Jump to content

MKB ClickService

Senior
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-6

Personal info

  • Gender
    Female
  • Address
    Middenweg 23, IJsselstein, 3401MB, Netherlands
  • Country
    Nederland
  • Company or organization name
    MKB ClickService
  • Website address

Company info

  • Location
    IJsselstein
  • Phone number
    0302669666
  • Branch
    Huisvesting & vastgoed
  • Branch 2
    Innovatie & concepten
  • Website address
  1. Van het moderatieteam van HigherLevel zouden we graag willen weten waarop we zouden mogen reageren zonder off-topic te gaan. Er komen in het relaas namelijk meerdere zaken aan de orde dan enkel “het zich voordoen als Google”. Als het idee achter het creëren van dit aparte topic is om het onderwerp “doet zich voor als Google” te adresseren, dan is het opvallend te noemen dat: a. Onze naam als enige (of überhaupt) in de titel wordt vermeld - te meer daar de suggestie wordt gewekt dat “het vaker voorkomt”, en dit een van de primaire redenen is om er een apart topic aan te wijden; b. Een gr
  2. Beste bernis, Alvorens wij op uw verhaal ingaan, zouden wij eerst duidelijk willen krijgen wat uw relatie is t.o.v. de website waaraan u refereert (mkbstikservice.nl), diens eigenaar, en “de ondernemer” die diens verhaal doet op de pagina “Proximedia/Google”. Overigens niet voor ons – wij weten immers precies hoe de vork in de steel steekt – maar voor de lezers die nog niet helemaal op de hoogte zijn van deze situatie. In uw relaas alhier stelt u zich namelijk voor als de persoon die de website opgezet heeft, als ook de ondernemer op mkbstikservice.nl/google.html (een pagina die overigens
  3. Excuus, uw eerste opmerking heb ik meer als een advies opgevat in het kader van algemene verduidelijking (met een acuut karakter, vandaar de directe aanpassing), een terugverwijzing leek mij derhalve niet nodig. Maar in het vervolg zal ik hier zeker rekening mee houden. Het formuleren van een antwoord op uw tweede vraag stond op de planning, al zie ik dat u inmiddels daar reeds iets over heeft gevonden. Wij maken inderdaad gebruik van "calltracking", maar telefonische leads kunnen ook direct via Google AdWords-advertenties ("click to call") worden gegenereerd.
  4. Graag zouden wij onze versie van de gang van zaken willen delen als reactie op bovenstaand bericht van wvwoerkom: In tegenstelling tot dat wat er wordt beweerd, zijn er wel degelijk aanzienlijke kosten door ons gemaakt. Kosten in exces van datgene wat u uiteindelijk heeft betaald. Allereerst heeft u extra teksten over bijkomende onderwerpen van ons mogen ontvangen. Teksten waarop u weliswaar kleine wijzigingen op wilde aan laten brengen, maar waarvan u (althans volgens onze administratie) telkens achteraf aangaf tevreden mee te zijn. U kreeg van ons verscheidene extra teksten omdat wij vo
  5. Nee, bij een adverteerbudget t/m €500,- per maand worden er geen extra fee kosten in rekening gebracht. Er wordt een maandelijkse bijdrage gevraagd voor de gehele dienstverlening, die uit meer bestaat dan alleen SEA. Daarnaast vragen wij geen instapkosten.
  6. dan vervolgens: Dan gaat MKB clickservice de schade berekenen niet met de maandelijkse bijdragen maar met het eerder uitgesloten SEA maandbudget: Volgens dit specifieke contract, indien dit juist is aangehaald, zou de forfaitaire schadevergoeding 40% van 20 x de maandelijkse bijdrage moeten zijn van €45,- = €720,- En als ik u goed begrijp moeten de eerste termijnen ook gecorrigeerd worden voor niet uitgegeven SEA kosten. Nogmaals wij vragen 40% van de nog niet vervallen maandelijkse bijdragen van de nog lopende periode (excl. SEA maandbudget). De maa
  7. Bij het tussentijds beëindigen van de overeenkomst vragen wij 40% van de nog niet vervallen maandelijkse bijdragen voor de nog lopende periode (excl. SEA maandbudget). Dus wij vragen geen 40% van het SEA budget. Het SEA budget is in dit geval €45.- en niet de maandelijkse bijdrage. Het SEA budget is inderdaad maandelijks aanpasbaar en wij geven het gehele budget uit aan AdWords. Hierbij worden geen extra kosten in rekening gebracht.
