Dank voor de reacties!
@John Legend: Je kunt er inderdaad in lezen dat zij mij als abonnee beschouwen. Op dat moment wist ik vrij zeker dat ik het niet was . . .
@TwaBla: Ik heb de gastbijdrage van Alex de Kruijff op Ius Mentis ook gelezen, en aan de blogger verzocht mijn reactie toe te voegen.
Ook heb ik eerder mijn probleem op Klacht.nl gemeld. Van Klacht.nl nooit enige reactie gehad, terwijl er inderdaad wordt gemeld dat alle klachten zijn opgelost. Van Rendement kreeg ik een verwijzing naar de algemene voorwaarden en de opmerking dat ik niet alleen aan de eerste verlenging van een half jaar vastzit, maar ook aan een verlenging van een jaar daarna. Een opzegging per mail was niet verwerkt. En bewijs dan maar eens, dat je iets hebt gestuurd. Op een latere mail heb ik een reactie gekregen, maar toen hadden zij de verlenging met een jaar al gescoord.
Over Klacht.nl nog dit: mijn account, nodig om een (nieuwe) klacht in te dienen, is verwijderd, of ontoegankelijk gemaakt. Ik kan niet een nieuw account aanmaken omdat mijn e-mailadres al bestaat, en als ik verzoek om toezending van een nieuw wachtwoord bij dat bekende e-mailadres gebeurt er . . . . . niets! 100% opgelost, noemen zij dat.
Ik ga nu de vordering bij het incassobureau en bij de uitgever formeel betwisten. Eerder deed ik dit al per mail, maar zonder resultaat.
En intussen maar hopen dat het oude gezegde dat wie procedeert om een koe er een toe geeft, niet van toepassing wordt . . .