Jump to content

Dennis Marinus

Junior
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Company info

  • Location
    Nijmegen
  • Branch
    Huisvesting & vastgoed
  • Branch 2
    Innovatie & concepten
  • Branch 3
    29
  1. Dennis Marinus

    Big Data Expo

    until
    WAT IS BIG DATA EXPO? Big Data is een ontwikkeling die erkend moet worden. Big Data heeft een toegevoegde waarde die al lang niet meer ter discussie staat. Wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat er een duidelijk causaal verband bestaat tussen het toepassen van Big Data en significante rendementsverbeteringen. De vraag is dan ook niet óf bedrijven aan Big Data moeten doen, maar hoe ze het moeten aanpakken. Waarom Big Data Expo? Men spreekt van Big Data als de hoeveelheid gegevens zo groot en divers is dat ze niet meer te beheren zijn met de tot nu toe gebruikelijke midde
  2. Wat zijn jullie (eenvoudige en voordelige) tips en trucks om nieuws te creëren rondom je (online) onderneming voor free publicity?
  3. De meeste bedrijven doen niets met de data die ze verzamelen en bewaren. Dit is een gemiste kans want advanced analytics kan hen helpen om een voorsprong op hun concurrentie te bewerkstelligen met inzet van competitive intelligence. Tevens kunnen structurele besparingen gerealiseerd worden die investeringen mogelijk maken en het behalen van de doelstellingen eenvoudig maakt. Big data creëert kansen en groei. Big data is here to stay. Uit een recent onderzoek van de KvK ‘Ondernemen met (big) data door het MKB’ daterend van 10 januari 2017 komt naar voren dat 46 procent van de ondern
  4. Jos, je argumentatie is sound. Consumenten zijn zich bewust dat hun privacy in gevaar kan worden gebracht door een verscheidenheid van manieren door middel van agressief gebruik van marketing data. Maar tegelijkertijd lijken ze vergevingsgezind wanneer er een evenwicht is tussen privacy en value en waar 'de bedreiging' stopt? Dat is koffiedik kijken.
  5. Dank je Hans, ik neem je advies ter harte.
  6. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  7. Neem telefonisch contact op met bedrijven en vraag hen wat hun informatiebehoefte is en wat jij daarin zou kunnen betekenen en wellicht nodigen ze je uit voor een kop koffie.
  8. Dan word ik een een trouw lid van Higherlevel. Met unsupervised learning hoeft het overigens niet duidelijk te zijn welke informatie je zoekt.
  9. TwaBla, ik lees graag hoe fellow entrepreneurs over dit onderwerp denken mede omdat het een onderwerp is dat m'n interesse heeft en tech in marketing alsmaar relevanter wordt. Een discussie over dit onderwerp is dus gerechtvaardigd.
  10. Hallo allemaal, Mijn naam is Dennis Marinus Scholtus, ik ben 34, een nieuw Higherlevel.nl lid en ik ben een data scientist. Wat vinden jullie van de ontwikkeling dat big data en tech een alsmaar grotere rol speelt in marketing en commercie? Zien jullie het als een kans of een (dure) bedreiging? Zijn jullie voorbereid op data-activiteiten? Wat is jullie visie omtrend big data en marketing? Met vriendelijke groet, Dennis Marinus Scholtus
  11. Nu de klant de dans moet leiden door de veranderende privacywetgeving 2018 is inzetten op contentmarketing belangrijk. Informatieve online whitepapers zijn een waardevolle aanvulling op de bedrijfswebsite en whitepapers worden gewaardeerd.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept