Ga naar inhoud

AleksR

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Karma

0
  1. Het viel mij overigens op dat je website niet responsive is, als ik mijn browser kleiner maak (in de breedte) past je website zich niet aan en valt o.a. een deel van het menu weg. Sowieso vind ik het menu aan de zijkanten krap (Je telefoonnummer en de Contact knop zitten bij mij strak tegen de zijkant aan). Als ik je site op m'n telefoon bekijk krijg ik wel een (andere) mobiele weergave, maar als ik mijn telefoon dan in landscape (liggend) bekijk dan wordt de tekst bijzonder groot... Plus op de mobiele weergave zie ik een Facebook knop die nergens naar leidt.
  2. AleksR

    085 nummer gebruiken of toch maar niet?

    Ik denk dat de gemiddelde burger inderdaad niet weet wat een 085 nummer is, maar mijn onderzoek is erg beperkt (mijn vrouw). Als je op je website aangeeft dat je overal in het land opereert lijkt me dat verder geen probleem, en voordeel is dat je bij 085 nummers makkelijker een mooi nummer kan scoren.
  3. AleksR

    Inlogsectie klanten

    Ik zou, zoals Benm stelt, het systeem loskoppelen van je bestaande website. Misschien kan je kijken naar software voor reparatie winkels oid, ik heb kort voor je gezocht en vond zo snel repairshopr.com, busybench.com en mygadgetrepairs.com. Alle drie wel betaalde software, maar ze bieden ook een gratis instap account. Ik weet niet of het voldoet aan je verwachtingen, ik heb er zelf geen ervaring mee.

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké