RoSa Communicatie

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

RoSa Communicatie's trofeeën

  1. Het klinkt alsof je goed voor ogen hebt wat je wilt, maar dat het niet lukt om dat om te zetten in een helder verhaal en dan ook nog op een manier aanbieden waar klanten door geprikkeld worden. Wat belangrijk is, is om jezelf het volgende af te vragen: * wie is je doelgroep? * wat weet je van je doelgroep? * waar zijn ze te vinden? * wat wil je hen aanbieden? * hoe wil je dat aanbieden? * via welk(e) communicatiemiddel(en) kun je je product aanbieden/presenteren? Er zijn ontzettend veel manieren om je te presenteren, maar het is lastig om je advies te geven wat het beste is voor jouw doelgroep. De 'grotere jongens' is nog niet erg duidelijk. Kun je dat misschien wat concreter maken? In welke branche zitten ze? Zijn het regionale of nationale spelers? Misschien wel internationaal? Begrijp ik goed dat advertising deel uit maakt van een groter iets? Verkoop je advertentieruimte aan sponsors van events? Zie ik het zo goed? Want dan moet je de advertising misschien niet los zien van de rest. En moet je alles misschien wel op een hele andere manier aan de man brengen. Hoor het wel! Succes!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.