Bitterli

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Bitterli's trofeeën

  1. Wij hebben inmiddels veel ervaring met folders/leaflets. Je schrijft: "De folder zal aansluiten bij onze visie van het bedrijf: product leadership. Dus geen diepe prijs acties maar meer een folder om mensen die nog niet bekend met ons zijn te informeren over de USP's van de meubelzaak." Een folder is absoluut weggegooid geld als er geen duidelijke call to action in zit. What's in it for me now? Gaat niet over de prijzen of aanbiedingen, maar meer in de trend van: kom nu langs en wij doen/je krijgt/enz. Call to action moet ook een korte deadline hebben: binnen een paar dagen "anders geldt het niet meer". Zorg dat jouw folder/leaflet solo in de bus valt (dus niet samen met andere reclame uitingen). Mik op verspreiding donderdag/vrijdag zodat ze zaterdag direct langs kunnen komen. Wellicht kun je het een en ander combineren: triangleborden, advertentie in lokale kranten en verstuur een persbericht over jouw bijzondere actie. En onthoudt: een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Succes ermee.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.