Sticker.nl

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Almelo

Sticker.nl's trofeeën

  1. Op mijn werk gebruiken we Feedback Company. Hier betalen we wel voor. Maar in ruil daarvoor mogen we elke maand een x aantal uitnodigingen naar klanten sturen. Zo'n 10 procent van de mensen doet dat. Ze krijgen hier niets extra's voor. Het merendeel van de reacties is positief. In het geval dat niet zo is, kijken we wat het probleem is en lossen dat zover mogelijk op. Een aantal voordelen: - Mensen hoeven geen social media account te hebben om te kunnen reageren. - Je kunt een bedrijfsreactie plaatsen bij slechte reviews. Zo kunnen toekomstige klanten zien hoe je omgaat met problemen. - Heb je een probleem opgelost naar tevredenheid van de klant, dan kan deze zijn review herzien. De meeste doen dit. - Onterechte reviews worden verwijderd door Feedback Company als je kunt bewijzen dat die onterecht is. Zo hadden we laatst een slechte review van iemand die nooit wat bij ons besteld had. - Je kunt op je website een widget plaatsen naar de reviews. Als je zelf een link hebt naar een reviewsite en daar staan veel positieve reacties op, dan weegt dat weer op tegen de negatieve van Trustpilot.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.