Karim.

Senior
  • Aantal berichten

    62
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam

Karim.'s trofeeën

  1. Content Marketing is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden binnen ons bedrijf proberen wij dit ook steeds meer toe te passen. Vorige week heb ik de Traffic & Conversion Summit 2019 in San Diego bezocht en kwam dit onderwerp zoals het jaar daarvoor ook weer erg sterk naar voren. Zo een video cursus zou ik zeker tijd insteken als het mij op langer termijn weer tijd bespaart, maar ga je dat gewoon op youtube zetten of tegen betaling aanbieden?
  2. Guillermo, Als ik het goed begrijp hebben ze dus jouw account "uitgeschakeld" , dat zie je waarschijnlijk staan als je probeert in te loggen via je Facebook account. Ik heb dit zelf ook onlangs meegemaakt. Ik heb toen ongeveer na 6 weken wachten opeens weer toegang gekregen tot mijn account. Ik kreeg toen ook dezelfde melding als die jij nu omschrijft. Via allerlei wegen geprobeerd contact op te nemen met Facebook maar die zijn onbereikbaar, alles moet via het helpcentrum waar je dus niks aan hebt en alleen standaard reacties van krijgt. Het is mogelijk dat ze jouw account ook weer vrijgegeven op een bepaald moment, maar dan zou je dus geduld moeten hebben.
  3. Valt me net op dat in de footer nog Copyright Higherlevel.nl 2002-2018 staat ipv 2019.
  4. Aanvullend op Branko Collin, Lees deze artikelen even over het voortzetten van de VOF: VOF VOORTZETTEN NA BEËINDIGING en Stoppen en opheffen VOF
  5. Uit ervaring met mijn opdrachtgevers die ook schoenen online verkopen, kan ik je verzekeren dat op het moment dat er veel online besteld wordt er ook veel retour komt. En zoals je zelf aangeeft kopen de klanten vaak ook meerdere maten tegelijk en sturen dan het paar wat niet past retour of alles retour. Wat je kan doen is een zo goed mogelijk product beschrijving op de site neerzetten. Bijvoorbeeld een bepaald merk waarvan je weet dat waar de klant normaliter een maat 40 nodig heeft bij dit merk een maat 41 moet zijn etc. Dit kan een beetje helpen maar dan nog zal je retouren blijven houden.
  6. Hier een aantal links die je een beetje verder kunnen helpen met de basis dingen die je nodig hebt voor een webwinkel. Link1 Link 2 Link 3 Ik ga er even vanuit dat je product licenties bedoelt, zover ik weet geldt er binnen Europa vrij verkeer van goederen. Dat betekent dat als jij iets in EU koopt, dat het dan ook doorverkocht mag worden, ook al betreft het een licentieproduct. Mocht je buiten de EU inkopen, dan zou je zelf moeten aanduiden dat de licenties in orde zijn. Groet, Karim
  7. Momenteel was ik mezelf ook aan het oriënteren naar een online facturatie systeem, maar ik doe dit wel in overleg wel met mijn boekhouder. Uiteindelijk is het wel belangrijk dat hij er ook mee kan werken en het werk makkelijker en minder tijdrovend wordt. Je moet dus voor jezelf nagaan wat zijn de voordelen van zo een pakket voor jouw? Bespaart het je tijd? dus ook geld? Je administratie wordt overzichtelijker? Zit in de cloud dus altijd een backup? Ik heb zelf een pakket(alleen factureren) op het oog wat mij €9,- P/M gaat kosten, dat vindt ik meer dan waard voor de voordelen die het mij oplevert. Groet, Karim
  8. Snap ik Olivier, maar een potentiële klant krijgt niet gelijk een beeld van wat jij hem te bieden hebt. En heeft voordat hij op de pagina diensten terecht is gekomen je website misschien al verlaten. Zonder enig benul wat je voor hem kan doen. Je zou als voorbeeld eventueel tekst kunnen toevoegen aan de video's in de vorm van bulletpoints. Zodat de klant gelijk een beeld krijgt van wat je doet. Groet, Karim
  9. Beste Ubasti, Ik heb je site even bekeken en met mijn beperkte kennis hiervan wil ik toch wat feedback geven. De filmpjes die je op de Home afspeelt zien er mooi uit maar vertellen mij helemaal niks over wat je precies doet, terwijl dat het belangrijkste plek van je website is. Ik word er persoonlijk niks wijzer van en moest echt via de Diensten pagina kijken om toch enigszins een beeld te krijgen van wat je precies doet. Op de Over Ons en Diensten Pagina's , valt me op dat je Belgie op deze manier schrijft en elders met trema België. En ik zou persoonlijk beginnen met "Diensten" in het menu ipv "Over ons", mensen willen weten wat je precies voor ze kan betekenen. Het plusje (+) van je telefoonnummer is bij mij niet helemaal zichtbaar, ik gebruik een Macbook met Chrome webbrowser. Hoop dat je hier wat aan hebt, en wellicht kunnen de andere leden wat meer aanvulling geven. Groet, Karim
  10. Hallo Jansen, Wij gebruiken zelf Voip van Voys en zijn daar tevreden over, je kan per nummer instellen wat je zou willen. Voorbeeld; Na 17:00 gelijk overspringen naar de voicemail, die je eventueel zelf kan inspreken naar wens of je kan instellen dat na bv. 3x overgaan zonder antwoord op de vaste telefoonlijn er doorgeschakeld wordt naar je mobiel. Uiteraard kun je ook een keuzemenu instellen, voor in jouw geval de 24u service. En waarschijnlijk zal je nog veel meer dingen kunnen instellen. Ze hebben ook een app waarmee je kunt bellen vanaf je mobiel met je bedrijfsnummer, mocht je niet op kantoor aanwezig zijn om via de vast telefoon te bellen. Als je echt wilt weten of Voys het bij jouw bedrijf past, dan is het beste even contact opnemen en aangeven wat je nodig hebt. Groet, Karim
  11. Dat ben ik helemaal met je eens, helaas is de praktijk anders en trappen ondernemers ook nog in deze misleiding. Wellicht neemt emotie het over van gezonde verstand als het om Black Friday gaat.
  12. Dit gebeurd nu al enkele jaren bij deze media gigant, dit doen ze dus ook met de zogenaamde BTW-vrije actiedagen. Daar worden de prijzen ook flink verhoogd. Als consument moet je gewoon voorzichtig zijn met dit soort dagen en niet blind kopen. Want in veel gevallen ben je gewoon duurder uit.
  13. Spannend! Is het niet mogelijk al een preview te zien, ben erg nieuwsgierig naar hoe het eruit gaat zien. 8)
  14. Hallo importexport72, Als het om een export naar buiten de EU gaat en je kan dat bewijzen is het 0%. Dus als jij de transport zelf regelt is dat gelijk je bewijs van export. Als je ex-works levert(dus de klant regelt zelf de transport), dan zou ik BTW in rekening brengen en bij bewijs van export de BTW terug storten naar de klant. Groet, Karim
  15. Of zelf even de klantenservice een paar x bellen met verschillende vragen over je eigen producten om te zien hoe jouw klanten geholpen worden door de klantenservice. Wellicht dat je daar al veel wijzer van wordt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.