officially approved by HL!' ;D De dag dat ik mijn website door HL onder handen laat nemen, stuur ik Edwin van te voren een flesje wijn. :) Haha... ik zet m dr zo op hoor, dat keurmerk :P
  10. Hoi, lekker snelle een reactie. :) Goed bezig, ok dan zou ik het zo laten. Je geeft aan dat Offerte aanvragen belangrijk is. Ik zou deze helemaal naar voren zetten als hoofdmenu item of altijd in beeld? Misschien is dit voorbeeld een beetje overdreven, maar zo gebruiken wij het wel eens rechts boven op www.campagneadwords.nl Succes verder! Dat is een behoorlijk aanvraag formulier ! :P Ik heb hem iets subtieler, ook wel rechtsbovenin. Express laagdrempelig met alleen naam & telefoonnummer. Al moet ik zeggen dat mensen toch ook wel vaak gewoon de telefoon oppakken. Ik houd het contact / offerte aanvraag moment liever aan de rechter kant van de pagina ipv naar links verplaatsen. Ik heb liever dat mensen eerst de zaken zien die ze willen en dat ze dan vanzelf uitkomen op wat het dan kost.... van links naar rechts zoals we dat in de westerse wereld geleerd hebben. ;) Tnx for the input though !
  11. Hi Aquester, Tnx voor de terugkoppeling. Slider doet het inderdaad niet in Chrome, erg irritant. Dat staat nu op het lijstje om aan te passen. Percentagen Chrome bezoekers ligt bij mij zelfs op 23,5% dus dat moet ZEKER gefixt worden ! Fotokeuze in een kwestie van smaak. Die laat ik even zo staan, anders blijf ik wisselen. ;) Op elke pagina staan weer andere foto's, dus ik hoop hiermee toch wel aan te geven dat we veel verschillende soorten foto's maken. De prijzen "in de studio" daar heb ik 3 van de 9 staffels weergegeven aangezien het anders zo'n lange lijst wordt. Als je de PDF bekijkt, dan zie je de volledige prijsstaffel. Mijn idee was om 3 staffel prijzen aan te geven om ongeveer de price range als indicatie te kunnen geven. Als jij 100 foto's moet hebben, hoop ik dat jij zelf de link legt dat dat ergens tussen de genoemde 6,5 en 4,5 euro in moet liggen.... Het rechter menu heb ik express niet heel opvallen gemaakt. Naar mijn idee staan de belangrijskte elementen bovenin. Ik zie in Analutics ook dat iedereen eerst kijkt naar "productfotografie" dan naar "kleding fotografie" en dan doorgaat naar "prijzen en werkwijze". Daarna wil ik dat ze EEN OFFERTE AANVRAGEN ! ;) Voor degenen die echt meer informatie willen, staat deze online. Maar ik wil zeker niet dat iedereen elke pagina gaat bezoeken. Of vind je dit juist heel onverstandig ?
  12. Ik snap je gedachte. Ik heb dit verwerkt in mijn logo / onderschrift daarvan, met name op aangeven van @Sabra. Dat we een eigen studio hebben en ook op locatie komen, dat zien mensen vanzelf als ze bij de prijzen & werkwijze komen. En op dit tabblad komen ze vanzelf als ze in eerste instantie de foto's mooi vinden, want als je ze mooi vindt... dan wil je weten wat het kost. Daarom is de werkwijze en prijsstelling samen op 1 pagina een hele goede. Volgens mij was dat zelfs nog op jouw aangeven @EdwinW.... "werkwijze" alleen is niet interessant, de combinatie met prijzen wel. En aangezien prijzen nogal verschillen of we veel artikelen op locatie moeten doen of een paar in de studio, is het ook zeer relevant.
  13. Dus alle productfotografen doen allemaal hetzelfde? Jij doet dus ook auto's, vliegtuigen, hamburgers van de McDonald's, etc. ? edwin W. Misschien moet je eerst even goed op een site kijken voordat je allemaal vragen gaat stellen, zo lever je niet echt een constructieve bijdrage. Bedankt voor de input tot zover, maar van mij hoef je niet zozeer meer te reageren. Schieten we alletwee niets mee op, ben je het wel mee eens lijkt me. Tsjuus !
  14. Hey Spruce. Ik doe pure packshots. Wat moet er bij jou gefotografeerd worden? Misschien ben jij wel op zoek naar een reclame fotograaf. Iemand die 10 foto's van je maakt van 1 heel mooi specialistisch product of van aspecten die doelen op een dienstverlening. tell me more !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.