  8. Jamali, gelukkig zijn wij tot een oplossing gekomen. Wij kijken uit naar een goede en prettige samenwerking!
  9. Het was bij ons niet bekend dat deze klant de maandelijkse bijdrage niet kon betalen. Dit is ons dan ook niet kwalijk te nemen. Wij lichten onze diensten toe en bespreken de bijbehorende kosten. Het is dan de keuze van de ondernemer om de overeenkomst te ondertekenen. En het is dan zeker niet “Eigen schuld, dikke bult”. Wij zijn hier ook niet bij gebaat en dit is het laatste wat wij willen.
  10. De campagne van deze klant loopt nog niet zo lang en hierdoor is het nog te vroeg om te zeggen dat er geen resultaat behaald kan worden met de campagne. Wij kunnen inderdaad geen resultaat garanderen, zoals gebruikelijk is bij adverteren. Echter hebben wij wel een inspanningsverplichting. De klant heeft zelf ook een onderzoeksplicht. De diensten en de maandelijkse kosten worden duidelijk gecommuniceerd. Toch heeft de klant besloten om de overeenkomst te ondertekenen. De klant maakt uiteindelijk zelf de keuze om gebruik te maken van onze diensten of niet.
  11. Beste Jamali, Het productieproces heeft een gemiddelde duur van een maand. In uw geval heeft het ook ongeveer een maand geduurd, voordat uw landingspagina’s online stonden. De landingspagina’s staan sinds eind mei online en het is daarom ook wel erg vroeg om te zeggen dat wij niet kunnen waarmaken wat wij beloven. U bent bij ons op kantoor geweest waar één van onze campagnebeheerders alles heeft uitgelegd over de campagne en Google Analytics. U heeft tijdens het gesprek ook aangegeven dat u nog steeds twijfelt en dat u er na het weekend op terug zou komen bij de accountmanager. Dat kan n
  12. De annulering is op tijd binnen gekomen en de overeenkomst is dus inderdaad zonder kosten ontbonden. Wij zeggen nooit dat wij een gratis dienst aanbieden. Wij hebben het gesprek teruggeluisterd en onze vertegenwoordiger geeft aan dat er geen opstartkosten zijn en er geen investering gedaan hoeft te worden. Dat is iets heel anders dan gratis. Hopelijk bent u het met mij eens dat een ondernemer ook moet weten dat voor niets de zon op gaat en een zakelijke dienstverlener nooit gratis de diensten kan aanbieden. Er is geen extra site ontwikkeld, maar landingspagina’s met een call tr
  13. 4560 euro voor 4 webpaginaatjes? Ja dat zou erg veel zijn en als u er zo over denkt dan heeft u wellicht niet het hele verhaal meegekregen. Er wordt inderdaad €190 per maand gerekend voor onze diensten. Dat is te verklaren omdat wij geen torenhoge instapkosten vragen, het is een pakket op maat van de kleine ondernemer, scherpe tarieven en geen verrassingen. Daarnaast krijgt de klant een aantal producten en diensten aangeboden, zoals een AdWords campagne, optimalisatie van AdWords, een tabletcomputer, on-site support, Bizbook, call tracking, landingspagina’s die compatibel zijn met smartphones,
  14. Dit klopt niet helemaal. De meeste uitlatingen blijken niet meer te zijn dan herhalen van wat een ander gehoord, gezegd of vooral gedacht heeft. Het is natuurlijk waar dat de negatieve uitkomsten met plezier gedeeld worden op het internet. Dat de uitkomst negatief uitvalt voor de klant betekent overigens niet dat wij verkeerd gehandeld hebben. Wij stellen ons coulant op, maar wij verwachten dat ook van de klant. Wij gaan graag in gesprek, maar in alle redelijkheid. KreCol is slechts één voorbeeld waar een gesprek heeft geleid tot een positieve uitkomst voor de klant. Helaas wordt dit vaak verg
  15. Wij blijven een afkoelperiode van 3 dagen hanteren, wat niet wegneemt dat wij elke situatie apart bekijken en wij er altijd naar streven om een uitkomst te zoeken waar beide partijen achter staan. In het geval van KreCol was dit kosteloos ontbinden van de overeenkomst en wij hopen inderdaad dat zij in de toekomst alsnog gebruik zullen maken van onze diensten. Welke oplossing er komt en of er een oplossing komt hangt geheel van de situatie af. Kosteloos ontbinden na het verstrijken van de afkoelperiode is eerder een uitzondering maar het gebeurt. Wij zijn altijd voorstander van een coulante e
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept