Ga naar inhoud

Karim.

Senior
  • Aantal berichten

    58
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Karma

8

Over Karim.

Persoonlijke info

Registratie

  • Hoe heb je ons gevonden:
    via een kennis
  • Jij bent:
    ondernemer
  • Tot welke leeftijdsgroep behoor je?
    31-35
  • Je bent voornamelijk geïnteresseerd in:
    ondernemen algemeen

Bedrijfsinfo

  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Live Logistics And Fulfillment
  1. Karim.

    Wel of geen webshop

    Uit ervaring met mijn opdrachtgevers die ook schoenen online verkopen, kan ik je verzekeren dat op het moment dat er veel online besteld wordt er ook veel retour komt. En zoals je zelf aangeeft kopen de klanten vaak ook meerdere maten tegelijk en sturen dan het paar wat niet past retour of alles retour. Wat je kan doen is een zo goed mogelijk product beschrijving op de site neerzetten. Bijvoorbeeld een bepaald merk waarvan je weet dat waar de klant normaliter een maat 40 nodig heeft bij dit merk een maat 41 moet zijn etc. Dit kan een beetje helpen maar dan nog zal je retouren blijven houden.
  2. Hier een aantal links die je een beetje verder kunnen helpen met de basis dingen die je nodig hebt voor een webwinkel. Link1 Link 2 Link 3 Ik ga er even vanuit dat je product licenties bedoelt, zover ik weet geldt er binnen Europa vrij verkeer van goederen. Dat betekent dat als jij iets in EU koopt, dat het dan ook doorverkocht mag worden, ook al betreft het een licentieproduct. Mocht je buiten de EU inkopen, dan zou je zelf moeten aanduiden dat de licenties in orde zijn. Groet, Karim
  3. Momenteel was ik mezelf ook aan het oriënteren naar een online facturatie systeem, maar ik doe dit wel in overleg wel met mijn boekhouder. Uiteindelijk is het wel belangrijk dat hij er ook mee kan werken en het werk makkelijker en minder tijdrovend wordt. Je moet dus voor jezelf nagaan wat zijn de voordelen van zo een pakket voor jouw? Bespaart het je tijd? dus ook geld? Je administratie wordt overzichtelijker? Zit in de cloud dus altijd een backup? Ik heb zelf een pakket(alleen factureren) op het oog wat mij €9,- P/M gaat kosten, dat vindt ik meer dan waard voor de voordelen die het mij oplevert. Groet, Karim
  4. Snap ik Olivier, maar een potentiële klant krijgt niet gelijk een beeld van wat jij hem te bieden hebt. En heeft voordat hij op de pagina diensten terecht is gekomen je website misschien al verlaten. Zonder enig benul wat je voor hem kan doen. Je zou als voorbeeld eventueel tekst kunnen toevoegen aan de video's in de vorm van bulletpoints. Zodat de klant gelijk een beeld krijgt van wat je doet. Groet, Karim
  5. Beste Ubasti, Ik heb je site even bekeken en met mijn beperkte kennis hiervan wil ik toch wat feedback geven. De filmpjes die je op de Home afspeelt zien er mooi uit maar vertellen mij helemaal niks over wat je precies doet, terwijl dat het belangrijkste plek van je website is. Ik word er persoonlijk niks wijzer van en moest echt via de Diensten pagina kijken om toch enigszins een beeld te krijgen van wat je precies doet. Op de Over Ons en Diensten Pagina's , valt me op dat je Belgie op deze manier schrijft en elders met trema België. En ik zou persoonlijk beginnen met "Diensten" in het menu ipv "Over ons", mensen willen weten wat je precies voor ze kan betekenen. Het plusje (+) van je telefoonnummer is bij mij niet helemaal zichtbaar, ik gebruik een Macbook met Chrome webbrowser. Hoop dat je hier wat aan hebt, en wellicht kunnen de andere leden wat meer aanvulling geven. Groet, Karim
  6. Karim.

    Hosted VoIP

    Hallo Jansen, Wij gebruiken zelf Voip van Voys en zijn daar tevreden over, je kan per nummer instellen wat je zou willen. Voorbeeld; Na 17:00 gelijk overspringen naar de voicemail, die je eventueel zelf kan inspreken naar wens of je kan instellen dat na bv. 3x overgaan zonder antwoord op de vaste telefoonlijn er doorgeschakeld wordt naar je mobiel. Uiteraard kun je ook een keuzemenu instellen, voor in jouw geval de 24u service. En waarschijnlijk zal je nog veel meer dingen kunnen instellen. Ze hebben ook een app waarmee je kunt bellen vanaf je mobiel met je bedrijfsnummer, mocht je niet op kantoor aanwezig zijn om via de vast telefoon te bellen. Als je echt wilt weten of Voys het bij jouw bedrijf past, dan is het beste even contact opnemen en aangeven wat je nodig hebt. Groet, Karim
  7. Karim.

    Black Friday - collectieve gekte

    Dat ben ik helemaal met je eens, helaas is de praktijk anders en trappen ondernemers ook nog in deze misleiding. Wellicht neemt emotie het over van gezonde verstand als het om Black Friday gaat.
  8. Karim.

    Black Friday - collectieve gekte

    Dit gebeurd nu al enkele jaren bij deze media gigant, dit doen ze dus ook met de zogenaamde BTW-vrije actiedagen. Daar worden de prijzen ook flink verhoogd. Als consument moet je gewoon voorzichtig zijn met dit soort dagen en niet blind kopen. Want in veel gevallen ben je gewoon duurder uit.
  9. Spannend! Is het niet mogelijk al een preview te zien, ben erg nieuwsgierig naar hoe het eruit gaat zien. 8)
  10. Karim.

    Machines exporteren naar landen buiten de EU

    Hallo importexport72, Als het om een export naar buiten de EU gaat en je kan dat bewijzen is het 0%. Dus als jij de transport zelf regelt is dat gelijk je bewijs van export. Als je ex-works levert(dus de klant regelt zelf de transport), dan zou ik BTW in rekening brengen en bij bewijs van export de BTW terug storten naar de klant. Groet, Karim
  11. Of zelf even de klantenservice een paar x bellen met verschillende vragen over je eigen producten om te zien hoe jouw klanten geholpen worden door de klantenservice. Wellicht dat je daar al veel wijzer van wordt.
  12. Aanvullend op Svenh; Ben je op zoek naar een vestigingsplaats, waar je zelf de klanten vanuit wilt bedienen. Of ben je op zoek naar een vervoerder die jouw kan helpen binnen de opgegeven termijn te leveren?
  13. Hier zou ik inderdaad ook mee beginnen, vaak word je dan op een wachtlijst gezet door de koeriersbedrijven. En aangezien de drukste periode van het jaar binnenkort aanbreekt kunnen ze genoeg extra koeriers gebruiken. Dus is de kans groot dat je opgeroepen wordt. Dan is het zaak dat je laat zien wat je waard bent en wat je voor ze kunt betekenen. Als je goed werk levert en flexibel bent zullen ze dat zeker onthouden. Wees bereid om wat extra's te doen(zonder veel te klagen), dat kan je achteraf extra werk opleveren. Succes!
  14. Beste Shopof, Mijn ervaringen hiermee zijn, dat het pakket in bijna alle gevallen retour afzender komt. Het kan soms wel even duren en dan is inderdaad de tracking ook niet helemaal up-to-date meer. Als het pakket eenmaal bij PostNL in het retour proces zit, kan je niets anders doen dan afwachten. Ik ben voorstander van de klant tevreden houden en zou de klant dus tegemoet komen op een bepaalde manier, vooral na 2 weken wachten. Normaliter is de overkomstduur naar Duitsland 1-3 werkdagen afhankelijk van welke locatie natuurlijk. En de tracking geeft ook duidelijk aan dat het pakket niet afgeleverd is, dus de klant licht de boel niet op daar ben je zeker van. Groet, Karim
  15. Ik kwam dit filmpje tegen op Youtube en dacht meteen aan deze topic. Misschien zitten hier nog stappen tussen die je zelf niet hebt doorlopen. En natuurlijk voor de andere HL-ers die met hetzelfde probleem te maken hebben. Hoop dat je er wat aan hebt, je blijft toch afhankelijk van Google zelf uiteindelijk. Succes!

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké