Trustpilot NLD

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Trustpilot NLD's trofeeën

  1. Hoi Brapacom, Vervelend om te horen. Je kunt reviews betwisten door op het vlaggetje te klikken. De reden dat je hiervoor ingelogd moet zijn is omdat anders ieder willekeurig persoon volledig anoniem reviews kan rapporteren. Het zal immers net zo oneerlijk zijn als jouw concurrent al je positieve reviews rapporteert. Na rapportage zullen we onderzoeken of deze mensen daadwerkelijk iets hebben afgenomen. Verder hebben we geautomatiseerde systemen die fraude tegen moeten gaan. We hopen dat je de negatieve reviews alsnog wilt rapporteren, we ondernemen dan gelijk actie. Mvg, Trustpilot
  2. Hi Bazzio, Ja, dat kan natuurlijk, je bent ook tot niets verplicht. Wel is het natuurlijk zo dat het hier vaak om één centrale plek gaat waar je de mogelijkheid hebt om de dialoog aan te gaan. Iedereen kan in feite een slechte beoordeling schrijven en dat kan ook op plekken waar je geen controle over hebt. Denk bijvoorbeeld aan privé Facebook pagina's. Maar uiteraard ook dagelijkse mond-tot-mond reclame. Wij zijn er van overtuigd dat als een bedrijf goed presteert er niks aan de hand is. Reviews kunnen dan juist bijdragen het aan succes van de onderneming. Onderstaand twee eGuides die we eerder dit jaar uit hebben gegeven. De informatie in deze eGuides is gebaseerd op diverse onderzoeken. Wellicht dat dit toch wel interessant is om even door te lezen? http://bit.ly/1nBYh0N / http://bit.ly/WL76LI
  3. Hoi Jochem, ja dat klopt inderdaad. Dit is in feite al een tijd zo maar deze thread is redelijk gedateerd. Dit was vroeger inderdaad een probleem (voor sommige gebruikers) waar we wat aan moesten doen. Inmiddels is een e-mail adres dus ook voldoende!
  4. Bedankt voor alle feedback die over dit item is gegeven. Als voorstander van openheid, eerlijkheid en transparantie van zaken, hebben wij hier alleen maar waardering voor. Ook als de feedback niet positief is. Door zelf geconfronteerd te worden met reacties van niet tevreden gebruikers, blijven we als organisatie zelf ook scherp. Het is jammer dat de klachten grotendeels gebaseerd zijn op een aantal onduidelijkheden. Dat rekenen wij ons aan. Blijkbaar hadden we nog beter moeten communiceren. Daarom maken we graag van deze gelegenheid gebruik. Trustpilot is een open “community based” review platform: iedereen in bezit van óf een emailaccount óf een Facebook account mag – binnen de gestelde richtlijnen van fatsoen en ter voorkoming van smaad – een review achterlaten. Dit is gratis. Bovendien staat het iedereen vrij om hier – ook kosteloos - op te reageren. Iedereen mag ongelimiteerd reviews plaatsen en/of reageren. Elke mening is even belangrijk. Daarom verwijderen wij ook geen (negatieve) reviews van het platform. Doel achter dit review platform is om alle meningen van klanten te verzamelen op één logische plek. Door een open en transparant overzicht te geven, krijgen bezoekers in één oogopslag een beeld van de algemeen geldende waardering over een bepaalde aanbieder. Om te voorkomen dat één notoire klager of één slechte review te veel invloed krijgt - en dus een sterk vertekend beeld geeft - hanteert Trustpilot een Trustscore. Dit is een weergave van het gewogen gemiddelde van alle reacties. Dit houdt onder meer in dat oude reviews minder zwaar tellen dan recente en dat het totaal aantal reviews van invloed is. Bedrijven waar nog geen review over is geschreven starten met een score van 7. Dit omdat we er van uitgaan dat elke onderneming gewoon goede service levert. Al naar gelang de binnenkomende reviews, kan deze score gaan veranderen. Tot zover de onze onbetaalde dienstverlening. Het klopt dat sommige bedrijven ons betalen. Dat doen ze puur voor het gebruik van onze tools. Denk hierbij aan (backend) plugins, API’s en badges. Door het gebruik van deze technische oplossingen zijn bedrijven beter in staat om reviews te verzamelen, te publiceren en de feedback op de reviews te managen. Deze tools zijn gedurende 14 dagen gratis te testen. Aan de aard van de reviews verandert echter niets. Bedrijven met slechte service lopen nog steeds het risico om een slechte review te krijgen. Bedrijven krijgen door een betaald account bij Trustpilot geen betere reviews of een hogere Trustscore. Maar ervaring leert, dat bedrijven via een Trustpilot account de beoordeelde servicegraad en onlinedienstverlening gemakkelijker en doorlopend kunnen monitoren. Door daardoor zelf betere service te gaan bieden en de online dienstverlening hoger op de prioriteitenlijst te zetten, zal dit uiteindelijk leiden tot een betere waardering. Het effect van Trustpilot is tweeledig. Ten eerste hebben gebruikers nu één centraal punt waar ze hun bevindingen (zowel positief als negatief) kunnen uiten. Bedrijven missen daardoor veel minder van wat er daarvoor tijdens sporten, verjaardagen en social media werd gedeeld en kunnen nu (beter) reageren. Ten tweede weerspiegelt de online community een algemeen geldend oordeel waarop de online kopers kunnen vertrouwen. Dat resulteert voor bedrijven in hogere conversie en minder voortijdig vertrek uit de online shop. Toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Ons telefoonnummer is 020-2620370. Voor overige contactgegevens, klik op Contact in ons website menu.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.