Interpayment

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Tilburg
  • Telefoonnummer
    013-302 93 9
  • Branche
    Overheid
  • Branche 2
    Vervoer & transport
  • Branche 3
    29
  • Websiteadres

Interpayment's trofeeën

  1. Mocht de situatie uitlopen op een gerechtelijke procedure, vraag ik me af wat een rechter hier van gaat zeggen. Velen zullen het zien als een pesterij. Mijn mening, vanuit mijn vakgebied uiteraard, is dat je voor een paar euro per factuur al je debiteurenbeheer kunt outsourcen aan een professional. Verhoog je facturen een paar euro en je verdient het ruim terug. Het bespaart je zelf een hoop administratieve handelingen en je hebt een dossier opbouw als het ter incasso zou moeten. Of indien je toch graag zelf tijd wil besteden aan het opvolgen van je debiteuren, zorg dan dat je, netjes en zakelijk, herinneringen stuurt. Ga geen emotionele/dreigende e-mail sturen of dreigend voicemails inspreken. Hierdoor vererger je de situatie. Laat het opvoeren van de druk door een externe maatschappij over. Vreemde ogen dwingen nog altijd. Mocht iemand een gevalletje debiteurenschade hebben, ben je altijd welkom een PB te sturen voor advies.
  2. Hans, Bedankt voor de tip. Ik zal deze methode gaan proberen. Ben toch een voorstander van het proberen van verschillende methodes. Daardoor kun je zelf meten wat het beste voor jezelf werkt. Groet, Rob
  3. Beste Zowiezo, Ik wil best met je bekijken of je BV financieel gezond is qua DSO etc. Indien je daar wat meer over wil weten stuur me maar een PB. Groet, Rob
  4. Hallo Erwin, Dank je voor je reactie. Het nabellen kost inderdaad veel tijd. Echter merk ik wel dat inderdaad de mailing vaak alleen bekend is bij kleinere ondernemers. Bel je een groter bedrijf dan is dat vaak minder. Ik maak gebruik van een stukje software waarin ik kan zien wie de eigenaar of financieel directeur bij een bedrijf is en richt mijn mailing dan ook direct aan deze persoon en zorg voor een persoonlijk tintje in de mailing. Een mailinglist opbouwen is inderdaad het meest handige, echter als je 2,5 week gestart bent als bedrijf valt dat nog niet altijd mee, zeker niet gezien een concurrentiebeding dat ik heb lopen. Dus hoe kan ik in een korte tijd een lijst krijgen van bedrijven die zichzelf aanmelden? Groet, Rob
  5. Hierbij de huidige staffelkosten per 07-2012 http://www.rechtspraak.nl/Procedures/Landelijke-regelingen/Sector-civiel-recht/Pages/De-staffel-buitengerechtelijke-incassokosten-(BIK)-vanaf-1-juli-2012.aspx Op de een of andere manier krijg ik de link niet compleet. Kopieer de tekst en plak deze in je browser.
  6. Ik ben sinds 2,5 week actief bezig met het versturen van direct mail. Het nabellen en gemotiveerd blijven kost enigzins moeite. Heb uit mijn eerste mailing van circa 70 stuks al wel een afspraak weten te halen en ook bedrijven die ik over 2 maanden eens terug moet bellen. Niet heel slecht als ik de percentages moet geloven. Het verkopen van een dienst is voor mijn gevoel lastiger dan het verkopen van een product. Ik probeer in mijn mailing altijd een stukje humor te verwerken, mijn vraag is eigenlijk of jullie dit als positief zouden ervaren in een mailing?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.